karnaval.ir

آترا گل محمدی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 دی 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امروز همراه کارناوال سفری مجازی به مسکو، پایتخت روسیه را تجربه کنید. این شهر زیبایی های بسیاری را را در خود جای داده است. ویدیویی برایتان فراهم کرده ایم که تمامی زیبایی ها و مکان های دیدنی این شهر را برای شما در قاب تصویر به نمایش می گذارد. مسکو، به سبب جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری که دارد، هر سال مسافران زیادی به خصوص ایرانی های بسیاری را میزبانی می کند. اما اگر وصف زیبایی های این شهر زیبا را شنیده اید و به هر دلیلی شانس تماشای آن ها را نداشته اید، همراهمان بیایید تا در عرض چند دقیقه هر چه باید دید را به تماشا بنشینید. گشت و گذار مجازی مان را از میدان سرخ این شهر آغاز می کنیم؛ میدانی که همهمه ی گردشگران همیشه در آن به چشم می آید. این گردشگران آمده اند تا کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل را از نزدیک دیدن کنند. بعد از آن خود را برای یک قایق سواری زیر آسمان آبی شهر آماده کنید؛ آسمان آبی که گویی اینجا رنگ دیگر به خود گرفته است. حال نوبت گشت و گذار در خیابان های شهر است. این خیابان ها در شب لباسی رنگین به تن می کنند و با نورپردازی هایی که دارند، چشم ها را محو تماشای خود می کنند. ساختمان های بلند با معماری هایِ به سبک روسی، خیابان های پر رفت و آمد، زیبایی منحصر بفرد در دنیا و نظم بی نظیر، آری اینجا شهر کهن مسکوست... شهری که در گذر زمان حوادث زیادی را پشت سر گذاشته است. و اما کمی بیشتر از این شهر بدانید: مسکو یا ماسکو به روسی ( Москва ) پایتخت و از مهم ترین مراکز سیاسی، اقتصادی، فرهنگی،علمی کشور روسیه و شمال آسیا به شمار می آید. شهر موسکو  12.2 میلیون نفر در محدوده شهرستان و 16.8 میلیون نفر در ناحیه شهری جمعیت دارد و پرجمعیت‌ترین شهر کشور روسیه محسوب می شود. دیگر وقت را از دست ندهید و به تماشای زیبایی های این شهر زیبا بنشینید. کارناوال را همراهی کنید.

بانگ جرس می آید.. زندگی رفتن و راهی شدن است فقط پای به ره نِه، تا کشف کنی آنچه نیست در نقشِه. علاوه بر خانه ی آدم، هیچ جا مثل این کره خاکی نمی شود.فرمول های بزرگ و کوچک را کنار گذاشته و نحوه بستن

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.