karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 مهر 1397

به روز رسانی

03 اردیبهشت 1399

نزدیکی جغرافیایی و البته شرایط آسان مهاجرت به این کشور، بسیاری را وسوسه می کند تا قید مهاجرت به دیگر کشورها را بزنند و به سراغ ترکیه بروند. ما نیز در این مطلب راه های مهاجرت به ترکیه را بررسی می کنیم و می بینیم چطور و از چه طریقی می توان این هدف را عملی کرد. همراه کارناوال باشید.

اقامت دائم در ترکیه

آشنایی با کشور ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ماست که در غرب ایران جا خوش کرده و وسعتی برابر با 783,356 کیلومتر مربع دارد. این کشور که در حاشیه قاره اروپا قرار گرفته، همسایگانی در هر دو قاره دارد. از جمله همسایه های آسیایی ترکیه می توان به عراق و سوریه اشاره کرد. همچنین این کشور با سرزمین های اروپایی چون ارمنستان، گرجستان، بلغارستان و یونان مرز زمینی و با کشورهای اوکراین، روسیه و رومانی مرز آبی مشترک دارد. 

پایتخت کشور ترکیه آنکاراست که مرکز سیاسی و قطب مهمی در اقتصاد و صنعت این سرزمین محسوب می شود. این شهر همچنین دومین شهر بزرگ ترکیه است که پس از استانبول قرار دارد. استانبول دیگر شهر مهم و مورد توجه ترکیه است که درست در مرز قاره های آسیا و اروپا قرار دارد. استانبول، مرکز اقتصاد، فرهنگ و تاریخ

این کشور پهناور است و در طی سال های اخیر همیشه در لیست محبوب ترین شهرهای توریستی دنیا قرار داشته است. از دیگر شهرها و مقاصد محبوب در ترکیه می توان آنتالیا، کوش آداسی، آلانیا، کاپادوکیه و ... را نام برد. 

در حال حاضر جمعیت ساکن در کشور ترکیه برابر با 82,198,538 تن است که 70 تا 80 درصد آن ها از اقوام ترک زبان هستند. از دیگر اقوامی که در ترکیه حضور پر رنگی دارند کُردها هستند که 20 درصد از جمعیت کل کشور را به خودشان اختصاص داده اند. زبان رسمی کشور ترکیه، ترکی است و از جمله زبان هایی که در این کشور استفاده از آن ها رواج دارد می توان به کردی کرمانجی، زازاکی (از زبان‌های کناره دریای کاسپین) و کاباردی (از زبان‌های قفقازی) اشاره کرد. همچنین در شهرهای بزرگ و توریستی، استفاده از انگلیسی در میان ساکنان رایج است. 

ترکیه کشوری سکولار است و آزادی مذهبی ساکنان آن تضمین می شود و در نتیجه در این سرزمین چیزی به نام دین رسمی وجود ندارد. با این حال بیشترین جمعیت مذهبی این کشور، یعنی 97% را مسلمانان تشکیل داده اند که اغلب آن ها سنی مذهب هستند و شیعه ها در اقلیت قرار دارند.

کشور ترکیه

مهاجرت به ترکیه

خوب است بدانید برای سفرهای کوتاه مدت به ترکیه نیازی به ویزا ندارید و می توانید تا 90 روز تنها با در دست داشتن پاسپورت، در ترکیه بمانید. به این ترتیب یکی از اصلی ترین چالش های سفر را نخواهید داشت و تنها کافی است به مقصد یکی از شهرهای ترکیه یک بلیت هواپیما خریداری کنید. پس از آن برای اقامت طولانی مدت در کشور ترکیه، باید جواز اقامت این کشور را به دست آورید.

البته پیش از آن کار ابتدا باید ببینید هدف شما از مهاجرت به ترکیه چیست؟ می خواهید کسب و کار جدیدی در این کشور آغاز کنید؟ قصد ازدواج با یکی از شهروندان ترکیه را دارید و یا با اهداف تحصیلی و پژوهشی راهی این کشور می شوید؟

هر یک از این راه ها، مسیر متفاوتی برای به دست آوردن جواز اقامت را پیش روی شما قرار می دهند. بنابراین پیش از آن که حتا بلیت ایران به مقصد ترکیه را رزرو کنید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصدتان از مهاجرت چیست. 

