karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

09 مهر 1397

به روز رسانی

22 دی 1398

امروز در کارناوال به سراغ حمل و نقل عمومی شیراز و معرفی بخش ها و جنبه های مختلف آن رفته ایم. قصد داریم در این مطلب در مورد فرودگاه بین المللی شیراز و ایستگاه راه آهن آن اطلاعات تازه ای به دست بیاوریم و با ترمینال های مختلف این شهر آشنا شویم. اگر هم بخواهید در مورد متروی شیراز، خطوط اتوبوسرانی شیراز و تاکسی های شهر بیشتر بدانید می توانید از این مطلب کمک بگیرید.

حال اگر قصد دارید در سفر بعدی تان، راهی شهر بهارنارنج ها شوید و می خواهید برای این کار برنامه ریزی کاملی انجام دهید، پیشنهاد خوبی برای شما داریم. شما در صفحه راهنمای سفر به شیراز کارناوال به غیر از مطلب غذاهای سنتی، می توانید اطلاعات جامعی در مورد بهترین دیدنی ها و تفریحات شیراز به دست بیاورید و با طیف وسیعی از انواع اقامتگاه در این خطه از کشورمان آشنا شوید؛ تنها کافی ست سری به صفحه راهنمای سفر به شیراز بزنید. اما اگر دوست دارید با تور سفری جذاب به شهر شعر و ادب را تجربه کنید، می توانید وارد صفحه رزرو تورهای شیراز در کارناوال شوید و تور مورد علاقه تان را به صورت آنلاین رزرو کنید. 

دروازه قرآن شیراز

معرفی وبسایت نقشه همراه شیراز 

اگر در زمینه دسترسی به نقاط مختلف شهر با استفاده از ماشین شخصی خود یا با استفاده از حمل و نقل عمومی نیاز به کمک داشتید یا اینکه می خواهید در زمان سفر به شیراز در جریان اطلاعات ترافیکی شهر قرار بگیرید می توانید از وبسایت نقشه همراه شیراز استفاده کنید. این وبسایت بر پایه نقشه شیراز قرار گرفته است و قصد دارد تا تمام اماکن مهم و ضروری برای شهروندان و مسافران نظیر مکان های اقامتی، ایستگاه های اتوبوس، مترو و تاکسی، انواع غذاخوری ها، جایگاه های پمپ بنزین و گاز، مراکز و بازارهای خرید، جاذبه های تفریحی و تاریخی و ... را به نمایش بگذارد. 

در کنار این ها، این نقشه می تواند در مسیریابی دو نقطه از شهر نیز به شما کمک کند و راه دسترسی از یک نقطه به نقطه ای دیگر با استفاده از اتوبوس، تاکسی، پیاده یا دوچرخه را در اختیارتان بگذارد. همچنین با فعال کردن دکمه ترافیک معابر از طریق لایه های آنلاین، می توانید از آخرین وضعیت حمل و نقلی و ترافیک شیراز در کسری از ثانیه باخبر شوید.

چگونه استفاده کنیم؟ | انتخاب مکان 

اگر می خواهید از محل قرارگیری اماکن و خدمات مختلف شهری مانند رستوران، سرویس های بهداشتی، پارکینگ، خودپردازهای بانک و ... مطلع شوید تنها کافیست بر روی دکمه انتخاب لایه ها در قسمت چپ و بالای صفحه کلیک کنید. در این قسمت لایه های مختلفی در مقابل شما باز می شود که با کلیک بر روی هر کدام از آنها می توانید به زیر مجموعه های همان بخش دسترسی پیدا کنید. به طور مثال اگر بر روی دکمه لایه ها کلیک کنید به زیرشاخه لایه های آنلاین می رسید، در این زیر شاخه، گزینه ترافیک معابر برای شما باز می شود که با کلیک بر روی آن می توانید از وضعیت ترافیکی در شهر مطلع شوید. 

