karnaval.ir

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

واقعا جای تاسف داره که بخش اعظم ثروت کشور رو خوزستان تامین میکنه ولی متاسفانه یک هزارم درامدی که از این شهر بدست میاد رو صرف رسیدگی به این شهر نمیکنن. هر روز قسمتی از حق طبیعی مردم خوزستان رو میگیرن یک روز اب کارون ، یک روز فرصت های شغلی برای بومیان، یک روز اب اشامیدنی، و الان هم که زیر این گرد و غبار این شهر داره دفن میشه. به امید روزی که واقعا مسئولین به فکر رسیدگی به این شهر مظلوم باشن و تنها بخشه کوچکی از ثروت این استان رو صرف خودش کنند.

انتشار:11 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

من بچه ی اهوازم کاری رو که مسولان در حق خوزستان کردن دشمن در حق دشمنش نمیکنه یعنی فدا کردن یک استان برای کل ایران زدن سد های بی مورد و بیشمار و فرستادن اب به شهر های دیگه خشک کردن تالاب برای استخراج نفت بیشتر ندادن بوجه به استان بومی نکردن فرصت شغلی در استان و غیره همه باعث شده استان ما توی 10 سال اخیر به ورطه ی نابودی کشیده بشه و همچنین مهاجرت بیبشتر و این تاسف باره

انتشار:11 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حبیب

چی بگیم .عکسها همه چیز را میگویند!؟

انتشار:04 اسفند 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.