
کارناوال
نویسنده ارشد کارناوال
انتشار
12 فروردین 1397
به روز رسانی
15 شهریور 1398
به نقل از خبرگزاری ایسنا، تعدادی از مسافران ایرانی به خاطر بدهی یک آژانس مسافرتی، در آنتالیا سرگردان ماندند که پس از یک روز و نیم بلاتکلیفی، سرانجام ماجرا ختم به خیر شد.
با وجود آن که سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران، تعطیلات نوروز امسال را پاک و با کمترین میزان تخلف اعلام کردهاند، یک مورد وجود داشت که کسی علاقه ای به اطلاع رسانی در مورد آن نشان نمی داد. این مساله که هنوز شکایتی از آن ثبت نشده است، به دلیل بدهکاری یک دفتر خدمات مسافرتی ایرانی چارترکننده به شرکت هواپیمایی ترکیه اتفاق افتاد. بروز این مشکل باعث شد هتل محل اقامت مسافران این تور در آنتالیا از خدماتدهی خودداری کند و این مسافران نزدیک به دو روز سرگردان بمانند. خوشبختانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران که پیگیر این مساله بود، از حل و فصل شدن این مشکل خبر داده است.
دلاور بزرگنیا در شرح مختصر ماجرای سرگردانی مسافران ایرانی گفت:
یکی از آژانسهای مسافرتی تهران حقوق کارگزار تُرک را با تاخیر پرداخته بود که این مساله باعث ناراحتی و نگرانی کارگزار شد که در نهایت مسافران ایرانی را در مقصد از خدمات بیبهره گذاشت.
وی افزود:
ما به محض اطلاع از این جریان، مجریان آن تور را احضار کردیم و مشکل را پیگیر شدیم تا مسافران سرگردان نمانند که حالا هم این مساله حل شده، مسافران آن تور در هتل مستقر شدهاند، پرواز برگشت شان هم مشخص شده و مساله نگرانکننده دیگری وجود ندارد.
بزرگنیا ادامه داد:
نوروز امسال کمشکایتترین بوده هرچند که لازم است تجدید نظری در شکل فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی صورت گیرد تا دیگر شاهد این معدود موارد هم نباشیم.
#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.
دیدگاه جدید