مسیریابی

برای انجام این کار باید به منوی مسیریابی بروید. ابتدا تصمیم بگیرید که با استفاده از کدام یک از این وسایل نقلیه می خواهید به مقصد برسید. بر روی همان وسیله کلیک کنید. یک کارت با دو باکس جستجوی مبدا و مقصد در مقابل شما ظاهر می شود. برای انتخاب مبدا، پین قرمز رنگی با حرف A بر روی نقشه ظاهر می شود. این پین قرمز را بر روی نقطه ای که می خواهید از آن حرکت کنید قرار داده و کلیک کنید. مبدا شما انتخاب شد. 

حال نوبت انتخاب مقصد است. پین آبی رنگی با حرف B بر روی نقشه ظاهر می شود. این پین آبی را بر روی نقطه ای که می خواهید به آنجا بروید قرار داده و کلیک کنید. مسیر شما اکنون مشخص است. دکمه آبی مسیریابی را روی کارت بزنید تا مسیری کامل از راه هایی که باید و می توانید بروید در سمت راست مانیتور مشخص شود. با انتخاب دکمه جزییات نیز می توانید اطلاعات بیشتری از مسیرتان به دست بیاورید. برای استفاده دوباره از این امکان، باید کارت و مسیر را با استفاده از ضربدر ببندید و دوباره این کار را از اول امتحان کنید.

انتخاب مکان ها بر روی وبسایت همراه شیراز

مسیریابی بر روی وبسایت همراه شیراز

حمل و نقل بین شهری | چطور به شیراز برسیم؟

 برای رسیدن به شیراز گزینه های متفاوتی وجود دارد که در ادامه به بررسی کامل آنها می پردازیم: 

فرودگاه بین المللی شهیددستغیب شیراز

دومین و مجهزترین فرودگاه بین المللی ایران بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی در شیراز قرار گرفته است و یکی از پیشرفته ترین رادارهای دنیا را دارد. این فرودگاه یکی از ایمن ترین فرودگاه های ایران به شمار می رود و ظرفیت پاسخگویی به 4 میلیون تَن در سال را دارد. این فرودگاه بزرگترین و پررفت و آمدترین فرودگاه جنوب کشور است و اکثر شرکت های هواپیمایی مدیریت منطقه جنوب کشورشان را در این فرودگاه قرار داده اند. فرودگاه بین المللی شیراز شبانه روزی (open sky) است و چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد کشور محسوب می شود.  

مقصد پروازهای داخلی فرودگاه دستغیب: 

از شیراز به تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز، ارومیه، آبادان، بندرلنگه، بوشهر، بندرعباس، جهرم، ساری، لارستان، لامرد، لاوان، چابهار، کرمان، کیش، لاوان، قشم، سیری، ماهشهر، جزیره خارک، عسلویه، بهرگان و رشت

مقصد پروازهای خارجی: 

پرواز از ایران به ترکیه (استانبول)، عراق، سوریه (دمشق)، قطر (دوجه)، امارات متحده عربی (دبی و شارجه)، کویت، بحرین، عربستان (جده و مدینه)، عمان (مسقط)

امکانات فرودگاه: 

*سالن عمومی، سالن پذیرش مسافر و بار، سالن تحویل بار مسافران ورودی، فضاهای گمرک، اتاق‌های اداری، سالن بارانداز و فضاهای خدماتی در طبقه همکف

*راهروی ارتباطی مسافران ورودی، کنترل گذرنامه ورودی، فضاهای اداری، فروشگاه‌های آزاد و فضاهای خدماتی در طبقه اول

*سالن انتظار پرواز، کنترل گذرنامه خروجی، فروشگاه‌های آزاد، کنترل امنیتی، بوفه، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و فضاهای خدماتی در طبقه دوم

دسترسی به نقاط مختلف شیراز از فرودگاه: 

شما می توانید از طریق مترو شهید دستغیب که در میدان ورودی فرودگاه (میدان الله) قرار دارد خود را به دیگر نقاط شهر برسانید. از ایستگاه های اتوبوس واقع در بلوار مدرس نیز می توانید برای دسترسی به نقاط مختلف شیراز استفاده کنید. خطوط تاکسی و آژانس های رسمی داخل فرودگاه، غرفه های اجاره ماشین و تاکسی های آنلاین دیگر گزینه های شما برای رفتن به بخش های مختلف شهر هستند. 

