karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

15 آبان 1395

به روز رسانی

13 آذر 1398

هر سفر از بخش های متفاوتی تشکیل می شود و دارای اجزایی است که در کنار یکدیگر خاطرات و تجربیات ما را رقم می زنند. از لحظه ای که تصمیم به سفر می گیریم باید دست به برنامه ریزی بزنیم. این برنامه ریزی می تواند مراحل متفاوتی را داشته باشد. پیش تر به ارائه ی راه کارهایی برای انتخاب مقصد مناسب، انتخاب اقامت مناسب و انتخاب مناسب ترین روش حمل و نقل در سفر پرداختیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم.

یکی از بخش های مهم سفر هزینه هایی است که در طول سفر پرداخت می کنید. استفاده از هر یک از تسهیلات و امکانات هزینه هایی را برای شما رقم می زند. هر چه هزینه ی کمتری صرف کنید، بودجه ی بیشتری برای سفرهای آتی خواهید داشت. به همین علت قصد داریم به مدیریت هزینه های سفر نیز بپردازیم و نکاتی را به شما ارائه کنیم. این بار می خواهیم راهکارهایی را به شما معرفی کنیم که باعث می شوند برای اقامت در هتل هزینه ی کمتری را بپردازید.

با کارناوال همراه باشید...

هتل ارزان

نکات مهم در رزرو هتل ارزان

* به یاد داشته باشید که ارزانترین همیشه بهترین گزینه نیست. ممکن است در طول اقامت مجبور به پرداخت هزینه هایی شوید که در نهایت هزینه ی هتلتان از قیمت واقعی هم بیشتر شود. پس حواستان به هزینه های مازاد بر اقامتتان باشد.

* به نسبت خدماتی که دریافت می کنید قیمت را بسنجید و مقایسه ی قیمت ها را در همان نوع خدمات انجام دهید.

* در کنار توجه به قیمت به نیازهای خودتان و انتظاراتتان از سفر نیز توجه کنید.

هتل ارزان

راهکارهای کاهش هزینه اقامت در هتل

به منظور کاهش هزینه های سفر در بخش اقامت، می توان راهکارهای زیر را به کار گرفت:

1- از تخفیف های ویژه هتل ها استفاده کنید

سایت های زیادی در داخل و خارج ایران تخفیف های هتل ها را در اختیار شما قرار می دهند. سیاست های هتل ها به مدیران آنها این اجازه را می دهد که در زمان هایی تخفیف هایی را برای مشتریان خود در نظر بگیرند. این تخفیفات معمولا از طریق سایت های خاص اعلام می گردند. این در حالی است که اگر شما از این تخفیفات اطلاعی نداشته باشید مجبور به پرداخت هزینه ی کامل برای اقامت خود هستید پس گوش به زنگ باشید. 

هتل ارزان

2- خودتان با هتل تماس بگیرید

برخی افراد به دلیل عدم آشنایی با سیستم رزرواسیون اقدام به رزرو اتاق از طریق دفاتر خدمات مسافرتی می نمایند. رزرو اتاق از طریق دفاتر خدمات مسافرتی می تواند به نفع یا ضرر شما باشد. برای آنکه کاملا مطمئن اقدام به رزرو اتاق کنید قبل از رزرو قطعی از طریق این دفاتر، با هتل تماس بگیرید و از قیمت ها مطلع شوید. این کار به شما کمک می کند که انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

هتل ارزان

3- از رزروهای کنسل شده استفاده کنید

برخی افراد ممکن است به دلیل بروز مشکلاتی از سفر و اقامت خود منصرف شوند. برخی از این افراد از طریق اینترنت اقدام به واگذاری رزرو خود حتی با قیمت پایین تر از قیمت معمول اتاق می کنند. ممکن است خوش شانس باشید و با کمی جستجو در اینترنت هزینه ی رزرو هتل خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

هتل ارزان

4- آنلاین رزرو کنید

رزرو آنلاین هتل علاوه بر این که جستجو و مقایسه آسان تر را برایتان فراهم می کند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ی شما نیز خواهند شد. همه ی هتل ها برای تشویق شما به رزرواسیون آنلاین تخفیف هایی را برایتان در نظر می گیرد. تخفیف رزرو آنلاین در برخی مواقع بسیار قابل توجه است.

