karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

17 شهریور 1402

به روز رسانی

17 شهریور 1403

چکیده : عشق و علاقه به تاریخ در تاروپود مردم ایران تنیده شده است؛ البته با وجود کهن‌شهرهایی مثل اصفهان که از نظر شکوهِ فرهنگ، هنر و معماری به «نصف جهان» معروف است، این موضوع دور از انتظار نیست! بازدید از اصفهان، مانند سفر با ماشین زمان است؛ سفری پررمزوراز به خاطره‌ها و نقش‌ها. بخش جذابی از این گشت‌وگذار تاریخی، لذت غذا خوردن در رستوران‌های سنتی و منحصربه‌فرد این شهر از جمله رستوران‌کافه ارکیده است.

عشق و علاقه به تاریخ در تاروپود مردم ایران تنیده شده است؛ البته با وجود کهن‌شهرهایی مثل اصفهان که از نظر شکوهِ فرهنگ، هنر و معماری به «نصف جهان» معروف است، این موضوع دور از انتظار نیست! بازدید از اصفهان، مانند سفر با ماشین زمان است؛ سفری پررمزوراز به خاطره‌ها و نقش‌ها. بخش جذابی از این گشت‌وگذار تاریخی، لذت غذا خوردن در رستوران‌های سنتی و منحصربه‌فرد این شهر از جمله رستوران‌کافه ارکیده است. رستوران‌کافه ارکیده در کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان، شما را به مهمانی تاریخ دعوت می‌کند؛ جایی که می‌توانید صرف غذا و استراحت در کاروان‌سرایی تاریخی را با آرامش عمیق و حس‌و‌حال جذابش تجربه کنید و بهترین یادگار را از سفر به اصفهان داشته باشید. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اشاره می‌کنیم تا بیشتر با امکانات و خصوصیات منحصربه‌فرد آن آشنا شوید.

ویژگی‌ها و خدمات رستوران‌کافه ارکیده شعبه اصفهان

ارکیده اصفهان یکی از متفاوت‌ترین شعبه‌های این مجموعه است. این رستوران‌کافه با فضایی تاریخی و باشکوه، دکوراسیون سنتی و چشم‌نواز و خدماتی بی‌نظیر، علاقه‌مندان زیادی دارد. شما می‌توانید غذای خود را در سالن‌های عمومی و اختصاصی و یا فضای باز آن میل کنید و از گشت‌وگذار در حیاط باصفا و در زیر آسمان پرستاره این شهر لذت ببرید. بسیاری از مهمانان رستوران ارکیده اصفهان به دلایل زیر آن را یکی از بهترین رستوران‌‌کافه‌های نصف جهان می‌دانند:

منوی صبحانه

اگر قصد شروع یک روز پرانرژی و جذاب برای کار یا تفریح در اصفهان را دارید، برای صرف صبحانه سری به کاروان‌سرای مادرشاه بزنید. رستوران‌کافه ارکیده در این کاروان‌سرا، با حس‌و‌حال منحصربه‌فرد و دلنشین، بهترین گزینه برای صرف صبحانه‌ای لذیذ و آماده شدن برای لذت بردن از بقیه ساعات روز است.

منوی غذای محلی و فرنگی

رستوران‌کافه ارکیده اصفهان منویی پربار متشکل از انواع غذاهای درجه یک ایرانی و فرنگی دارد. البته وجه تمایز شعبه کاروان‌سرای مادرشاه با سایر شعب این مجموعه، وجود غذاهای محلی و اصیل اصفهان مثل خورشت ماست و بریانی است. شما می‌توانید با حضور در این رستوران، لذیذترین کباب‌ها، انواع خوراک، پیش‌غذاها و دیزی سنتی ایرانی را میل کنید و از عطر و طعم این غذاها لذت ببرید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید غذا را به‌صورت بیرون‌بر نیز سفارش دهید. منوی کافه این مجموعه هم از بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و بستنی و انواع آبمیوه‌های طبیعی تشکیل شده و وجود خوش‌طعم‌ترین شربت‌های اصیل ایرانی مثل شربت زعفران بهار نارنج، کاسنی رز، وانیل زعفران و... باعث شده تا به بهترین شربت‌خانه اصفهان معروف شود.