البته اگر بخواهید در سفر به شیراز، به فهرستی از هتل هایی که ترانسفر فرودگاهی دارند دسترسی داشته باشید، می توانید به صفحه رزرو هتل های شیراز مراجعه کنید و با این هتل ها َآشنا شوید. اگر هم به دنبال اقامتی لوکس در شهر بهارنارنج ها هستید و در عین حال می خواهید از خدمات ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوید، می توانید به صفحه هتل های پنج ستاره شیراز بروید و در مورد این هتل ها اطلاعات کاملی به دست بیاورید. اگر هم ترانسفر فرودگاهی در اولویت های شما برای انتخاب اقامتگاه در شیراز نیست و به دنبال اقامتی با قیمت مناسب و ارزان در این شهر هستید، می توانید از صفحه اجاره سوئیت در شیراز کمک بگیرید و به صورت آنلاین سوئیت خود را رزرو کنید. 

آدرس: 

شیراز، بلوار مدرس، فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز

نام

اطلاعات تماس

مرکز تلفن

071-37115000 و 37118890-071 الی 99

اطلاعات پرواز

199 (پاسخگویی 24 ساعته)

روابط عمومی

071-37118020

ایمیل

syz-info@shiraz.airport.ir

وبسایت

https://shiraz.airport.ir

فرودگاه شهید دستغیب

ایستگاه راه آهن شیراز

ایستگاه راه آهن شیراز، یکی از ایستگاه های راه آهن تازه تاسیس کشور به شمار می رود و در میان برترین ایستگاه های راه آهن ایران قرار دارد. این ایستگاه شیراز را به شهرهای تهران، اصفهان، مشهد و قم متصل می کند. هر چند قرار است با تکمیل خطوط ریلی شیراز-یزد، شیراز-بوشهر-عسلویه و شیراز-جهرم-لار-بندرعباس دسترسی شیراز به دیگر شهرها و نقاط ایران گسترده تر شود. 

امکانات: 

پارکینگ، نیروی انتظامی، سرویس تاکسی، اتوبوس شهری، باجه فروش بلیت، فروشگاه های خرید هدیه، بوفه، نمازخانه، سرویس بهداشتی

دسترسی به شیراز از طریق ایستگاه راه آهن: 

برای اینکه بتوانید از ایستگاه راه آهن شیراز به بخش های مختلف شهر دسترسی پیدا کنید می توانید از تاکسی های رسمی مستقر در این ایستگاه و همچنین اتوبوس های شهری که شما را به قسمت های مختلف شهر می رساند استفاده کنید. 

آدرس:

 شیراز، ابتدای ورودی شهرک صدرا، نزدیکی پلیس راه جاده اردکان-شیراز، ایستگاه راه آهن شیراز

نام

اطلاعات تماس

مرکز تماس

۰۷۱-۳۶۲۰۱۷۷۶ و ۳۶۲۰۱۲۷۰-۰۷۱ و ۳۶۲۰۱۸۱۵-۰۷۱ و ۳۶۲۰۰۳۲۱-071

مرکز اطلاع رسانی

۰۲۱۵۱۴۹

سامانه پیامکی

۱۰۰۰۰۹

وبسایت

http://fars.rai.ir

ایستگاه راه آهن شیراز

پایانه های مسافربری بین شهری شیراز

شیراز از آن شهرهایی است که به راحتی به دیگر نقاط ایران از طریق زمینی دسترسی دارد. در شیراز 5 پایانه مسافربری در 4 محور اصلی خروجی شهر به چشم می خورد. 

1- پایانه شهید کاراندیش | اولین پایانه مسافربری شیراز

این پایانه بزرگترین و معروفترین ترمینال شهری شیراز است و 4 سالن دارد و با وسعتی به اندازه 10 هزار مترمربع به مسافران مختلف خدمات رسانی می کند. 

