karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

21 دی 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

این روزها مسافران بسیاری به استانبول یا دبی می روند تا از مراکز خرید رنگارنگ این شهرها دیدن و خریدی لذت بخش را تجربه کنند. مهم نیست که از خرید کردن خوشتان نمی آید یا عاشق گشت و گذار در میان فروشگاه های مختلف هستید، این شهرها با مراکز خرید رنگارنگ شان شما را راضی خواهند کرد.

خرید در برخی شهرها بسیار جذاب و پرطرفدار است تا جایی که بر صنعت گردشگری آن شهر یا کشور نیز تاثیر می گذارد؛ برای مثال از سراسر دنیا به دبی می روند تا در بزرگ ترین مرکز خرید دنیا یا همان دبی مال گشتی بزنند و در میان برترین برندهای دنیا، خریدی لذت بخش را تجربه کنند؛ با این حال حتما شما هم با این معضل رو به رو شده اید که برخی می گویند خرید در دبی ارزان است و بعضی دیگر خلاف این موضوع را بیان می کنند. حقیقت این است که برای خریدی به صرفه باید خوب حواس تان را جمع کنید که چه فصل و زمانی را انتخاب کرده اید. خوشبختانه در دبی همه ساله جشنواره ای در زمستان برپا می شود که در طی آن اجناس را به قیمت های بسیار خوبی عرضه می کنند. این فستیوال تا اندازه ای معروف شده که همه ساله مسافران زیادی را از آسیا و حتا اروپا به دبی می کشاند. امروز می خواهیم شما را کمی بیشتر با این جشنواره آشنا کنیم و چند و چون آن را با شما در میان گذاریم. هدف از برپایی فستیوال خرید دبی جذب توریست و سرمایه آن هاست؛ البته که این جشنواره برای گردشگران هم مزایایی دارد چرا که اغلب جنس ها را بدون ارزش افزوده و یا مالیات عرضه می کنند و علاقه مندان می توانند جنس های با کیفیت را با قیمت مناسب بخرند. پس با کارناوال همراه شوید تا بیشتر از جشنواره خرید دبی یا دبی شاپینگ فستیوال برای تان بگوییم.ورود به صفحه اختصاصی راهنمای سفر به دبی

فستیوال خرید دبی

چرا جشنواره خرید دبی؟


  • از مهم ترین رویدادهای شهر دبی است.
  • در زمانی که این جشن برپا می شود می توانید اجناس مورد نظرتان را با قیمتی مناسب تهیه کنید.
  • برخی از محصولاتی که در این بازه زمانی به فروش می رسند تا 75 درصد تخفیف دارند.
  • انواع برندهای عربی و غیر عربی در این فستیوال عرضه می شوند.
  • در طول این جشنواره برنامه های مختلفی برپا می شود، مثل آتش بازی های دیدنی.

جشنواره خرید در دبی

جشنواره خرید در دبی

Mariam Lulu

معرفی جشنواره خرید دبی | The Dubai Shopping Festival

جشنواره خرید دبی که با نام های لیالی دبی، فستیوال خرید دبی، مهرجان یا شاپینگ فستیوال نیز شناخته می شود رویدادی است که می تواند رنگ و بوی شادی به سفر شما بدهد. این جشنواره تنها به خرید کردن خلاصه نمی شود بلکه برنامه های مختلفی در طی آن برگزار می شود که در ادامه به طور کامل به آن ها می پردازیم. پیشینه این جشن به 15 فوریه سال 1996 میلادی باز می گردد. در ابتدا هدف از وجود چنین جشنواره ای، کمک به خرده فروشان شهر بود، کسانی که بودجه کافی برای اجاره یا خرید مغازه نداشتند. مسوولان شهر تصمیم گرفتند که برای حمایت از چنین افرادی، برای آن ها مجالی برای فعالیت ایجاد کنند.