برگزاری مراسم در سالن اختصاصی

رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان بهترین فضا و امکانات را برای کسانی فراهم کرده که دوست دارند مراسم و جشن‌های خود را به یک خاطره ماندگار و بی‌نظیر تبدیل کنند. این مجموعه با داشتن سالن‌های اختصاصی متنوع در کنار سالن‌های عمومی، به شما امکان می‌دهد تا جشن‌ها و مراسم خصوصی و حتی جلسات رسمی و دورهمی‌های خود را در فضایی شیک و جذاب برگزار کنید. پس اگر به دنبال انتخاب بهترین رستوران برای تولد یا نامزدی و... در اصفهان هستید، رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه اصفهان را از یاد نبرید.

پارکینگ اختصاصی

دسترسی به پارکینگ اختصاصیِ امن و رایگان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران‌کافه ارکیده شعبه کاروان‌سرای اصفهان است که به مهمانان امکان می‌دهد با خیال راحت، با خودروی شخصی به این رستوران بروند.

اجرای موسیقی زنده

نوای ملایم موسیقی زنده، هارمونی عجیبی با حس‌و‌حال سنتی و تاریخی کاروان‌سرای مادرشاه دارد. شما می‌توانید از ترنم این موسیقی فرح‌بخش در حین صرف غذا لذت بیشتری ببرید و جسم و جان خود را به آرامشی عمیق و دلچسب مهمان کنید.

فضای اختصاصی برای کودکان

در مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده شعبه کاروانسرای مادرشاه اصفهان یک فضای اختصاصی و جذاب برای کودکان طراحی شده تا والدین با خیال راحت، فرزندان خود را برای تفریح و سرگرمی تنها بگذارند. این بخش از رستوران حال و هوای کودکانه و جذابی دارد و به شکل یک خانه بازی، انواعی از سرگرمی‌های جذاب برای کودکان را به همراه گریم‌های فانتزی در اختیارشان می‌گذارد.

سرگرمی و عکاسی

برای این که دورهمی خانوادگی و دوستانه‌تان در رستوران‌کافه‌های ارکیده شعبه کاروان‌سرای مادرشاه دلپذیرتر شود، امکانات سرگرمی جذابی مثل بازی‌های رومیزی برای شما در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در طول حضور در این رستوران به همراه دوستان و عزیزان خود بازی کنید و لحظات پرهیجان و دلنشینی را پشت سر بگذارید. ضمنا امکان عکاسی توسط عکاسان حرفه‌ای این مجموعه در حیاط زیبای کاروان‌سرا و سالن‌های آن هم وجود دارد تا با ثبت عکس‌های زیبا، خاطره حضور در این رستوران زیبا را ماندگار کنید.

رستوران‌کافه ارکیده اصفهان کجاست؟

رستوران‌کافه ارکیده شعبه اصفهان در آزادراه کاشان به سمت اصفهان، بعد از عوارضی و در دل کاروان‌سرای مادرشاه قرار دارد و توسط پرسنل حرفه‌ای خود، با بهترین غذاها و خدمات از مهمانان پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۵۶۴۴۴۸۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

سفارش غذا یا رزرو میز در رستوران‌کافه‌های ارکیده

رستوران‌کافه‌های ارکیده با 9 شعبه فعال در 4 استان کشور، پذیرای شما میهمانان عزیز است. برای رزرو میز و یا برگزاری مراسم در سالن‌های اختصاصیِ مجموعه ارکیده، لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین با ورود به سایت نیز می‌توانید فرم رزرو مراسم را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

 

ردیف

نام شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

026-34122

2

شعبه مهستان (بزرگترین و تنها رستوران گردان در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

013-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

8

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

9

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.