شهرهایی که از طریق این ترمینال می توان به آن دسترسی داشت: 

اصفهان، شهرکرد، بندرعباس، شاهین شهر، آباده،، خرم آباد، تهران، دزفول، اراک، کرمان، زاهدان، کرمانشاه، سنندج، کلاچای، خرمشهر، لارستان، بیرم، اشکنان، اقلید، تبریز، ساری، گرگان، مشهد، اوز، رفسنجان، لامرد، عسلویه، پارسیان، گراش، فراشبند، بندرلنگه، بهبهان، رشت، بروجرد، زنجان، قشم، اندیمشک، چابهار، ایرانشهر، زرین شهر، همدان، قزوین، یزد، ابرکوه، شلمچه، میبد، بیرجند، میرجاوه، فریمان

امکانات: 

پارکینگ، دستگاه تلفن عمومی، فضای سبز، غرفه های خدماتی، دستگاه خودپرداز، تاکسی عمومی، انبار توشه مسافر

آدرس:

 بلوار سلمان فارسی، نبش ساحلی شرقی پایانه شهید کاراندیش 

تلفن: 

071-37306554, 071-37307925, 071-37309857, 071-37319115-6

پایانه شهید کاراندیش

پایانه شهید کاراندیش

پایانه شهید کاراندیش

وبسایت likealocalguide.com

2- پایانه شهید مدرس در شرق شیراز

این پایانه در شرق شیراز قرار دارد و مسافران از طریق آن می توانند به شهرهای استهبان، فسا، جهرم، نیریز، داراب، سروستان، میمند، قیروکارزین، حاجی آقابد، فراشبند، فیروزآباد، زاهدشهر، شهرپیر و بستک دسترسی پیدا کنند. البته به دلیل قرارگیری پایانه در منطقه ای پر ازدحام و پر ترافیک قرار است مکان پایانه مدرس به زودی تغییر کند. 

امکانات: 

پارکینگ، دستگاه تلفن عمومی، فضای سبز، غرفه های خدماتی، دستگاه خودپرداز، تاکسی عمومی، انبار توشه مسافر

آدرس:

شیراز، بلوار شهید مدرس، پایانه مسافربری شهید مدرس

تلفن:

071-37269888, 071-37269999, 071-37257080

پایانه شهید مدرس شیراز

3- پایانه امیرکبیر 

این پایانه در جنوب غربی شیراز واقع شده و به شهرهای بوشهر، گناوه، دهدشت، آبادان، کازرون، دیلم، دو گنبدان، اهواز، دیر، نورآباد و بیضا مسافر می فرستد. 

امکانات:

پارکینگ، دستگاه تلفن عمومی، فضای سبز، غرفه های خدماتی، دستگاه خودپرداز، تاکسی عمومی، انبار توشه مسافر

آدرس: 

بلوار امیرکبیر، بیست متری توانیر، بعد از پلیس راه جاده بوشهر

تلفن: 

071-38335470, 071-38335473, 071-38335472

پایانه امیرکبیر

پایانه امیرکبیر

Ami Aleshmas

4- پایانه علی ابن حمزه (ع)

این پایانه روبروی پایانه شهید کاراندیش واقع شده و از طریق آن می توان به شهرهای مرودشت، زرقان، سعادت شهر، ارسنجان، خرامه، آباده طشک، کامفیروز، سوریان، سرحد، مزایجان و سیمکان دسترسی پیدا کرد. 

امکانات: 

دستگاه تلفن عمومی، فضای سبز، غرفه های خدماتی، دستگاه خودپرداز

آدرس:

شیراز، خیابان ساحلی شرقی، روبروی پایانه شهید کاراندیش

تلفن: 

 071-37327650 

پایانه شهید طباطبایی

این پایانه در شمال غرب شیراز واقع شده و از آنجایی که حالت موقتی دارد ساختمان های خدمات رسانی آن به صورت کانکس است. پایانه شهید طباطبایی از شمال به جاده سپیدان و از سمت جنوب به بلوار گلستان شمالی دسترسی دارد. این پایانه به شهرهای سپیدان و یاسوج سرویس دهی دارد. 

