karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 تیر 1398

به روز رسانی

29 تیر 1398

مهاجرت به اکوادور از جمله جایگزین های ارزان و مناسب در برابر کشورهای اروپایی محسوب می شود. در این مطلب راه های مهاجرت به اکوادور را تشریح کرده ایم و گفته ایم اقامت اکوادور برای بازنشستگان به چه شکل است. همچنین درباره اقامت اکوادور برای ایرانیان و هزینه های ویزای اکوادور توضیح داده ایم. در مطلب اکوادور این مقصد جدید مهاجرتی نیز می توانید با این کشور آشنا شوید و همچنین در مورد هزینه های زندگی در اکوادور مانند هزینه اجاره آپارتمان و خورد و خوراک و ... اطلاعات جامعی به دست آورید. همراه کارناوال باشید. 

مزایای مهاجرت به اکوادور

قبل از هر چیز، خیلی سریع ببینیم اصلا چرا اکوادور را برای مهاجرت انتخاب کنیم:

  • مهاجرت به اکوادور و دریافت ویزای این کشور نسبت به کشورهای اروپایی بسیار راحت تر است.
  • می توانید در حدود 3 تا 6 ماه مهاجرت‌تان به اکوادور را قطعی کنید.
  • متوسط حقوق ماهانه شما در اکوادور حدود 600 دلار (31,566,000 تومان) است. 
  • برای مهاجرت نیازی به مدارک بسیار و سرمایه هنگفت ندارید. 
  • بدون ارائه مدارک زبان می توانید به اکوادور مهاجرت کنید.
  • نرخ مالیات در اکوادور برخلاف کشورهای اروپایی و شمال آمریکا، خیلی پایین است. 
  • هزینه های زندگی شما در اکوادور نسبت به کانادا، آمریکا و کشورهای اروپایی مقتصدانه است.
  • در اکوادور می توانید حساب بانکی بین المللی و تجارت آزاد داشته باشید. 
  • با پاسپورت اکوادور می توانید به 94 کشور بدون ویزا و یا با ویزای فرودگاهی سفر کنید. از جمله مقاصد بدون ویزا، کشورهای جنوب آمریکا و بسیاری از کشورهای آسیایی هستند. 

برای اطلاع بیشتر از مالیات در اکوادور و سایر اطلاعات عمومی، اکوادور مقصد جدید مهاجرت را بخوانید. 

روش های مهاجرت به اکوادور

برای مهاجرت به اکوادور، کارناوال روش های زیر را پیشنهاد می کند که برای انجام صفر تا صدش می توانید روی ما حساب باز کنید: 

1- مهاجرت کاری

یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به اکوادور، استفاده از ویزای کاری است. به این منظور کافیست نامه استخدام از شرکتی اکوادوری را داشته باشید. گرفتن این ویزا و روند آن چندان زمانی نمی برد و معمولا ظرف 3 ماه انجام می شود. از مزایای این روش آن است که احتیاجی به ارائه مدارک تحصیلی و کاری ندارید و همچنین می توانید خانوادگی مهاجرت کنید. 

2- مهاجرت افراد متخصص

اگر آخرین مدرک تحصیلی شما ارشد یا دکتراست و در زمینه رشته خود مشغول به کار شده اید، می توانید به راحتی به اکوادور مهاجرت کنید. برای این روش لازم است مدرک خود را از یک دانشگاه معتبر ایرانی دریافت کرده باشید و آن را با ریز نمرات به تائید وزارت علوم برسانید. سپس با ترجمه مدارک و داشتن گواهی عدم سوء پيشينه می توانید روند مهاجرت به اکوادور را طی کنید. 

3- مهاجرت بازنشسته ها

حقوق بازنشستگی خوبی دریافت می کنید؟ اکوادور یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. شما با حقوق ماهانه 800 دلار (42,088,000 تومان) از یک حساب خارجی، می توانید اقامت اکوادور را دریافت کنید. البته اگر می خواهید خانوادگی مهاجرت کنید، لازم است به ازای هر یک از همراهان خود ماهانه 100 دلار (5,261,000 تومان) داشته باشید.

شاید باور نکنید اما اکوادور یکی از مقاصد محبوب بازنشستگان آمریکایی و کانادایی است و به طور مثال در شهرهایی مانند گوایاکیل (Guayaquil) آن قدر مهاجر زیاد است که به راحتی می توانید به زبان انگلیسی با ساکنان شهر معاشرت کنید. 

4- مهاجرت با خرید ملک یا اوراق بهادار

در صورتی که سرمایه کافی دارید، خرید ملک یا سرمایه گذاری در اوراق بهادار گزینه خوبی برای مهاجرت است. برای این روش لازم است حداقل 30,000 دلار (1,578,300,000 تومان) داشته باشید. البته این حداقل مقدار است و در واقع اگر قصد خرید خانه در پایتخت یا شهرهای بزرگ اکوادور را دارید، باید بدانید قیمت خانه ها از 100,000 دلار (5,261,000,000 تومان) شروع می شوند. برای مهاجرت به این روش لازم است پرینت حساب و تمکن مالی خود را اثبات کنید و نشان دهید از پس هزینه ها برمی آیید. 