هتل ارزان

5- هتل و پرواز را به طور همزمان رزرو کنید

رزرو هتل و پرواز به صورت همزمان در بسیاری مواقع باعث صرفه جویی در هزینه های شما خواهد شد. در برخی مواقع ایرلاین ها پیشنهادهای ویژه ای برای رزرو هتل دارند و گاهی هم هتل ها پرواز خاصی را با تخفیف به شما ارائه می دهند. در این میان دفاتر خدمات مسافرتی از تخفیف های ویژه ی ایرلان ها و هتل ها استفاده می کنند و آنها را در قالب بسته هایی به شما عرضه می کنند. البته به یاد داشته باشید که چک کردن قیمت های اصلی قبل از رزرو نهایی امری ضروری است.

هتل ارزان

6- از رزروهای لحظه آخری استفاده کنید

در برخی زمان ها مدیریت هتل ها و یا چارترکننده ها برای جبران خسارات ناشی از خالی ماندن اتاق ها اقدام به ارائه ی اتاق با قیمت بسیار پایینی می کنند. این فرصت در مواقعی پیش می آید که زمان اوج مسافرت ها بسیار نزدیک است و اتاق های هتل مشتری ندارد. البته در این مورد باید کمی دقت و هوش به خرج دهید. هرچه شما به زمان سفر نزدیک تر شوید می توانید اتاق ارزانتری پیدا کنید اما این امکان هم وجود دارد که مجبور شوید به دلیل کم بودن اتاق های خالی بهای بیشتری را بپردازید.

هتل ارزان

7- عضوی از باشگاه مشتریان هتل ها باشید

عضویت در باشگاه مشتریان هتل ها این امکان را برای شما فراهم می آورد که از تخفیفات ویژه ی اعضا استفاده کنید و از برنامه های ویژه ی هتل ها مطلع شوید. گاهی اوقات می توانید در رزرو اتاق از اولویت خاصی نسبت به دیگر مشتریان برخوردار باشید. همچنین از هدایای ویژه مانند روز تولد نیز برخوردار خواهید شد و یا در صورت رزروهای مکرر به عنوان مشتریان وفادار نزد هتل شناخته می شوید.

هتل ارزان

8- در زمان سفر خود انعطاف به خرج دهید

اگر امکانش را دارید سفر خود را به روزهایی غیر از آخرهفته ها و تعطیلات خاص موکول کنید. در این صورت انتخاب های ارزان تری پیش روی شما قرار خواهد گرفت. در زمان اوج مسافرت ها معمولا هتل ها با افزایش 10 تا 20 درصدی قیمت ها همراه خواهند بود.

هتل ارزان

 9- در مورد انواع هتل ها پرس و جو کنید

گاهی اوقات لازم است تا از روندهای معمول اقامت فاصله بگیرید و هتل های تازه ای را امتحان کنید. به عنوان مثال هتل های تجاری و هتل های تازه تاسیس همیشه پیشنهادهای ویژه ای برای شما دارند. به نام و درجه ی هتل ها اکتفا نکنید و سعی کنید هتل های متنوعی را در فهرست بررسی خود جای دهید.

هتل ارزان

10- از برنامه های کاربردی غافل نشوید

برای سایت ها و یا حتی هتل ها اپلیکیشن هایی را طراحی کرده اند تا اطلاعات را در زمان های خاص به شما برسانند. اطلاعاتی همچون تخفیف ها و پیشنهادات ویژه که در مواقع خاص به شما کمک خواهند کرد.

 

هتل ارزان

سخن آخر

اقامت در هتل همیشه به معنای صرف هزینه ی بالا نمی باشد بلکه با کمی دقت و بررسی می توان اقامتی بسیار مناسب با کمترین هزینه را در هتل ها تجربه کرد.

شما چه راهکارهای دیگری را برای رزرو هتل ارزان پیشنهاد می دهید؟

آیا تا به حال از این راهکارها استفاده کرده اید؟

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

چقدر مطالب سایت عالی و مفید هستن

انتشار:23 شهریور 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مرتضی

خیلی سایت عالی دارین ممنون

انتشار:04 تیر 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

رویا

راهنماییاتون فوق العادست

انتشار:24 مرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.