karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 مهر 1396

به روز رسانی

03 مرداد 1401

استانبول از آن کلانشهرهای معروف و مورد توجه است که سالانه میلیون ها گردشگر را از سراسر جهان با آغوش باز می پذیرد. بسیاری راهی ترکیه می شوند و استانبول را برای گشت و گذار انتخاب می کنند تا در میان بافت قدیمی و هزار ساله اش بگردند و بناهای تاریخی و جذابش را از نزدیک ببینند. دیدنی های استانبول یکی دو تا نیستند و انتخاب در میان آن ها دشوار است.

همان طور که اشاره شد، استانبول جاذبه ها و دیدنی های بسیاری دارد و متأسفانه محدودیت هزینه برای اغلب مسافران مطرح است. از طرفی حتی اگر محدودیت هزینه ای وجود نداشته باشد، چه کسی از کم کردن هزینه های سفرش استقبال نمی کند؟!

کارت موزه استانبول یکی از بهترین راه حل های ممکن است که به شما این امکان را می دهد تا با هزینه ای کم تر و با شرایطی منصفانه، به بازدید معروف ترین جاذبه های استانبول بروید و در دل گنجینه های تاریخی و فرهنگی این شهر گردش کنید.

شهر استانبول

آشنایی با کارت موزه استانبول | Museum Pass Istanbul

همان طور که می دانید استانبول در طول تاریخ، پایتخت 3 امپراتوری بزرگ بوده است و بنابراین عجیب نیست که لیست جاذبه های تاریخی مشهورش را نتوان در تعداد انگشت های دست خلاصه کرد. کارت موزه استانبول، کارتی است که با استفاده از آن می توانید با هزینه ای کم تر از معروف ترین جاذبه های استانبول بازدید کنید. شاید کمی گیج شوید که حالا چرا کارت موزه استانبول؟ باید بدانید که بسیاری از ساختمان ها و بناهای تاریخی استانبول امروزه به موزه بدل شده اند و بنابراین با تهیه این کارت، امکانش را دارید تا مکان های مختلفی را از نزدیک ببینید. 

کارت موزه استانبول

مزایا و شرایط کارت موزه استانبول

  • با تهیه کارت موزه استانبول می توانید به رایگان از  چندین جاذبه بازدید کنید.
  • کارت موزه استانبول اعتباری چند روزه دارد و زمان شروع اعتبار آن درست وقتی است که برای اولین بار از کارت موزه استفاده کنید.
  • با داشتن کارت موزه استانبول نیازی نیست در صف بایستید و می توانید بدون معطلی وارد موزه مورد نظر شوید.
  • باید بدانید که هر کارت موزه مخصوص یک نفر است.
  • با کارت موزه تنها یک بار می توانید از هر جاذبه بازدید کنید و حتی در صورتی که موزه را ترک کنید، نمی توانید دوباره به آن وارد شوید.

ایاصوفیه استانبول

کاخ توپکاپی

Valerio GIGANTE

کارت موزه استانبول را از کجا تهیه کنیم؟

کارت موزه استانبول را می توانید به دو صورت حضوری و یا اینترنتی تهیه کنید:

1- حضوری

برای خرید کارت موزه استانبول لازم نیست به جای به خصوص و یا ناشناخته ای بروید. تنها کافی است برای بازدید یکی از جاذبه های معروف استانبول برنامه ریزی کرده و کارت موزه استانبول را از باجه بلیت آن جا تهیه کنید.

به طور کلی می توانید کارت موزه استانبول را در محل موزه های مانند موزه ایاصوفیه، کاخ موزه توپکاپی و... خریداری نمایید.

2- اینترنتی

برای تهیه کارت موزه استانبول به صورت اینترنتی روی این لینک کلیک کنید. پس از سفارش، این کارت به محل هتل شما ارسال خواهد شد. 

هزینه خرید کارت موزه استانبول

هزینه کارت موزه استانبول با توجه به نوع کارت متفاوت است. فراموش نکنید که با تهیه این کارت می توانید از چندین جاذبه مشهور و پرطرفدار استانبول بازدید کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع کارت و هزینه های دقیق آن اینجا کلیک کنید.

لیر ترکی

خوب است بدانید که ...

در انتها خوب است بدانید که راه دیگری برای تهیه کارت موزه استانبول وجود دارد. شما می توانید با خرید کارت گردشگری استانبول، به رایگان یک کارت موزه دریافت کنید. به زودی در مقاله ای جداگانه درباره مزایا و شرایط آن صحبت خواهیم کرد.

کارت گردشگری استانبول

سخن آخر

شما در سفر خود به استانبول از چه راهکارهایی برای کاهش هزینه های سفرتان استفاده کردید؟

از وجود کارت موزه استانبول خبر داشتید؟

نظرها، خاطرات و تجربه های خود را با ما در میان بگذارید و بگویید این بار به سراغ دانستنی های چه شهری برویم.

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سلام و تشکر بابت اطلاعات بسیار عالی سرکارعالی (فعالیت شما دقیقا معنای اشاعه سواد رسانه ای است) 1- برای دو فرزندم که زیر 6 سال هستند، لزومی به تهیه کارت موزه هست؟ 2- کارت موزه برای تمامی موزه ها و اماکن تاریخی استانبول (نامحدود) است؟

انتشار:20 مرداد 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ناشناس

با سلام. اگر استانبول کارت داشته باشیم و کارت موزه رو هم بگیریم، امکان استفاده از تخفیفهای حمل و نقلی که ذکر کردید باز هم وجود دارد؟ مثلاً 30 درصد تخفیف در ترانسفر فردوگاه؟

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

متوجه نکته سوالتان نشدیم، چرا که گفته ایم در صورت تهیه کارت موزه استانبول می توانید از این تخفیف ها استفاده کنید. 

30 آبان 1397

انتشار:29 آبان 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

M Hajmohammadkashi

سلام...خداقوت....این کارت موزه رو هر نفر جداگانه باید تهیه کنه ؟؟؟ یا ۳-۴ نفر میتونن استفاده کنن ازاش؟؟؟

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

همان طور که گفتیم هر کارت مختص یک نفر است

15 شهریور 1397

انتشار:15 شهریور 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.