karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

21 مهر 1402

به روز رسانی

28 مهر 1403

ویزای توریستی کانادا یکی از رایج‌ترین نوع ویزاهایی است که بسیاری از افراد برای سفر به این کشور درخواست می‌کنندبیشتر مسافران نیاز به ویزای توریستی دارند تا بتوانند به کانادا سفر کنند یا حتی از طریق فرودگاه‌های این کشور به مقصد نهایی خود ترانزیت شونداین ویزا که به نام ویزای اقامت موقت نیز شناخته می‌شود، به دارنده آن اجازه می‌دهد تا برای مدت‌زمان مشخصی در کانادا بمانداداره مهاجرت این کشور برای آنکه به متقاضیان این ویزا را ارائه دهد، شرایط و مدارکی را تعیین کرده است که در صورت برآورده‌نشدن آنها، قطعا درخواستشان ریجکت یا رد خواهد شد.

از آنجا که به دلایلی کانادا در ایران سفارتی ندارد و ایرانیانی که قصد سفر به این کشور را دارند، باید به کنسولگری و دفاتر وک معتبر کانادا در برخی از کشورهای همسایه مانند ترکیه و امارات مراجعه کنند، اگر بنابر بی‌اطلاعاتی از شرایط و قوانین مهاجرتی کانادا اقدام به جمع‌آوری مدارک کنند و در مسیر مهاجرت قدم بگذارند، احتمال آنکه چالش‌های زیادی را متحمل شوند و در نهایت درخواست ویزای آنها رد شود، قوت می‌گیرداگر شما هم نگران این مسئله هستید، این نوشتار برای شماست؛ چرا که در ادامه به مراحل و شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا و جزئیات مرتبط با آن پرداخته‌ایم.

شرایط و مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

همانطور که در ابتدای این نوشتار هم متذکر شدیم، شرایط و مراحلی از طرف اداره مهاجرت کانادا وضع شده است تا متقاضیان ویزای توریستی کانادا بر اساس آنها، موفق به اخذ ویزا شوند.

برای دریافت ویزای توریستی مانند فرایند اخذ ویزای مولتی کانادا، ابتدا باید مطمئن شوید که آیا شرایط و صلاحیت اخذ ویزا (مانند تمکن مالی، عدم سوءسابقه، پاسپورت معتبر و...) را دارید یا خیر.

در این راستا مشاوره از موسسه مهاجرتی معتبر پارسیس کمک می‌کند تا با خیال راحت و بدون دغدغه به برآورده‌کردن این شرایط و همچنین تکمیل مدارک مورد نیاز بپردازیداین اقدام مسیر شما برای گرفتن ویزای توریستی را هموارتر خواهد کردو اما به‌طورکلی برخی از شرایط دریافت این مجوز به شرح زیر است:

  • داشتن پاسپورت معتبر 

  • اثبات تمکن مالی 

  • نداشتن سوءسابقه 

  • گواهی سلامت و بیمه سفر

  • دلایل قانع‌کننده برای بازگشت به کشور مبدأ (باید افسر مهاجرت کانادا را متقاعد کنید که برای همیشه قصد ماندن در کانادا را ندارید و قطعا به کشور خود برمی‌گردید)

  • پرداخت هزینه‌های درخواست ویزا

مراحل اخذ ویزای توریستی

طی کردن مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا به همان اندازه که برآورده‌کردن شرایط و آماده‌سازی مدارک مهم است، اهمیت دارددر ادامه برایتان از مهم‌ترین مراحلی که باید طی کنید تا بتوانید مجوز ورود به کانادا را دریافت کنید، گفته‌ایم:

  1. درخواست آنلاینفرایند درخواست ویزای توریستی کانادا به‌صورت آنلاین آغاز می‌شودشما باید اطلاعات خود را بادقت وارد کنید و مدارک لازم را ارائه دهیدسپس هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید.

  2. ارائه اطلاعات بیومتریکپس از ارسال درخواست، نیاز به ارائه اثر انگشت و عکس (بیومتریکخواهد بودبرای این کار باید یک قرار ملاقات در یک مرکز خدمات بیومتریک رزرو کنید.

  3. انتظار برای پاسخزمان پردازش درخواست ویزا به شرایط مختلفی بستگی دارد؛ اما به طور معمول بین تا هفته طول می‌کشد.

  4. بررسی وضعیت درخواستشما می‌توانید وضعیت درخواست خود را از طریق پورتال مهاجرتی کانادا پیگیری کنید.

  5. اعلام نتیجهدر نهایت، تصمیم‌گیری درباره ویزای شما انجام می‌شود و نتیجه به شما اطلاع داده می‌شود.