آدرس:

 شیراز، کیلومتر 15 جاده خرامه، پایانه شهید طباطبایی 

پایانه علی بن حمزه

مسیرهای ورود به شهر با ماشین شخصی 

اگر هم با ماشین شخصی خودتان قصد سفر به شیراز را دارید می توانید از ورودی های زیر کمک بگیرید تا با استفاده از کوتاه ترین راه خود را به شهر راز، شیراز زیبا برسانید. 

ورودی شمالی: از سمت دروازه قرآن بلوار امام رضا و جاده شیراز-مرودشت 

ورودی غربی: بزرگراه دکتر حسابی و جاده شیراز-یاسوج (اردکان-شیراز)

ورودی جنوب غربی: بلوار امیرکبیر و بزرگراه شیراز-قائمیه

ورودی جنوب شرقی: بلوار خلیج فارس، جاده شیراز-لار-جهرم، جاده شیراز-بندرعباس

شیراز

reza ghaderi | Irna

حمل و نقل درون شهری

حمل و نقل درون شهری شیراز به وسیله تاکسی، مترو، اتوبوس انجام می گیرد و شما با استفاده از آنها می توانید به جاذبه های مختلف گردشگری شیراز دسترسی پیدا کنید. جاذبه هایی که بسیاری از آنها مورد نقد و بررسی کارناوال قرار گرفته است و اطلاعاتی مانند مسیر دسترسی، هزینه و ساعت بازدید را در اختیار شما قرار می دهد، تنها کافی ست وارد صفحه دیدنی ها و تفریحات شیراز شوید و به این اطلاعات و بیشتر از آن دسترسی پیدا کنید. 

متروی شیراز 

متروی شیراز از متروهای تازه تاسیس ایران محسوب می شود و هم اکنون تنها یک خط آن مورد بهره برداری قرار گرفته است. این خط مترو با 18 ایستگاه فعال از ایستگاه شهید دستغیب در جنوب شرقی شیراز شروع می شود و با گذر از ایستگاه های بلوار مدرس، میدان ولی عصر، میدان نمازی، میدان قصرالدشت، کوچه گلخون، حاشیه بزرگراه چمران به شمال غرب شیراز و ایستگاه میدان میرزا کوچک خان و میدان احسان می رسد. 

البته خط های 2 تا 6 متروی شیراز هنوز در دست احداث است و بعد از افتتاح می تواند قسمت های بیشتری از شهر را به هم متصل کند. 

شما با استفاده از این لینک می توانید در مورد زمان بندی و دیگر نکات متروی شیراز اطلاعات کامل تر و جامع تری به دست بیاورید. 

با استفاده از این لینک هم می توانید اطلاعات دقیق تری در مورد ساعت زمان بندی و حرکت قطارها به دست بیاورید. 

نقشه مترو شهر شیراز

مترو شیراز

وبسایت مترو شیراز

مترو شیراز

وبسایت مترو شیراز

مترو شیراز

وبسایت مترو شیراز

اتوبوس های درون شهری

اتوبوس، اصلی ترین وسیله حمل و نقل عمومی در شهر شیراز به شمار می رود و با استفاده از آن می توان تقریبا به تمام نقاط شهر دسترسی پیدا کرد. شما برای پرداخت هزینه این اتوبوس ها می توانید به صورت نقدی یا با استفاده از کارت های شهروندی (بلیت الکترونیک) اقدام کنید. باجه های شارژ این کارت های شهروندی در قسمت های مختلف شهر، ایستگاه های مختلف اتوبوس و مترو وجود دارند و می توانید به راحتی با پرداخت 1700 تومان و خرید کارت، از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر بهره مند شوید. 

نکاتی در مورد بلیت الکترونیک 

از این کارت بلیت الکترونیک می توانید برای پرداخت هزینه مترو نیز استفاده کنید.

