karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 تیر 1398

به روز رسانی

24 تیر 1398

مهاجرت به چین مطلبی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم. در این مقاله، به صورت مختصر و مفید درباره ساده ترین راه های مهاجرت به چین صحبت کرده ایم و مزایای هر یک را برشمرده ایم. همچنین اقامت چین از طریق تحصیل از دیگر مواردی است که در این مطلب می خوانید. اگر به دنبال وکیل مهاجرت به چین هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

شهر کون‌مینگ

پیشنهاد کارناوال: مهاجرت به یون‌نان چین

یون‌نان (Yunnan) یکی از ایالت های جنوب غربی کشور چین است و شهر کون‌مینگ (Kunming) مرکز آن محسوب می شود. به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با یون‌نان و شهر کون‌مینگ، مطلب راهنمای مهاجرت به چین را مطالعه کنید. 

مزایای مهاجرت به یون‌نان 

استان یون‌نان و کشور چین ویژگی ها و مزایای مختلفی دارد که آن را به مقصد مناسبی برای مهاجرت تبدیل می کند:

  • سطح دریافت حقوق در ایالت یون‌نان چین دو برابر حقوق در تهران است.
  • با هزینه بسیار کمتری از کشورهای اروپایی می توانید مهاجرت خود به چین را قطعی کنید.
  • نرخ مالیات بر درآمد در چین پایین تر از کشورهای اروپایی است. 
  • در حدود 3 ماه می توانید به کشور چین مهاجرت کنید. 
  • روند کارهای قانونی و مهاجرت به چین بسیار آسان تر از مهاجرت به سایر کشورهای پیشرفته است. 
  • نیازی به مدارک زبان مانند آیلتس و تافل ندارید.
  • در عرض 3 سال زندگی، می توانید اقامت دائم به دست آورید.
  • با 5 سال زندگی می توانید پاسپورت چینی داشته و راحت تر به اروپا و آمریکا رفت و آمد کنید.
  • اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، به راحتی می توانید با تدریس انگلیسی درآمد داشته باشید.
  • در شهر کون‌مینگ، هزینه های زندگی نسبت به تهران پایین تر است. 

برای اطلاعات بیشتر از هزینه های زندگی و نرخ مالیات در چین، مطلب چین مقصد جدید مهاجرت را از دست ندهید. 

برای مهاجرت به چین چه مقدار سرمایه لازم است؟

یکی از مهمترین مزایای مهاجرت به چین، هزینه های پایین مهاجرت است. به طوری که شما با حداقل 50,000,000 تومان می توانید به این کشور بروید. 

مهاجرت به چین

راه های مهاجرت ارزان به چین

برای مهاجرت ارزان به چین چندین راه پیش روی شماست:

  1. مهاجرت کاری
  2. مهاجرت تحصیلی
  3. مهاجرت خوداشتغالی

1- مهاجرت کاری

مهاجرت کاری به چین، شکل های مختلفی دارد که دریافت جواز کاری، داشتن نامه استخدام و ویزای کاری از جمله ملزومات آن ها هستند. دریافت هر یک از این مدارک، بسیار زمان بر است و هزینه های خاص خودش را دارد.

اما روش دیگری هم هست که روال اداری آسان تر و هزینه های معقول تری دارد: تدریس زبان انگلیسی. از مزایای این شغل در چین آن است که بر خلاف دیگر کشورها نیازی نیست حتما انگلیسی، زبان مادر شما باشد و در صورتی که به اندازه کافی به انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید کاری با حقوق بین 6,000 یوان چین (35,896,924 تومان) تا 15,000 یوان چین (89,742,309 تومان)  پیدا کنید. 

دریافت ویزای کاری برای تدریس انگلیسی بسیار ساده تر از ویزای کاری برای سایر شغل هاست و همان طور که گفتیم حداقل سرمایه لازم برای این روش، حدود 50 میلیون تومان است. برای اقدام از این روش، کافیست با ما تماس بگیرید. برای این کار ابتدا این فرم را پر کنید. 

مدارک و نکات:

  • فقط داشتن مدرک زبان TEFL (آزمون نسبتا آسانی است و با آزمون سخت تافل تفاوت دارد) کافیست و نیازی به ارائه مدرک آیلتس و تافل ندارید. 
  • دو سال سابقه در تدریس زبان انگلیسی
  • فقط داشتن یک لیسانس معتبر از دانشگاه های ایران کافیست.
  • بسته به محل کار و مهارت شما، بین 6,000 یوان چین (35,896,924 تومان) تا 15,000 یوان چین (89,742,309 تومان) حقوق می گیرید. 
  • گواهی عدم سوپیشینه و گواهی سلامت موردنیاز است.
  • قراردادهای کاری اغلب یک ساله هستند و ویزای شما نیز به همان تناسب صادر می شود. 

2- مهاجرت تحصیلی

در این روش شما به قصد تحصیل در دانشگاه یا دوره های زبان چینی راهی چین می شوید. 

نکات مهم:

  • می توانید همزمان با تحصیل در دانشگاه، کار پاره وقت داشته باشید.
  • خوب است بدانید تعداد سال های تحصیلی شما برای اقامت دائم محاسبه نمی شوند. بنابراین اگر دریافت اقامت دائم برای شما اهمیت دارد، باید همزمان با تحصیل به کار نیمه وقت مشغول شوید.
  • پس از اتمام تحصیل می توانید کار پیدا کنید و در چین بمانید.
  • در مهاجرت تحصیلی می توانید خانواده و همسر خود را همراه ببرید. 

3- مهاجرت خوداشتغالی

از دیگر روش های مهاجرت به چین، راه انداختن یک کسب و کار و یا تاسیس شرکت است. مزیت مهاجرت خوداشتغالی در کشور چین، هزینه های بسیار مناسب تر نسبت به کشورهای اروپایی است. همچنین پیچیدگی ها در این روش مهاجرت و میزان مدارک موردنیاز، بسیار کمتر از دیگر کشورهای پیشرفته است. البته در این روش مهاجرت نیاز است متقاضی، یک بیزینس پلن اقتصادی و معقولانه داشته باشد و شرکتش به درآمد برسد. همچنین پرداخت به موقع مالیات و رعایت قوانین ضروری است. 

نکات و مزایا:

  • می توان همزمان با راه اندازی کسب و کار جدید در این کشور مشغول به تحصیل شد و کار را به صورت پاره وقت دنبال کرد. 
  • می توان صرفا شرکتی قانونی به ثبت رساند و به کار دیگری مشغول شد. 

مهاجرت به چین

مشاوره رایگان کارناوال برای مهاجرت به چین

آیا با خواندن این مقاله شما هم به مهاجرت ارزان به چین فکر می کنید؟ تنها کافیست همه چیز را به کارناوال بسپارید. اطلاعات اولیه و راه های تماس خودتان را در فرم زیر وارد کنید تا متخصصان ما در اولین فرصت پرونده شما را بررسی کنند، با شما تماس بگیرند و نتیجه را به شما اعلام کنند. 

البته اگر علاقه دارید در مورد مهاجرت به کشورهای دیگر مانند مهاجرت به آلمان، مهاجرت به استرالیا و ... بدانید و اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید؛ تنها کافی ست سری به صفحه مهاجرت کارناوال بزنید و با یک جستجوی ساده اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید. 

فرم مشاوره مهاجرت

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.