karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 مهر 1402

به روز رسانی

26 مهر 1403

در حال آماده‌سازی مقدمات برگزاری جشن تولد عزیزان‌تان هستید؟ اگر انتخاب شما برای رقم زدن یک شب به‌یادماندنی و منحصربه‌فرد، برگزاری جشن تولد در کافه است، باید روی انتخاب بهترین کافه برای تولد خیلی حساس باشید. مطالعه این متن تا پایان، شما را با بهترین کافه برای برگزاری جشن تولد آشنا می‌کند.

ویژگی‌های کافه مناسب برگزاری مراسم تولد

خیلی از کافه‌ها هستند که اجازه برگزاری مراسم تولد را به‌مهمانان خود می‌دهند؛ اما شرایط سخت‌گیرانه‌ای را در نظر می‌گیرند که باعث می‌شود همه شور و شوق جشن تولد از بین برود. اولین و مهم‌ترین ویژگی کافه برای تولد، تدارک دیدن فضا و امکانات مناسب برای برگزاری جشن تولد رویایی است. در کنار آن، مواردی مانند سالن پذیرایی شیک و مجهز، اجرای موسیقی، آیتم‌های پذیرایی درجه یک، دسترسی مناسب، اجرای تم اختصاصی تولد، پشتیبانی ویژه و ... هم در انتخاب کافه برای تولد اهمیت دارند.

 

برگزاری مراسم تولد در رستوران‌کافه‌های ارکیده
برگزاری جشن تولد در رستوران‌کافه‌های ارکیده

خدمات رستوران‌کافه‌های ارکیده در برگزاری مراسم تولد

برگزاری مراسم یکی از کارویژه‌های رستوران‌کافه ارکیده است. نامی آشنا و قدیمی در صنعت رستوران‌داری ایران که سالیان درازی است افتخار میزبانی از هزاران مراسم و جشن خانواده‌های ایرانی را دارد. در اینجا می‌توانید فهرستی از خدمات اختصاصی ارکیده ویژه جشن تولد را مشاهده کنید.

سالن‌های عمومی و اختصاصی شیک و مجلل

در تمام شعب رستوران‌کافه ارکیده علاوه بر سالن عمومی، فضای اختصاصی VIP برای میزبانی تدارک دیده شده است. اگر قصد برگزاری جشن تولد را دارید، سالن‌های VIP با ظرفیت‌های متنوع، یک محیط خصوصی در ارکیده و بهترین انتخاب پیش روی شما هستند. همچنین در سالن‌های عمومی این رستوران هم می‌توانید مراسم تولد را برگزار کنید و از فضای دلنشین این محیط‌های دلباز لذت ببرید.

تنوع لوکیشن؛ از محیطی مدرن در دل شهر تا محوطه ساحلی

رستوران‌کافه‌های ارکیده در 9 شعبه آماده میزبانی از جشن تولد شماست. یکی از مواردی که شعبه‌های ارکیده را از یکدیگر متمایز می‌کند، فضاسازی و طراحی دکوراسیون آن‌هاست. فرقی نمی‌کند که سالن‌های لوکس و مجلل با معماری مدرن را انتخاب می‌کنید یا رستورانی با معماری اصیل و سنتی ایرانی را ترجیح می‌دهید؛ حضور در روف‌گاردن رستوران را برای کامل شدن سورپرایز جشن تولد برمی‌گزینید یا مایل هستید در رستوران گردان با چشم‌انداز فوق‌العاده، این مراسم را برگزار کنید. حتی نشستن در فضای سرسبز باغ یا حضور در ساحل دریا برای جشن تولد هم جزء گزینه‌های پیش روی شما در بین شعبه‌های رستوران‌کافه‌های ارکیده است.

 

برگزاری مراسم تولد در سالن‌های اختصاصی رستوران‌کافه ارکیده
برگزاری مراسم تولد با چیدمان و اجرای تم سفارشی در ارکیده شعبه جاده چالوس

منوی متنوع و خوش‌آب‌ورنگِ غذاهای ایرانی و فرنگی

منوی رستوران‌کافه‌های ارکیده با آیتم‌های متعدد از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوراکی‌های جذاب در کنار انواع و اقسام غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی آماده پذیرایی از مهمانان جشن تولد است. مواد اولیه درجه یک و تازه در کنار دستور پخت‌های اختصاصی، هنر دست آشپزهای ارکیده را از هر رستوران دیگری متمایز می‌کند. همچنین این امکان وجود دارد که با هماهنگی قبلی، آیتم‌های مدنظر خود را برای پذیرایی از مهمانان در جشن تولد سفارش دهید.