همه می دانیم که عواملی مانند اجاره فروشگاه ها، مالیات، حمل و نقل و... سبب افزایش قیمت کالاها برای خریداران می شوند؛ اما اگر این موانع از سر راه برداشته شوند، بدون شک قیمت اجناس نیز کمتر خواهد شد و همه می توانند با پرداخت هزینه کمتری کالاهای مورد نظرشان را خریداری کنند. وقتی مدیران کشور، سد مالیات را از پیش روی خرده فروشان برداشتند و به آن ها اجازه دادند تا در چند بازه زمانی، اجناس شان را عرضه کنند، هزینه های خرید کالاها تا میزان قابل توجهی پایین آمد و به مرور باعث جذب گردشگر شد. حالا فستیوال خرید در دبی آن قدر مشهور شده که از آن به عنوان یکی از پر طرفدارترین رویدادهای شهر یاد می کنند.

در چند سال اخیر دبی توانسته در طول فستیوال خرید، حدود 3 تا 5 میلیون گردشگر را به سوی خود جذب کند که به نوبه خود عددی فوق العاده است. جشنواره خرید، این روزها مجالی برای جلوه گری برندها و فروشگاه های کوچک و بزرگ به وجود آورده و این جشن با مراسمی چون آتش بازی، رقص و آواز و ... نیز همراه است تا بازدیدکنندگان اوقات خوشی را سپری کنند. اگر قصد خرید هم نداشته باشید در این فستیوال می توانید از سرگرمی های گوناگونی که در جای جای شهر به چشم می خورند لذت ببرید.

جشنواره خرید دبی

مرکز خرید دبی

جشنواره خرید دبی

hojjat behzad

جشنواره خرید دبی

جشنواره خرید دبی

زمان فستیوال خرید دبی

اگر به شهر دبی سفر کرده باشید حتما می دانید که همیشه در روزهای پایانی هفته، فروشگاه های مختلف تخفیف هایی را برای اجناس شان در نظر می گیرند. از آن جایی که دبی را به عنوان مقصدی عالی برای خرید کردن می شناسند، طی سال جشنواره های متنوعی در آن برگزار می شود. به صورت تقریبی 23 فستیوال خرید هر سال در دبی به وقوع می پیوندد که از این بین، جشنواره زمستانه آن از همه معروف تر و مهم تر است.

جشنواره زمستانه یا همان فستیوال خرید دبی در سال های گوناگون با اختلاف زمانی چند روزه برگزار می شود؛ اما جشنواره امسال (2017 و 2018) از روز 26 دسامبر (5 دی) تا 27 ژانویه (6 بهمن) ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که طی جشنواره خرید، فروشگاه ها و مرکزخرید ها زمان بیشتری باز هستند و تا زمانی که جمعیت زیادی به آن ها مراجعه می کنند، خدمات شان را ارایه می دهند.

زمان برپایی آتش بازی جشنواره

در روزهای پایانی و تعطیلِ هر هفته در مکان های مختلفی از شهر آتش بازی و رقص و شادی نیز بر پاست. اگر علاقه مندید که از آتش بازی هم لذت ببرید باید از زمان مشخص شده در یکی از مکان های زیر حضور داشته باشید:

ساعت 20:30 در خیابان السیف دبی | Al Seef dubai

ساعت 21:30 در ساحل لامر | La Mer 

در آخرین روز فستیوال، به مناسبت اختتامیه جشنواره خرید، به صورت همزمان در خیابان السیف و ساحل لامر در ساعت 21:00 آتش بازی انجام می دهند که می توانید تماشاگر آن باشید. 

فستیوال خرید دبی

مکان برگزاری فستیوال خرید دبی

حالا که می دانید خرید در دبی و در طول فستیوال خرید آن بسیار به صرفه است، شاید این سوال برای تان پیش آید که این جشنواره در کجا برگزار می شود و برای استفاده از آن باید به کجا مراجعه کنید؟

در این رابطه باید بگوییم که در طول فستیوال خرید دبی، همه فروشگاه های کوچک و بزرگ در سراسر شهر شامل تخفیف های خرد و کلان می شوند. به محض این که به دبی برسید این موضوع را مشاهده خواهید کرد، اصلا مهم نیست که به دبی مال رفته اید یا بازارهای محلی شهر.