  6. در صورت‌پذیرش، ویزای توریستی در گذرنامه شما مهر می‌شود و می‌توانید به کانادا سفر کنید؛ اما در صورت رد درخواست، دلایل رد مشخص خواهد شد و می‌توانید درخواست تجدیدنظر یا بررسی مجدد داشته باشید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی کانادا

برای درخواست ویزای توریستی کانادا، باید مجموعه‌ای از مدارک را آماده و ارائه دهیداین مدارک بر اساس نوع سفر و شرایط هر فرد ممکن است تا حدودی متفاوت باشد؛ اما به‌طورکلی شامل موارد زیر می‌شود:

  • پاسپورت معتبر

  • فرم درخواست تکمیل‌شده

  • مدارک اثبات منابع مالی

  • عکس بیومتریک

  • رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا 

  • نامه دعوت (در صورت وجود)

  • مدارک سفر قبلی

  • برگه‌های مربوط به سابقه کیفری و سلامت

انواع ویزای توریستی کانادا

قطعا می‌دانید که برای ورود به کانادا فقط یک نوع ویزا وجود ندارد و شما میتوانید چند نوع ویزای توریستی را اگر صلاحیت دریافت آن را دارید، اخذ کنیدپس به طور کلی ویزای توریستی کانادا به دو نوع کلی زیر تقسیم می‌شود:

  • ویزای یک‌بار وروداین نوع ویزا به شما اجازه می‌دهد تنها یک‌بار وارد کانادا شویدپس از خروج از کشور، برای ورود مجدد نیاز به درخواست ویزای جدید خواهید داشت.

  • ویزای چند بار ورودبا این نوع ویزا می‌توانید به مدت 10 سال یا تا زمانی که گذرنامه شما معتبر است (البته این نکته را درنظر بگیرید که برای مردم ایران، این اعتبار سال است.)، به‌صورت مکرر به کانادا سفر کنیدهر بار که وارد کانادا می‌شوید، می‌توانید تا ماه در این کشور بمانید.

اینکه شما کدام نوع ویزا را دریافت می‌کنید به تصمیم اداره مهاجرت کانادا بستگی دارد و شرایط و مدت‌زمان اقامت شما در کانادا را تعیین می‌کنندولی باز هم مشاوره با موسسه مهاجرتی یا وکیل مهاجرتی معتبر مانند موسسه مهاجرتی پارسیس که سابقه طولانی و موفق در اخذ انواع ویزای توریستی کانادا و سایر ویزاهای این کشور دارد، کمک بزرگی به شما و موفقیت در این مسیر خواهد کرد.

هزینه ویزای توریستی کانادا چقدر است؟

هزینه ویزای توریستی کانادا متغیر است و بسته به نوع ویزا و شرایط خاص شما ممکن است متفاوت باشدبه‌طورکلی هزینه‌ها به شرح زیر است:

  • هزینه بررسی درخواست برای ویزای توریستی کاناداحدود 100 دلار کانادا 

  • هزینه بیومتریکحدود 85 دلار کانادا 

علاوه بر این، هزینه‌های دیگری مانند هزینه ترجمه مدارک، وکالت‌نامه‌ها و هزینه‌های مربوط به مراکز ویزا نیز ممکن است وجود داشته باشد.

دریافت ویزای توریستی کانادا توسط مؤسسه حقوقی پارسیس

مؤسسه مهاجرتی پارسیس با سال‌ها تجربه در امور مهاجرتی، به شما عزیزان در تمام مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا کمک خواهد کردتیم متخصص این مؤسسه با آگاهی کامل از قوانین و مقررات مهاجرتی کانادا، بهترین راهکارها را برای تسریع و موفقیت در اخذ ویزای توریستی به شما ارائه می‌دهد.

خدمات مؤسسه پارسیس شامل مشاوره اولیه، راهنمایی در تهیه و تکمیل مدارک، ارائه نکات ضروری برای افزایش شانس موفقیت و پیگیری وضعیت درخواست شما تا دریافت نهایی ویزا می‌شود.

شما همچنین می‌توانید از خدمات پیکاپ ویزای کانادا که توسط این موسسه ارائه می‌شود هم بهره‌مند شویددر این صورت هم در هزینه و  هم در زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.

همچنین مؤسسه مهاجرتی پارسیس با بهره‌گیری از تجارب وکلا و مشاوران حقوقی مجرب، در تمامی مراحل پیگیری‌های لازم را انجام داده و دراسرع‌وقت سؤالات و دغدغه‌های شما پاسخ خواهد داد.



 

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.