در ادامه با انواع جواز اقامت ترکیه و ویژگی های هر یک آشنا می شویم و خواهیم دید برای اقامت دائم در ترکیه باید چه مسیری را پشت سر گذاشت. 

مهاجرت به ترکیه

انواع جواز اقامت در ترکیه

ایرانی هایی که می خواهند در کشور ترکیه زندگی کنند، لازم است پس از ورود به این کشور، برای دریافت جواز اقامت درخواست دهند. جوازهای اقامت، سندی هستند که به شما اجازه می دهند تا بتوانید به مدت مشخص و به صورت قانونی در ترکیه زندگی کنید. این جوازها بسته به نوع هدف مهاجرت، اعتبار و شرایط متفاوتی دارند که در ادامه با آن ها آشنا می شویم:

1- جوازهای اقامت کوتاه مدت

جوازهای اقامت کوتاه مدت، به شما اجازه اقامت یک ساله می دهند. باید برای دریافت این جوازها به اداره مهاجرت و پناهندگی ترکیه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید.

جواز اقامت کوتاه مدت بسته به اهداف، متفاوت است که عبارت اند از:

  • سفرهای توریستی: اگر میل دارید تا یک سالِ تمام در ترکیه گردش کنید، برای این جواز درخواست بدهید. 
  • خرید ملک: با خرید هر ملکی (بدون محدودیت ارزش و وسعت) می توانید برای دریافت جواز اقامت کوتاه مدت درخواست بدهید.
  • مصاحبه یا فعالیت های تجاری: در صورتی که می خواهید در مصاحبه ای تجاری شرکت کرده و یا کسب و کار خود را در ترکیه راه اندازی کنید، این جواز به کارتان خواهد آمد. دقت داشته باشید که باید پیش از اتمام مهلت اقامت 90 روزه خود، برای دریافت این جواز اقدام کنید.
  • اهداف پزشکی و درمانی: به این منظور لازم است مدارک پزشکی را همراه داشته باشید و به هنگام ثبت درخواست جواز اقامت، آن ها را ارائه کنید.
  • پس از تحصیلات دانشگاهی: این جواز به دانشجویان خارجی داده می شود که یک دوره تحصیلات دانشگاهی در ترکیه را پشت سر گذاشته اند. این دانشجویان لازم است در فاصله 6 ماه پس از پایان تحصیلات خود برای دریافت این جواز اقدام کنند. 
  • اهداف بشردوستانه: آن دسته از اتباع خارجی که به دلیل وجود جنگ های شهری در وطن خود، به شکلی قانونی وارد ترکیه می شوند؛ می توانند برای اقامت کوتاه مدت و یک ساله درخواست دهند. 
  • شرکت در تحقیقات علمی: دانشجویان و محققان می توانند برای شرکت در تحقیقات علمی نیز درخواست جواز اقامت کوتاه مدت بدهند.
  • رای دادگاه: در صورتی که دادگاه ترکیه تشخیص دهد فردی لازم است به دلایلی در ترکیه بماند، آن فرد می تواند به این طریق برای اقامت کوتاه مدت ترکیه درخواست دهد. 

2- جواز اقامت تحصیلی - کارآموزی

جواز اقامت تحصیلی - کارآموزی ترکیه به دو گروه تعلق می گیرد:

  • بزرگسالان بالای 18 سال که قصد دارند در دوره های آکادمیک و دانشگاهی کشور ترکیه شرکت کنند و برای تحصیل در ترکیه راهی این کشور شوند. 
  • کودکان و نوجوانانی که قصد دارند در مدارس دبستان یا دبیرستان ترکیه تحصیل کنند و خانواده‌شان در کشور خود به سر می برند.

افرادی که قصد دارند با اهداف تحصیلی وارد ترکیه شوند، لازم است همزمان با درخواست این نوع جواز اقامت، برای ثبت نام در مدرسه، موسسه، کالج و یا دانشگاه موردنظر خود در این کشور اقدام کنند. 

توجه کنید که...

