karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بدون شک یکی از توریستی ترین کشورهای دنیا ایتالیاست؛ سرزمین هنر و تاریخ که از دیرباز محبوب گردشگران بوده و هر چقدر هم که به آن سفر کنیم، باز هم دیدنی و جذابیت هایی دارد که ما را هیجان زده کند. رُم، پایتخت این کشور است که با سفر به آن، گویی به دنیایی دیگر رفته اید؛ تاریخ، هنر و طبیعت را این بار در رم به شکل و شمایل متفاوتی خواهید دید.

نام رم با هنر و فرهنگ عجین شده است؛ سبک خاص زندگی در رم و ساختمان های دیدنی آن مهم ترین عواملی هستند که نام این شهر را در دنیا طنین انداز نموده اند. اینجا هنوز هم مردم به آداب، رسوم و سنن کهن خود پایبند هستند؛ در کوچه و بازارها آواز می خوانند و تاریخ و تمدن خود را روایت می کنند. افرادی رم را برای سفر بر می گزینند که عاشق تماشای معماری های خاص و فرهنگ غنی باشند، آنهایی که مشتاق شنیدن داستان های شکست و پیروزی های امپراطوران بزرگ و قدرتمند در طول تاریخ هستند.

کارناوال تا به حال چندین بار به ایتالیا سفر کرده و برخی از تجاربش را با شما در میان گذاشته است، اما امروز قصد داریم تنها در میان موزه های رم بگردیم، زیرا موزه ها بهترین مکان هایی هستند که می توان تاریخ و تمدن و هنر را در آن ها با سند و مدرک تماشا کرد. رم موزه های بسیاری دارد که با توجه به سلیقه‌تان می توانید یکی را انتخاب کنید و گشتی در تاریخ بزنید. این بار ما موزه های هنری این شهر را انتخاب کرده ایم؛ اماکنی که آثار بزرگترین هنرمندان جهان در آن ها جمع آوری شده اند و منتظرند تا ما با کوله باری از سوالاتمان از آن ها دیدن کنیم. سفر به رم بدون بازدید از موزه های هنر کامل نمی شود، پس کارناوال را در سفر زیبا و رنگارنگش به تاریخ همراهی کنید.

ورود به صفحه اختصاصی راهنمای سفر به رم

سخن آخر

بدون شک در رم تعداد بیشتری گالری و موزه های هنری وجود دارد اما ما سعی کردیم که در این مطلب پرطرفدارترین و شاخص ترین موزه ها را معرفی نماییم. اگر شما هم تا حالا به رم یا دیگر شهرهای ایتالیا سفر کرده اید، تجربیات و نظرات خود را با ما در میان گذارید. منتظر دیدگاه های شما خوبان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.