قسمت خوب مهاجرت به این روش، روند سریع آن است. 

5- مهاجرت با سرمایه گذاری

در این روش با سرمایه حداقلی 35,000 دلار (1,841,350,000 تومان) می توانید در بانک یا اقتصاد کشور اکوادور سرمایه گذاری کنید.

  1. از جمله صنایعی که سرمایه گذاری روی آن ها در اقتصاد اکوادور جواب می دهد، محصولات کشاورزی، دامی و مواد معدنی هستند.
  2. روش راحت تر آن است که فقط پول خود را در بانک بگذارید و از سود آن استفاده کنید؛ اما نمی توانید به اصل پول دست بزنید و تنها ماهانه سودی 4 درصدی به شما تعلق می گیرد.

مهاجرت به این روش نیز راحت و نسبتا سریع است.

6- مهاجرت خوداشتغالان

اگر سرمایه کافی برای خرید ملک و سرمایه گذاری ندارید، پیشنهاد ما به شما راه اندازی یک کسب و کار و ثبت شرکت است. هزینه ها در این مورد بسیار پایین تر است و شما با سرمایه ای در حدود 30,000 دلار (1,578,300,000 تومان) نیز می توانید برای این کار اقدام کنید. پیشنهاد ما به شما، راه اندازی رستوران، کافی شاپ، آرایشگاه، سوپر مارکت و ... است. 

7- مهاجرت تحصیلی 

یکی از ارزان ترین و البته طولانی ترین روش ها برای مهاجرت، مهاجرت تحصیلی است. در این روش ابتدا مشغول به تحصیل می شوید و پس از فارغ التحصیلی می توانید برای پیدا کردن کار و اشتغال به آن اقدام کنید. نکته ای که گرفتن اقامت دائم را در این روش طولانی می کند، آن است که سال های تحصیل در اکوادور را برای دریافت تابعیت محاسبه نمی کنند. البته از مزایای مهاجرت تحصیلی، مدرک معتبر دانشگاه های بین المللی این کشور و البته هزینه های بسیار مناسب تر است. همچنین در اکوادور، برخلاف کشورهای اروپایی می توانید همزمان با تحصیل کار کنید و برای کار، محدودیتی وجود ندارد. 

مهاجرت به اکوادور

ویزای کشور اکوادور

برای دریافت ویزای کشور اکوادور باید به سفارت این کشور مراجعه کنید. لازم است همه مدارک لازم را به زبان اسپانیایی ترجمه کنید و سپس همراه فرم درخواست ویزا، به سفارت تحویل دهید. هزینه ویزای اکوادور، بسته به نوع مهاجرت متفاوت است که در ادامه به آن اشاره کرده ایم.

هزینه ویزای کاری:

  • ویزا: 200 دلار (10,522,000 تومان)
  • فرم درخواست: 30 دلار (1,578,300 تومان)

هزینه ویزای تحصیلی:

  • ویزا: 100 دلار (5,261,000 تومان)
  • فرم درخواست: 30 دلار (1,578,300 تومان)

 توجه داشته باشید که...

  • گرچه ویزای توریستی اکوادور برای ایرانی ها رایگان است، اما برای اقامت در اکوادور باید برای ویزا اقدام کنید.
  • هنگام سفر توریستی به اکوادور نمی توانید برای اقامت در این کشور درخواست دهید.
  • توجه داشته باشید که در حین سفری توریستی، نمی توانید فعالیت های تحصیلی و یا تجاری داشته باشید.

اقامت دائم اکوادور

در صورتی که به مدت دو سال در اکوادور اقامت موقت داشته باشید، می توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید. 

افراد واجد شرایط برای اقامت دائم اکوادور:

  • تمامی افرادی که ضمن رعایت قوانین اکوادور، 21 ماه کامل در این کشور سپری کرده اند.
  • افراد مزدوج با شهروندان اکوادوری یا ساکنان با اقامت دائم
  • فامیل درجه یک شهروندان اکوادوری
  • و ...

توجه داشته باشید که ....

  1. پس از دریافت اقامت دائم اکوادور، شما اجازه دارید در سال اول حداکثر تا 180 روز و در سال دوم نیز تا حداکثر 180 روز دیگر خارج از اکوادور بمانید.
  2. اگر بیش از مدت تعیین شده خارج از اکوادور بمانید و به این کشور برنگردید، اقامت دائم خود را از دست می دهید.
  3. پس از سه سال اقامت دائم اکوادور می توانید برای شهروندی اکوادور درخواست دهید و از تمام امتیازهای شهروندان این کشور برخوردار شوید. 

اکوادور

مشاوره رایگان کارناوال برای مهاجرت به اکوادور

کنجکاوید تا درباره مهاجرت به اکوادور جزئیات بیشتری بدانید و همزمان شانس خود را برای این کشور امتحان کنید؟ تنها کافیست همه چیز را به کارناوال بسپارید. اطلاعات اولیه و راه های تماس خودتان را در فرم زیر وارد کنید تا متخصصان ما در اولین فرصت پرونده شما را بررسی کنند، با شما تماس بگیرند و نتیجه را به شما اعلام کنند. 

فرم مشاوره مهاجرت

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.