حداکثر مبلغی که می توانید کارت را شارژ کنید 30000 تومان است. 

زمان مراجعه به باجه های فروش و شارژ کارت بلیت الکترونیک در پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس رانی از ساعت 06:00 تا 21:00 شب در روزهای عادی ست. پنج پایانه نیز در روزهای تعطیل از ساعت 07:00 تا 20:00 برای فروش و شارژ کارت در سطح شهر فعال هستند. 

برای اطلاع از لیست باجه های سطح شهر می توانید از این لینک استفاده کنید. 

اتوبوس شیراز

تاکسی

تاکسی در شیراز انواع مختلف دارد و بار بزرگی از حمل و نقل عمومی در این شهر بر عهده تاکسی های درون شهری ست.  

تاکسی فرودگاه: مجموعه تاکسیرانی فرودگاه شهید دستغیب شیراز 142 خودروی تاکسی شبانه روزی دارد که در دو ترمینال پروازهای داخلی و خارجی به مسافران خدمات ارایه می کنند.  

تاکسی ترمینال: پایانه های اتوبوس بین شهری کاراندیش، مدرس، امیرکبیر، شهید طباطبایی نژاد مجهز به 116 تاکسی شبانه روزی ترمینال هستند. هزینه این تاکسی ها به وسیله تاکسی‌متر محاسبه و پیش از حرکت توسط متصدی مربوط در خود ترمینال اخذ می شود. 

تاکسی بی سیم: یکی دیگر از انواع تاکسی ها در شیراز، تاکسی بی سیم 133 است که در حدود 250 دستگاه تاکسی سمند و پژو در اختیار دارد و به خدمات رسانی مشغول است. 

تاکسی های شهری: این نوع تاکسی ها راحت ترین وسیله حمل و نقل در شهر هستند و به بسیاری از جاذبه ها و مکان های مختلف شیراز دسترسی دارند. برای اطلاع از خطوط تاکسی های شهری می توانید از این لینک استفاده کنید. 

مسافربری شخصی: یکی از خدمات جالب شهری شیراز، ساماندهی خودروهای مسافربری شخصی در خطوط مشخص برای رساندن مسافران به مقصد است. با استفاده از این لینک می توانید از خطوط معتبر و تایید شده شهرداری شیراز برای خودروهای مسافربری شخصی اطلاع یابید. 

تاکسی های آنلاین: امروزه در اکثر شهرهای بزرگ ایران، خدمات تاکسی آنلاین وجود دارد و در دسترس است؛ شیراز نیز از این قاعده مستثنی نیست و تاکسی های آنلاین در آن فعال هستند. اگر تمایل دارید در سفر به شیراز از تاکسی های آنلاین استفاده کنید، می توانید با نصب نرم افزار آنها بر روی گوشی تان و فعال سازی شان، از خدمات آنها بهره مند شوید. 

تاکسی شیراز

سخن آخر 

امروز به همراه شما گشتی در شیراز زدیم و به صورت اجمالی با جنبه های مختلف حمل و نقل در این شهر بیشتر آشنا شدیم. 

آیا تاکنون تجربه سفر به شیراز و استفاده از حمل و نقل درون و برون شهری آن داشته اید؟

نظر شما در مورد حمل و نقل این شهر و آمادگی آن در برخورد با مسافران چیست؟

ما را با نظرها، دیدگاه ها و تجربه های خود همراه کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام وعرض ادب احترام وقت بخیر نیروهای حجمی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز دارای مشکلات چون عدم پرداخت حقوق دریافت لباس کارت رفاهی بن غذا و بیمه تکمیلی وشماره پرسنلی لطفا رسیدگی نمایید

انتشار:19 دی 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

واقعا مترو در هر شهری لازم هست و خیلی باعث پیشرفت اون شهر میشه .

انتشار:18 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

بنظرم یه مقدار رسیدگی بیشتر و نظارت مناسب تر نیاز داره حمل و نقل این شهر .

انتشار:09 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.