karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

03 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

تونل مورد استفاده توسط گروه حماس در جنگ با رژیم صهیونیستی، برای بازدید گردشگران بازگشایی شده است.

به گزارش ایسنا، این تونل زیرزمینی که در شهر غزه قرار گرفته است در جریان جنگ خونین و هفت هفته‌ای سال 2014 از سوی نیروهای حماس مورد استفاده قرار می‌گرفته است و حالا برای بازدید عموم و تورهای گردشگری به عنوان بخشی از کمپ تابستانی گروه حماس برای کودکان بازگشایی شده.

دیلی میل در گزارش خود نوشته است :

نمایشگاه سلاح حماس که در درون این تونل برپا شده، برای بازدید عموم مردم و رسانه‌ها باز است و حتی فیلمبرداری و انتشار ویدئوهای آن نیز مشکلی ندارد.

در این نمایشگاه و تونل زیرزمینی که همزمان با دومین سالگرد جنگ 94 روزه حماس و نظامیان رژیم اشغالگر قدس برپا شده است، عک‌ ‌هایی از شهدای حماس در این نبرد و همچنین سلاح‌های مورد استفاده به نمایش گذاشته شده است.

گزارش منتشر شده از سوی سازمان ملل متحد در سال گذشته میلادی هشدار داد که نوار غزه تا سال 2020 میلادی به سبب رکود اقتصادی طولانی مدت و همچنین سه عملیات نظامی از سال 2009 تا کنون خالی از سکنه خواهد شد.

تونل

#اخبار روزگردشگری را در کارناوال دنبال کنید .

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.