تم، فضاسازی و پشتیبانی مراسم تولد برای ساختن خاطراتی شیرین

شادی و شکوه تولد با فضاسازی محیط رستوران‌کافه ارکیده برای مهمانان دو چندان می‌شود. میزبانان حرفه‌ای ارکیده، مشاوره اختصاصی در این زمینه به‌مهمانان ارائه می‌کنند. فضاسازی اختصاصی محیط رستوران به‌همراه اجرای تم تولد با سلیقه و سفارش شما و البته با هماهنگی قبلی، روی میزها انجام می‌پذیرد. همه چیز در ارکیده مهیاست تا جشن تولد تکرارنشدنی را برای آنکه دوستش دارید، برگزار کنید و لبخند شادمانی را روی لب‌هایش بنشانید.

یک پذیرایی تمام‌عیار؛ با میزبانان حرفه‌ای ارکیده

پرسنل باتجربه و حرفه‌ای ارکیده در تمام مدت برگزاری جشن تولد پذیرایی از مهمانان را به‌بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند. همه برنامه‌ها با هماهنگی کامل با میزبان مراسم اجرا می‌شوند. ضمن اینکه مشاوران متخصص برگزاری جشن تولد در ارکیده هم برای کمک به‌برگزاری مراسم به باشکوه‌ترین شکل ممکن در کنار شما حضور دارند.

 

برگزاری مراسم تولد در روف‌گاردن ارکیده شعبه آرژانتین
برگزاری مراسم تولد در روف‌گاردن ارکیده شعبه آرژانتین

 

میزبانی از کودکان برای ساختن جشنی رنگین و شاد

برگزاری تولد کودک؛ یکی از ویژگی‌های بسیار خاص این مجموعه در خدمات کودکان است. اما علاوه بر آن نیز رستوران ارکیده برنامه‌های اختصاصی ویژه‌ای برای میزبانی از دلبندان شما دارد. خانه بازی کودکان در رستوران‌کافه ارکیده با امکانات فوق‌العاده و همچنین دکوراسیون دوست‌داشتنی، فضایی بی‌نظیر برای سرگرم شدن کودکان است. یکی دیگر از خدمات ویژه رستوران‌کافه‌های ارکیده برای کودکان،‌ اجرای گریم اختصاصی توسط مربیان حرفه‌ای است. این امکان وجود دارد که با هماهنگی قبلی، کودکانتان را به دیدن اجرای نمایش عروسکی اختصاصی حین برگزاری جشن تولد در رستوران‌کافه ارکیده نیز دعوت کنید.

پارکینگ اختصاصی

در تمام شعبه‌های رستوران‌کافه ارکیده، تعداد کافی پارکینگ برای حضور مهمانان با خودروی شخصی وجود دارد. دسترسی به پارکینگ امن و رایگان یک آیتم مهم برای انتخاب شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده برای برگزاری مراسم تولد محسوب می‌شود. مجموعه ارکیده به شما امکان می‌دهد تا فضای امنی برای خودروهای مهمانان جشنتان فراهم کرده و با خیال راحت به برگزاری تولد و جشن و شادمانی بپردازید.

اجرای خوش‌آهنگ موسیقی زنده

وقتی صحبت از انتخاب کافه برای تولد به‌میان می‌آید، اجرای موسیقی زنده به‌عنوان یک برنامه ویژه برای رقم زدن شبی خاص اهمیت زیادی پیدا می‌کند. یکی از برنامه‌های ویژه رستوران‌کافه‌های ارکیده برای تولد، اجرای موسیقی زنده است. آوای خوش موسیقی کلاسیک و سنتی در فضای رستوران‌کافه‌های ارکیده، هر آنچه برای برپایی جشن تولد فراموش‌نشدنی نیاز دارید را برایتان به‌ارمغان می‌آورد.

 

برگزاری مراسم تولد در رستوران‌کافه‌های ارکیده
برگزاری مراسم تولد با میزی از غذاهای لذیذ در رستوران‌کافه‌های ارکیده

عکاسی و ثبت خاطره‌ها

شبی رویایی در جشن تولد با ثبت تصاویر به‌یادماندنی به‌بهترین شکل ممکن کامل می‌شود. رستوران‌کافه‌های ارکیده، خدمات عکاسی برای جشن تولد را هم در فهرست خدمات خود جای داده است. می‌توانید عکسی یادگاری از این شب به‌یادماندنی در کنار عزیزانتان داشته باشید.

رزرو رستوران برای برگزاری مراسم تولد در ارکیده

برای رزرو میز و یا برگزاری مراسم تولد در ارکیده و استفاده از سالن‌های اختصاصی مجموعه، لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین با ورود به سایت نیز می‌توانید فرم رزرو مراسم را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

۰۲6-۳۴۱۲۲

2

شعبه مهستان (رستوران گردان در کرج)

۰۲۶-۳۴۱۲۳

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

۰۲۱-۶۵۲۵۱۶۱۶

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

۰۲۱-۸۸۸۸۵۳۰۰

021-57365

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

۰۱۱-۵۴۶۱۲۲۱۲

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

8

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

۰۲۱-۷۹۳۹۷

9

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

 

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.