  • این جواز تنها به دانش آموز یا دانشجوی موردنظر اهدا می شود و شامل خانواده آن ها نمی شود.
  • تمام اتباع خارجی که قصد دارند با اهداف تحصیلی وارد ترکیه شوند لازم است بیمه سلامت معتبری داشته باشند.
  • دانشجویان مقیم ترکیه پس از دو سال می توانند برای دریافت جواز کار اقدام کنند و مشغول به کار شوند؛ اما تنها می توانند کار پاره وقت داشته باشند. یعنی مدت زمان کاری آن ها در هر هفته نباید بیش از 24 ساعت باشد.

3- جواز اقامت همراهی - خانوادگی

تمام اعضای درجه یک خانواده مهاجران قانونی ترکیه می توانند از این فرصت استفاده کرده و آن ها نیز جواز اقامت دریافت کنند. به این ترتیب به عضو خانواده خود پیوسته و همراه او زندگی می کنند. در واقع در این جا اولین مهاجری که جواز اقامت دریافت کرده و پذیرای سایر اعضای خانواده اش است، حامی مالی محسوب می شود و باید بتواند هزینه های زندگی خانواده را تامین کند. 

توجه کنید که...

  • این جواز شامل دانش آموزان یا دانشجویان نمی شود و خانواده آن ها نمی توانند از این طریق اقامت کشور ترکیه را به دست آورند.
  • حامی مالی شما نمی تواند یک کودک زیر 18 سال باشد. یعنی اگر کودک شما جواز اقامت ترکیه را دارد، شما نمی توانید با استفاده از او جواز اقامت دریافت کنید.

4- جواز اقامت از طریق ازدواج با شهروند ترکیه

تمام اتباع خارجی که ازدواجی رسمی با یکی از شهروندان ترکیه را به ثبت رسانده باشند، می توانند برای دریافت جواز اقامت ترکیه اقدام کنند. توجه داشته باشید در صورتی که این ازدواج در کشوری غیر از ترکیه صورت گرفته، لازم است پروسه ای را برای ثبت ازدواج در دفاتر رسمی ترکیه طی کرده تا بتوانید پس از آن برای دریافت جواز اقامت ترکیه اقدام کنید.

 نکات مهم درباره جواز اقامت

  • نخستین جواز اقامت، اعتباری 1 تا 2 ساله دارد. توجه داشته باشید که حداکثر تا 14 روز پیش از پایان اعتبار جواز خود زمان دارید تا برای تمدید جواز اقدام کنید و لازم است پیش از اتمام اعتبار این کار را انجام دهید.
  • بد نیست بدانید در برخی از مناطق ترکیه، پلیس وضعیت خانه و زندگی مهاجر را بدون اطلاع قبلی در محل، بررسی می کند.
  • در صورت موافقت با جواز اقامت شما، پیش از آن که کارت اقامت ترکیه برای شما پست شود، ابتدا و به صورت موقتی مدرکی به شما داده می شود.
  • در صورتی که پس از دریافت جواز اقامت خود در طی 6 ماه از آن استفاده نکردید، این جواز اعتبار خود را از دست خواهد داد.

جواز اقامت ترکیه

هزینه جواز اقامت ترکیه

با استفاده از این لینک می توانید هزینه جواز اقامت مدنظر خود را به دست آورید. کافیست ابتدا کشور محل تولد و سپس جواز موردنظر خود را مشخص کنید. در انتها هزینه جواز، ویزا و رزرو وقت مصاحبه به شما داده می شود. 

هم اکنون هزینه های اقامت کوتاه مدت و دانشجویی عبارت است از:

  • هزینه جواز اقامت: 80 دلار (4,208,800 تومان) یا 448 لیر ترکیه (1,066,240 تومان)
  • هزینه ویزا: 567.6 لیر ترکیه (1,350,888 تومان)
  • هزینه رزرو وقت: 89 لیر ترکیه (211,820 تومان)

و هزینه های اقامت همراهی و خانوادگی عبارت است از:

  • هزینه جواز اقامت: بستگی به زمان اعتبار جواز فرد حامی دارد. برای یک سال اعتبار در هنگام ورود: 70 دلار (3,682,700 تومان)  
  • هزینه ویزا: 458 لیر ترکیه (1,090,040 تومان)
  • هزینه رزرو وقت: 72 لیر ترکیه (171,360 تومان)