با این حال اگر با هیچ یک از مرکزخریدها و بازارهای این شهر آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنیم که از لینک های موجود در قسمت مطالب مرتبط کمک بگیرید زیرا کارناوال در گذشته به معرفی همه مرکز خرید های مهم این شهر پرداخته است.

با همه این تفاصیل توصیه می کنیم که در طول جشنواره و برای تجربه خریدی جذاب تر حتما به این اماکن هم سری بزنید گلوبال ویلیج (global Village)، خیابان الرقه (Al Rigga)، دبی مال، بازار دیره، الفهیدی، بازار طلا، دی اس اف دیزرت کمپ (DSF Desert Camp)، خیابان السیف، امارات مال، مرکز خرید دیره، مرکز خرید ابن بطوطه، لمسی پلازا، مرکز خرید دراگون مارت، مرکز خرید مرکاتو و لولو ویلیج.

فراموش نکنید که در طول این جشنواره بزرگ در سراسر شهر دبی بازارهای محلی و موقت گوناگونی نیز برپا می شوند که اغلب در خیابان های اصلی و پارک ها هستند و می توانید از آن ها نیز دیدن کنید. همچنین بازی ها و برنامه های گوناگونی هم در همین بازارها و محوطه های روباز برگزار می شود.

خرید در دبی

فستویال خرید دبی

Bijan Choudhury

فستویال خرید دبی

Ademar Arau

چی بخریم؟

اگر به قصد خرید اجناسی خاص به جشنواره خرید دبی نمی روید و قصدتان فقط گشت و گذار است برای تان پیشنهادهای خوبی داریم. می خواهیم اجناسی را به شما معرفی کنیم که خرید آن ها از جشنواره خرید دبی به صرفه تر خواهد بود و حتا شما که قصد خرید جنس خاصی را هم ندارید به چالش می کشند. بدون شک کالاهایی که تا 75 درصد تخفیف شامل شان شده است، هر کسی را اغفال می کنند.

بدون شک لباس های رنگارنگ بیشترین اجناسی هستند که طی بازدیدتان از این جشنواره به چشم می خورند؛ برندهایی مثل جک اند جونز، بوگی میلانو، کریستین لوبوتین، پارادا، آرمانی و... را در سراسر شهر مشاهده خواهید کرد، با این حال فریب ویترین های رنگارنگ را نخورید و همه پول تان را صرف خرید پوشاک نکنید. اجناس دیگری هم هستند که پیشنهاد می کنیم به آن ها هم نگاه کنید، در ادامه به معرفی این کالاها می پردازیم؛ اما پیش از آن، پیشنهاد می کنیم که در میزان خریدهای تان نیز دقت کنید زیرا در حالت عادی اجازه همراه بردن 30 کیلو بار را با خود دارید، مگر آن که بلیت بیزینس کلاس خریداری کرده باشید تا به شما اجازه حمل 40 کیلو بار داده شود. اگر از فرست کلاس نیز استفاده کنید می تواند 50 کیلو بار همراه داشته باشید. در آخر اگر در خریدهای تان زیاده روی کنید مجبور خواهید شد که به ازای هر کیو بار اضافه، 15 هزار تومان پرداخت کنید.

1- لوازم الکترونیکی: همیشه شرکت های بزرگ فعال در این زمینه، اجناس جدید را عرضه می کنند و تا جایی که امکان داشته باشد نیز به مشتری های شان تخفیف می دهند. از جمله برترین برندها می توان به سونی، اپل، ورتو، باس و ... اشاره کرد که همیشه با گجت ها (ابزارک) و محصولات جدیدشان مشتری ها را غافل گیر می کنند.

2- مبلمان و لوازم خانه: در طول جشنواره خرید دبی قیمت لوازم خانگی به شدت پایین می آید به طوری که ساکنان این شهر خودشان نیز وسایل مورد نیازشان را در همین زمان خریداری می کنند. لوازم مربوط به دکوراسیون منزل در این فستیوال اغلب بین 50 تا 70 درصد تخفیف دارند.

