karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 مهر 1402

به روز رسانی

23 مهر 1403

دستبند طلا زنانه سبک

دستبند طلا زنانه

دستبند طلا از زیورآلاتی است که با زیبایی خاص خود، جلوه‌ خاصی به دست می‌بخشد. این اکسسوری زیبا همواره از پرفروش‌ترین جواهرات بوده که نمادی از عشق و ثروت نیز است. دستبند طلا زنانه سبک که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته، در طرح‌های مختلف مانند دستبند میوکی، دستبند نخی، دستبند سنگی و... و با وزن کم‌تر از یک گرم عرضه می‌شوند. هر کدام از دستبندها زیبایی خاصی دارند که باتوجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را با قیمت مناسب تهیه کنید.

انواع دستبند طلا که باید بشناسید

بهتر است که برای تجربه یک خرید عالی، در رابطه با انواع دستبند طلا زنانه سبک اطلاعات لازم را به‌دست آورید. در این صورت می‌توانید دستبندی که به سلیقه شما نزدیک‌تر بوده و روی مچ ‌دست‌تان جلوه‌ بیشتری دارد را انتخاب نمایید. دستبندهای قفل‌دار و زنجیری از ساختار متعطفی برخوردار هستند و بدون ایجاد ناراحتی، روی مچ دست قرار می‌گیرند. دستبندهای طلا زنانه با قفل‌های متنوعی مانند قفل خرچنگی، پیچی، فنری، دکمه‌ای، قلابی، تاشو و... عرضه می‌شوند. علاوه بر انواع قفل‌ها، خود دستبندها هم تنوع بالایی دارند که پس از مشاهده مدل‌های مختلف می‌توانید دستبند مدنظر خود را خریداری کنید.

دستبند طلا زنانه

دستبند میوکی طلا ظرافت و زیبایی در کنار هم

میوکی را با استفاده از مهره‌های کوچک شیشه‌ای که به آن‌ها مهره‌های میوکی نیز گفته می‌شود، می‌بافند. میوکی‌ها به‌دلیل دقت و یکنواختی خاص خود، معروف هستند و دستبندهای آن نیز در میان بانوان خوش‌سلیقه طرفداران زیادی دارند. از دستبندهای میوکی را می‌توان هم به‌صورت روزمره و هم برای مهمانی‌ها استفاده کرد؛ زیرا زیبایی خاص آن‌ها، بر زیبایی استایل‌ هر فرد می‌افزاید. شما می‌توانید دستبند طلا زنانه سبک میوکی را در وزن‌های کم‌تر از یک گرم و با قیمت مناسب تهیه کرده و با هر نوع لباس و استایلی هماهنگ کنید.

دستبند طلا زنانه نخی

سادگی و زیبایی خاص با دستبند طلا نخی

دسبتند طلا نخی از دیگر دستبندهای سبک و زیبایی است که می‌توان آن را با قیمت مناسب تهیه کرد. این دستبندها با نخ‌های گوناگونی اعم از نخ کوبلن، نخ کتان ترک و زرگری عرضه می‌شوند‌ که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را داشته که به قرارگیری راحت‌تر دستبند روی مچ دست کمک می‌کنند.

به‌عنوان مثال نخ‌های کوبلن ظاهری درخشنده دارند و نخ‌های ترک به‌دلیل نرم بودن، دارای انعطاف‌پذیری بالایی هستند و به‌راحتی می‌توان آن‌ها را شست‌وشو داد. پلاک‌های طلای این دستبند طلا زنانه سبک با طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند. یکی از زیباترین آن‌ها، طرح اسلیمی است که با وزن کم‌تر از ۱ گرم، به دست جلوه‌ای خاص می‌بخشد.

استایلی متمایز با دستبند سنگی طلا

اگر به‌دنبال دستبند طلای ظریف با قیمت مناسب هستید، می‌توانید دستبندهای سنگی طلا را خریداری نمایید. تنوع رنگ سنگ‌ها و طرح پلاک طلای این دستبندها بسیار زیاد است. شما می‌توانید این دستبندهای سبک ‌وزن را با پلاک‌های مفهومی و زیبایی تهیه کنید. این دستبندها با مدل‌های متنوعی از جمله سنگ کرم و سفید و با طرح پاندا، سنگ قاره با طرح دایره نگین‌دار، سنگ حدید طرح میله و... با وزن کم‌تر از یک گرم عرضه می‌شوند.

دستبند طلا زنانه

نهایت خوش سلیقگی با دستبند طلا سواروسکی

سواروسکی به‌دلیل عرضه جواهرات منحصربه‌فرد و شیک، معروف است. دستبندهای سواروسکی از جدیدترین و محبوب‌ترین زیورآلات هستند. این دستبند طلا زنانه سبک دارای استحکام بالایی بوده و در عین سادگی، زیبایی منحصربه‌فردی را به نمایش گذاشته است. زنجیر نازک و ساده این دستبند، جلوه بسیار شیک و زیبایی به دست می‌دهد. این دستبند با قیمت مناسب حتی برای هدیه دادن نیز گزینه مناسبی است. اگر می‌خواهید به عزیران خود، هدیه‌ای به یادماندنی و شیک بدهید، توصیه می‌شود که دستبند سواروسکی را انتخاب نمایید.

خرید دستبند طلا زنانه سبک

زیورآلات طلا از محبوب‌ترین اکسسوری‌هایی هستند که خانم‌ها در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. دستبند یکی از زیباترین اکسسوری‌هایی است که بسیاری از بانوان برای جلوه‌ دادن به دست خود، از آن استفاده می‌کنند. برای این‌که دستبندی زیبا و البته با قیمت مناسب داشته باشید، بهتر است که برای ا خرید دستبند طلا زنانه سبک اقدام نمایید.

زیورآلات سنگین مانند دستبندهای بزرگ تنها برای مجالس و مهمانی‌های رسمی مناسب هستند و در صورت استفاده دائمی، ممکن است سبب ایجاد ناراحتی در مچ دست‌ شوند. این دستبندها برای استفاده روزمره مناسب بوده و بدون ایجاد سنگینی، زیبایی و سادگی را به استایل‌ شما هدیه می‌دهند. دستبندهای طلای سبک با وزن کم‌تر از یک گرم در نهایت سادگی و ظرافت برای تمام موقعیت‌ها مناسب هستند. شما می‌توانید از فروشگاه طلا و جواهر اورو دستبند طلا زنانه سبک مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین یا حضوری خریداری نمایید. لازم به ذکر است که امکان پرداخت مبلغ به‌صورت نقد یا اقساط و با قسط‌بندی ویژه نیز وجود دارد.

سخن پایانی

امروزه برای خرید زیورآلات طلا نیاز به پرداخت هزینه زیاد نخواهد بود. با وجود زیورآلات سبک وزن مانند دستبند طلا زنانه سبک با وزن کم‌تر از یک گرم می‌توانید برای استفاده روزمره صاحب دستبندی زیبا شوید. دستبندهای نخی با طرح‌های اسلیمی یا دستبندهای سواروسکی با ظاهری منحصربه‌فرد، از بهترین گزینه‌ها هستند. این دستبندها روی مچ دست بسیار راحت قرار می‌گیرند و زیبایی استایل شما را دوچندان می‌سازند.

 

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.