جواز اقامت ترکیه

اقامت دائم در ترکیه

 اگر مهاجران ساکن ترکیه، 8 سال در این کشور اقامت داشته باشند، می توانند برای جواز اقامت دائم ترکیه درخواست بدهند. از دیگر شرایط لازم برای دریافت این جواز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 1- حداقل اقامت 8 ساله و بدون وقفه در ترکیه: در محاسبه این هشت سال، نصف مدت زمان اقامت دانشجویی و تمام مدت دیگر اقامت ها محاسبه می شوند.
  • 2- متقاضی در طی 3 سال گذشته نباید هیچ گونه اعانه اجتماعی دریافت کرده باشد.
  • 3- وجود منبع درآمد ثابت و کافی جهت تامین هزینه های زندگی خود، خانواده و افراد وابسته، برای دریافت اقامت دائم ضروری است.
  • 4- فرد متقاضی باید دارای بیمه سلامت معتبر باشد.
  • 5- فرد متقاضی نباید یک تهدید برای آرامش و امنیت جامعه محسوب شود. 

متقاضیان باید این درخواست را به دفتر امنیتی مدیریتی (provincial security directorate) در این لینک یا دفتر مهاجرت استان محل اقامت خود ارائه بدهند.  

اقامت دائم در ترکیه

راه های دریافت تابعیت ترکیه

اگر تمایل دارید از شهروندان رسمی کشور ترکیه محسوب شوید، 5 راه مختلف پیش روی شماست. خوب است بدانید از نظر قوانین ترکیه، شما می توانید ضمن حفظ تابعیت کشور محل تولدتان؛ تابعیت کشور ترکیه را نیز بگیرید. راه های ممکن برای دریافت شهروندی یا تابعیت ترکیه عبارت اند از:

1- سریع ترین راه: اخیرا در سال 2018 دولت ترکیه قانونی را به تصویب رسانده و راه سریعی برای دریافت تابعیت ترکیه را پیش روی مشتاقان قرار داده است. به این ترتیب هر شخصی که ملکی با حداقل ارزش 250,000 دلار (13,152,500,000 تومان) بخرد و یا مبلغی برابر با 500,000 دلار (26,305,000,000 تومان) در بانک های ترکیه سپرده گذاری کند، می تواند به سرعت برای دریافت تابعیت ترکیه اقدام کند. البته تمام این افراد لازم است حداقل 3 سال در ترکیه زندگی کرده باشند. همچنین اشخاصی که حداقل 500,000 دلار (26,305,000,000 تومان) در یک صنعت سرمایه گذاری کرده اند و یا 50 نیروی کار ترک را به استخدام درآورده اند نیز شامل این قانون می شوند.

2- برای دارندگان جواز اقامت و ملک: هر شخصی که مالک خانه و زمینی در ترکیه باشد، اگر به مدت 5 سال بدون وقفه در ترکیه زندگی کرده باشد می تواند تابعیت ترکیه را دریافت کند. تمام این افراد باید حداقل 185 روز از هر سال را در ترکیه گذرانده باشند. قسمت خوب ماجرا آن جاست که این قانون شامل تمام افرادی می شود که فارغ از ارزش زمین، صاحب ملکی در ترکیه هستند.

3- تولد: هر کودکی که در خانواده ای ترک و یا در خاک ترکیه به دنیا آمده باشد، تابعیت ترکیه را دارد. همچنین هر کودکی که مادر یا پدر ترک دارد نیز می تواند از تابعیت ترکیه بهره ببرد. 

4- ازدواج: در صورتی که با شخصی ترکی ازدواج کنید و 3 سال از این موضوع گذشته باشد، می توانید برای دریافت تابعیت ترکیه اقدام کنید. البته این موضوع نیز شرایط خودش را دارد و در هنگام درخواست باید ثابت کنید که در تمام این مدت با هم زندگی می کردید، ازدواج موفقی داشته اید و نه تنها به یکدیگر آزاری نرسانده اید که تهدیدی علیه امنیت ملی ترکیه نبوده اید و نظم عمومی جلمعه را به هم نزده اید. 