3- طلا و جواهر: اگر طرفدار خرید طلا و جواهر، بخصوص جواهرات برند هستید این جشنواره مخصوص شماست زیرا تولیدکننده های این کالاهای لوکس، جنس هایی عرضه می کنند که فقط به خاطر این جشنواره تولید کرده اند، جواهراتی که شکل و شمایل منحصر به فردی دارند.

4- چرم: محصولات چرمی هم در طیف وسیعی در این جشنواره به فروش می رسند که کیفیت بسیار خوبی دارند.

5- لوازم آرایشی: در شهر دبی محصولات آرایشی معروفی تولید می شوند و می توان گفت که این اجناس از مهم ترین سوغات این شهر به حساب می آیند. فستیوال خرید هم فرصتی را فراهم می کند تا این لوازم با بهترین قیمت و کیفیت عرضه شوند. از معروف ترین برندهای فعال در این زمینه می توان به شنل، بربری، دیور، بولگاری و... اشاره کرد. توصیه می کنیم عطرها را هم فراموش نکنید.

6- ساعت: این روزها ساعت کالایی لوکس به حساب می آید و ثروتمندان حاضرند هزینه های گرافی بابت ساعت های شان بپردازند. همواره در ویترین فروشگاه ها، ساعت هایی به چشم مان می خورند که به راستی گران قیمت هستند برای مثال آن هایی که از کوارتز (سنگی سخت و زیبا) ساخته شده اند یا از الماس و طلای 24 عیار در آن ها استفاده کرده اند. برندهایی مثل رادو، میشن کروز، آی سی دبلیو و... در این شاخه، زبانزد هستند. شاید باورتان نشود اما طی جشنواره خرید، تخفیف ها شامل این کالاهای لوکس هم می شود پس آن ها را از دست ندهید.

7- ادویه ها و میوه خشک: غذاهای عربی طرفداران زیادی دارد. رمز موفقیت این خوراکی ها در چاشنی هایی ست که در آن ها به کار می رود. ادویه ها و ترشی ها و انواع چاشنی های عربی را می توانید طی این جشنواره تهیه کنید، آن هم با قیمت هایی بسیار مناسب.

خرید در دبی

مزایای جشنواره خرید دبی

گذشته از این که کالاها بدون مالیات و با قیمت های مناسب در طول جشنواره خرید دبی عرضه می شوند، این فستیوال مزیت های دیگری هم دارد که در اینجا به صورت مختصر به آن ها می پردازیم:

  • با خرید از اغب فروشگاه ها در قرعه کشی های گوناگونی هم شرکت داده می شوید.
  • برای کودکان امکانات و برنامه های گوناگونی تدارک داده می شود تا آن ها هم از گشت و گذار در مراکز خرید لذت ببرند.
  • برنامه های خیابانی گوناگونی هم در سراسر شهر برگزار می شود که بسیاری از آن ها توسط اتباع خارجی تدارک دیده می شوند.
  • جشنواره های خوراکی برای دوست داران شکم گردی در دبی هم در طول فستیوال خرید دبی برگزار می شود و در حین خرید وسایل مورد نیاز می توانید از طعم غذاهای گوناگون نیز لذت ببرید.
  • نمایشگاه های صنایع دستی و هنرهای تجسمی را هم در گوشه و کنار مراکز خرید مشاهده خواهید کرد و ضمن خرید می توانید به تماشای آن ها بپردازید.
  • موزیسین های متعددی نیز در سراسر شهر فعالیت کرده و برنامه های گوناگونی را برای مراجعان برگزار می کنند.
  • برنامه های شعبده بازی هم جزوی از سرگرمی هایی است که در طول فستیوال در مرکز خریدهای مهم شهر به چشم می خورند.
  • تورهای تفریحی در طیف وسیعی ارایه می شوند و با صرف هزینه های گوناگونی می توانید آن ها را تهیه کنید.
  • دبی به شهری تبدیل می شود که در طول شبانه روز فعال است و در هر ساعتی که بخواهید امکان خرید و گشت زدن در شهر وجود دارد.
  • مسابقات و رقابت های ورزشی نیز همزمان با فستیوال خرید برپا می شوند که برای علاقه مندان به ورزش جالب هستند.
  • خدمات اخذ ویزا برای گردشگران خارجی در این بازه زمانی با سرعت بیشتری انجام می گیرد.
  • افراد سرشناسی از سراسر دنیا در طول این فستیوال به دبی می روند.
  • گاهی در قرعه کشی ها تا 50,000 درهم امارات (935,100,000 تومان) به مشتری ها جایزه داده می شود.