5- سیستم فیروزه ای | Turquoise System: سیستم فیروزه ای که از سال 2017 معرفی شد، فرصت دریافت تابعیت را در اختیار افراد ماهر و واجد شرایط در زمینه تکنولوژی، اقتصاد، ورزش، فرهنگ و هنر و سرمایه گذاران و تاجران قرار می دهد. این افراد تقریبا از تمام حقوق شهروندی ترکیه برخوردار خواهند شد. 

روند انجام درخواست تابعیت

درخواست تابعیت خود را می توانید به هر یک از دفاتر دولتی موجود در ترکیه و یا سفارت ترکیه در کشورتان ارایه بدهید. در طی این درخواست مدارک مختلفی را باید تحویل دهید که بسته به شرایط شما متفاوت خواهد بود؛ اما در کل مواردی چون پاسپورت، گواهی تولد، جواز اقامت، سند ازدواج، عکس و ... از آن جمله است. 

  • 1- توجه داشته باشید که پس از درخواست، با هر داوطلب یک مصاحبه به زبان ترکی برگزار می شود. 
  • 2- زمان رسیدگی به هر یک از درخواست ها، بسته به شرایط فرد متفاوت خواهد بود.
  • 3- در صورتی که با درخواست شما برای دریافت شهروندی ترکیه مخالفت شد، شما باز هم می توانید در شهر محل اقامت خود برای دریافت تابعیت اقدام کنید.

تابعیت ترکیه

تفاوت اقامت دائم ترکیه با تابعیت ترکیه

همان طور که دیدیم، اقامت دائم ترکیه با دریافت تابعیت این کشور تفاوت هایی دارد و طبیعتا هر یک مزایا و معایب خودش را دارد. در این جا معایب و مزایای هر یک را بررسی می کنیم.

1- جواز اقامت دائم ترکیه | Long Term Residence Permit یا LTRP

شما با دریافت جواز اقامت دائم ترکیه، می توانید بدون محدودیت و تا آخر عمر در ترکیه زندگی کنید. البته با این جواز شما هنوز هویت ایرانی خود را حفظ خواهید کرد و در نتیجه حقوق یک شهروند ترکی را نخواهید داشت. روند درخواست و دریافت این جواز در مقایسه با پروسه دریافت تابعیت زمان کمتری می برد؛ اما محدودیت هایی هم دارد. به طور مثال شما پس از دریافت جواز اقامت نمی توانید 1 سال بدون وقفه در کشور دیگری زندگی کنید مگر آن که تحت درمان پزشکی و یا مشغول تحصیل باشید و یا به دلیل انجام خدمات عمومی اجباری در وطن اصلی، دور از ترکیه بوده اید. همچنین هیچ گونه خدمات تامین اجتماعی و یا مزایای بازنشستگی به شما تعلق نمی گیرد.

2- تابعیت ترکیه | Turkish Citizenship یا TC

 با دریافت تابعیت ترکیه، شما همانند دیگر شهروندان این کشور خواهید و تمام حقوق اجتماعی و سیاسی نیز شامل شما می شود. شما همانند دیگر شهروندان ترکیه یک شماره ملی و پاسپورت ترکی خواهید داشت و می توانید از مزایای بازنشستگی و تامین اجتماعی بهره مند شوید. همچنین پس از دریافت تابعیت برای بازدید از دیدنی های توریستی ترکیه هزینه کمتری خواهید پرداخت و حتا بازدید از برخی از آن ها رایگان است. البته خدمت در سربازی ترکیه نیز شامل شما می شود و اگر مردی بین 21 تا 38 ساله باشید و در کشور خودتان سربازی را نگذرانده باشید، باید این دوره را در ترکیه بگذرانید. 