آتش بازی فستیوال خرید دبی

Dalia Al Ameen

چگونه بهتر خرید کنیم؟

حتما با سفر به دبی در طی جشنواره خرید، در میان فروشگاه های کوچک و بزرگ سردرگم خواهید شد. این موضوع برای افرادی که برای نخستین بار به این فستیوال رهسپار می شوند دشوارتر خواهد بود به همین خاطر در اینجا توصیه هایی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا هوشمندانه تر خرید کنید.

  1. در سال 2017 برای این فستیوال، اپلیکیشنی تهیه شده است که بهترین و برترین تخفیف ها را به کاربرانش اعلام می کند. این برنامه می تواند آدرس فروشگاه ها و مشخصات آن ها را هم به شما نشان دهد و شما را در خریدی بهتر یاری کند پس دانلود این برنامه را از دست ندهید.
  2. صبح زود خرید کنید. بهترین زمان برای خریدی هوشمندانه وقتی است که همه هنوز در تخت خواب های شان هستند. اگر زودتر به خرید بروید همه جا خلوت تر است و با حوصله و انرژی کافی می توانید بهترین گزینه ها را انتخاب کنید.
  3. لباس مناسب بپوشید. اگر لباس هایی چند لایه به تن کرده یا از پوشاکی استفاده کنید که دکمه های زیادی دارند، مجبور خواهید شد که زمان زیادی را در صف اتاق های پرو به سر ببرید. توصیه می کنیم لباس مناسبی بپوشید تا برای امتحان کردن تی شرت یا مواردی از این دست، نیازی به اتاق پرو نداشته باشید و بتوانید آن ها را روی لباس خود بپوشید.
  4. پیش از شروع به حرکت، تحقیق کرده و فروشگاه مورد نظرتان را انتخاب کنید به عبارت دیگر هدف خاصی داشته باشید تا در میان هزاران فروشگاه جذاب گیج نشوید.

خرید در دبی

آتش بازی، جنجالی ترین برنامه جشنواره

اگر به جشنواره خرید دبی می روید به هیچ وجه از تماشای آتش بازی ها غافل نشوید. برنامه های آتش بازی متعددی در این زمان انجام می پذیرند که آن قدر زیبا و دیدنی هستند که اگر از آن ها غافل شوید حتما پشیمان خواهید شد. کمی قبل تر به صورت مختصر درباره آتش بازی ها و مکان های آن برای تان گفتیم اما اینجا برای علاقه مندان توضیحات بیشتر را بیان می کنیم.

یکی از بهترین مکان ها برای تماشای آتش بازی خیابان السیف است که روزهای پنج شنبه و جمعه در ساعت 20:30 آتش بازی فوق العاده ای در آن به پا می شود. اگر در زمان مشخص شده به السیف بروید علاوه بر تماشای آتش بازی های رنگارنگ می توانید از رستوران های کوچک و بزرگ نیز استفاده کنید یا از دستفروشان، صنایع دستی بخرید. از همه بهتر این که موسیقی های زنده سنتی نیز در این مکان اجرا می شوند و حال و هوای خاصی را در محیط ایجاد می کنند.

از دیگر مکان هایی که در آن آتش بازی برپا می کنند لامر (La Mer) است. لامر به تازگی در دبی به شهرت رسیده و آرام آرام در حال تبدیل شدن به یکی از برترین مناطق گردشگری این دیار است. اگر تمایل دارید که در کنار ساحل به تماشای آتش بازی بنشینید و از غذاهای دریایی لذت ببرید لامر در ساعت 21:00 روزهای آخر هفته فراموش نکنید.