مزایای اقامت دائم

معایب اقامت دائم

مجبور نیستید ترکی صحبت کنید

حقوق کار به شما تعلق نمی گیرد

نیازی به تمدید جواز اقامت ندارید

حق رای ندارید

روند آسانی برای دریافت جواز اقامت دارید

برای خرید ماشین خارجی معافیت گمرکی ندارید

برای دریافت جواز اقامت نیازی به پرداخت مالیات ندارید

حق اقامت یک ساله خارج از ترکیه را ندارید

معاف از خدمت سربازی

محروم از حقوق تامین اجتماعی و مزایای بازنشستگی

در نهایت این شمایید که با توجه به شرایط هر یک باید بهترین گزینه را برای خود پیدا کنید. 

مهاجرت به ترکیه

هزینه های زندگی در ترکیه

خوب است پیش از آن که به شهر و کشور جدیدی مهاجرت کنید، نگاهی به هزینه هایی مانند خرید خانه، خوراک، حمل و نقل عمومی، تفریح و ... بیندازید تا با آگاهی کامل و تصور واضح تر مهاجرت کنید. 

هزینه ها

هزینه های استانبول

هزینه های آنکارا

خرید هر متر مربع آپارتمان ۱ خواب در مرکز شهر

1,769 لیر ترکیه (4,210,220 تومان)

1,083 لیر ترکیه (2,577,540 تومان)

خرید هر متر مربع آپارتمان ۱ خواب در سایر نقاط

1,038 لیر ترکیه (2,470,440 تومان)

690 لیر ترکیه (1,642,200 تومان)

هزینه ماهانه خدمات رفاهی (آب، برق، سرمایش، گرمایش و ...) برای یک آپارتمان ۸۵ مترمربعی

334 لیر ترکیه (794,920 تومان)

331 لیر ترکیه (787,780 تومان)

برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه زندگی در شهرهای ترکیه، مطالب مرتبط را بخوانید.

هزینه های زندگی در ترکیه

سخن آخر

با هم روش های مهاجرت و دریافت اقامت کشور ترکیه را بررسی کردیم و دیدیم چه گزینه ها و هزینه هایی پیش روی ماست. 

نظر شما درباره این مقاله چه بود؟

آیا شما هم به مهاجرت فکر می کنید؟

دیدگاه ها و سوال های خود را با ما در میان بگذارید و بگویید این بار راه های مهاجرت به چه کشوری را بررسی کنیم.

دوستان عزیز کارناوالی

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرت، این فرم کارناوال را تکمیل کنید.

مشاوران و متخصصان ما، در اولین فرصت پرونده و امکان مهاجرت‌تان را بررسی می کنند و با شما تماس می گیرند. 

فرم مشاوره مهاجرت

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

الهه

سلام و سپاسگذاری بابت راهنمایی 
من گاهی اوقات سردرد شدید میگیرم و تنها قرصی که موثر هست استامینوفن کدئین هست. بردن این قرص به اندازه یک بلیستر (۱۰ عدد) بر خلاف قوانین کشور ترکیه هست؟
با تشکر

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

بله همراه داشتن قرص های کدئین دار اکیدا ممنوع است و همراه داشتن شان اصلا توصیه نمی شود.

با آرزوی سفری خوش برای شما

04 اردیبهشت 1398

انتشار:02 اردیبهشت 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

راحیل

با درود و وقت بخیر چند سوال داشتم 1- آیا بردن پودر چاقی برای استفاده شخصی در فرودگاه محدودیت وجود دارد؟ سوال دوم من میخواهم برای زندگی به کشور ترکیه بروم آیا برای بردن مبلغ پول محدودیتی وجود دارد؟ و سوال آخر عوارض خروج از کشور را باید در خاک ایران پرداخت کنم یا در ترکیه؟ یا سوال را جور دیگر مطرح کنم آیا من در ایران باید عوارض خروج بدهم و در خاک ترکیه باید عوارض ورود بدهم؟ 

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

1- خیر؛ در صورتی که به اندازه مصرف شخصی باشد مانعی ندارد.

2- خیر محدودیتی وجود ندارد.

3- شما عوارض خروج از ایران را باید پیش از خروج از ایران و به صورت الکترونیکی پرداخت کنید. 

4- کشور ترکیه عوارض ورود ندارد.

با آرزوی سفری خوش برای شما

25 فروردین 1398

انتشار:25 فروردین 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

Hamed

واقعاً ممنون از راهنمایی هاتون

انتشار:14 فروردین 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.