اگر تا به حال شما هم تماشاگر این آتش بازی های جذاب بودید، تصاویرتان را برای ما ارسال کنید.

آتش بازی فستیوال خرید دبی

آتش بازی فستیوال خرید دبی

فستیوال خرید دبی در سال های مختلف

همه ساله برای جذابیت بیشتر فستیوال خرید دبی برنامه های خاصی را تدارک می بینند، با هم به بررسی ویژه برنامه های جشنواره خرید دبی در چند سال گذشته می پردازیم.

  • در سال 2009 بزرگترین بوفه دسر در جهان را در دبی ساختند که در آن 2232 دسر مختلف در معرض دید عموم در آمد.
  • در 2013 میلادی برند معروف استون مارتین که مربوط به یک خودروسازی در انگلستان است، آرم خود را روی بنای برج العرب انداخت.
  • در سال 2015 میلادی از بزرگترین زنجیر طلای دست ساز دنیا در دبی رو نمایی شد. اندازه این زنجیر 5 کیلومتر بود و 100 هنرمند برای ساختش تلاش کرده بودند. ساخت این شی گرانمایه 7 هفته طول کشیده بود.
  • در سال 2018 هم تلاش شده تا قیمت ها ارزان تر از همیشه باشند و چند روز پیش از سال نو نیز در فروشگاه ها، وسایل مربوط به کریسمس را با قیمت های مناسب و پایین عرضه می کردند. در این سال فستیوال از 26 دسامبر (5 دی) آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

فستیوال خرید دبی

Nh Holidays

فستیوال خرید دبی

Zubair Malik

فستیوال خرید دبی

Najib Ullah Khan

فستیوال خرید دبی

Amitabh Sharma

فستیوال خرید دبی

توصیه کارناوال

بدون شک فستیوال خرید دبی یکی از بهترین زمان ها برای سفر به این شهر است. ایرانی ها هم در این زمان به دبی سفر می کنند اما پیشنهاد می کنیم اگر امکانش را دارید خریدهای تان را برای روزهای پایانی نگهدارید زیرا تخفیف های بالاتری ارایه می شود و به عبارتی دیگر فروش فوق العاده است.

پیشنهاد می کنیم اگر تنها به دلیل خرید به دبی رهسپار می شوید از هتل ها و اقامتگاه های ارزان قیمت استفاده کنید زیرا بسیاری از هتل ها در این بازه زمانی قیمت های خود را بالا می برند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هتل های دبی از لینک های موجود در مطالب مرتبط استفاده کنید.

خود را به گشت و گذار در مراکز خرید محدود نکنید و از فعالیت های سرگرم کننده مانند تئاترها، نمایش های خیابانی، مسابقه ها و شعبده بازی ها نیز لذت ببرید و از قبل بودجه ای را برای این امور هم در نظر بگیرید. اگر اهل این امور هم نیستید مطمئن باشید که آن قدر تنوع سرگرمی ها زیاد است که حتما به امتحان یکی از آن ها راغب می شوید.

فستیوال خرید دبی

Nawfal Jirjees

گوشه ای از فستیوال خرید دبی در سال 2018 را در ویدیو ببینید

 

سخن آخر

با هم نگاهی کردیم به بزرگترین جشنواره ای که به صورت سالانه در دبی برگزار می شود. شما از وجود چنین فستیوالی خبر داشتید؟ به نظر شما سفر به دبی در طول این فستیوال به صرفه است؟

منتظر نظرها و تجربه های شما عزیزان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اونجا همه چی گرونه یه کش مو که اینجا 1000تومانه اونجا 4000تومن به پول ما میشه تو اهواز ما یه خیابون داریم به نام خیابون پاکستانیها اقلامی که اونجا پیدا می شه تو ارزون فروشی های دبی هم پیدا میشه منتها تو دبی دوبرابر باید بابتشون بپردازید فقط یادتون باشه اونجا فقط بگردید چیزی نخرید

انتشار:12 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

علیرضا

با سلام
میشه بگید چه جوری بدون پول باشما همراه شیم؟
ممنونم.

انتشار:21 دی 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.