karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

30 بهمن 1401

به روز رسانی

30 بهمن 1402

یکی از اهداف اصلی گردشگرانی که از سراسر جهان به دبی سفر می کنند، تفریحات لاکچری دبی می باشد که در سال های اخیر این شهر لوکس و مدرن به حدی پیشرفت کرده است که تصور می کنید پا به آینده گذاشته اید. اگر شما نیز قصد دارید با سفر به شهر دبی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، با ما در این مطلب همراه باشید تا به معرفی لوکس ترین تفریحات دبی و بهترین سایت جهت تهیه بلیط این تفریحات بپردازیم.

تفریحات لوکس و گران قیمت دبی 

به دور از انتظار نیست که در شهری به مدرنی و زیبایی دبی، شاهد برترین هتل ها و تفریحات باشیم. قطعا با شنیدن این توصیفات شما نیز متوجه شده اید که دبی و لاکچری بودن را نمی توان از یکدیگر جدا دانست، زیرا این شهر با تفریحات فوق العاده مهیج و خاص خود، انتخاب اول لوکس پسندان از سراسر دنیا می باشد. در صورتی که قصد رقم زدن سفری به یاد ماندنی و غرق شدن در رویاهایتان را دارید، در ادامه این مطلب تفریحات لاکچری دبی را از دست ندهید.

تجربه هیجان سقوط آزاد با اسکای دایوینگ دبی 

همان طور که گفته شد، دبی شهری با تفریحات لوکس، هیجان انگیز و بی نظیری است که می توان یکی از بهترین آن ها را اسکای دایوینگ معرفی کرد. با وجود این که امروزه امکان تفریح با اسکای دایوینگ در بسیاری از شهرهای جهان وجود دارد، اما با قاطعیت باید گفت که بهترین و باکیفیت ترین این بازی در شهر دبی در حال اجرا می باشد، به گونه ای که آن را جز لوکس ترین تفریحات این شهر نامیده اند. 

از آن جایی که در طی این چتر بازی نهایت آدرنالین را تجربه کرده و انرژی زیادی از فرد گرفته می شود، تنها افراد شجاع و پر دل و جرات متقاضی آن می باشند. پس از تهیه بلیط این چتر بازی، ابتدا سوار بر هلیکوپتر شده و سپس در نقطه ای که تمام شهر دبی زیر پایتان قرار دارد، آماده سقوطی هیجان انگیز خواهید شد.

تجربه بی نظیر رانندگی روی آب با جت کار دبی 

یکی از دلایل محبوبیت و پیشرفت روز افزون شهر دبی، داشتن ایده های جدید و به روز می باشد. جت کار در دبی یکی از تفریحات پر طرفدار و جذاب است که امکان رانندگی روی آب، آن هم با لوکس ترین و بهترین ماشین ها را فراهم کرده است. قطعا رانندگی بر روی آب آن هم با ماشین های لوکس و بازدید از مناظر زیبا و جذاب نخل جمیرا، دبی مارینا، برج العرب، هتل آتلانتیس و … تجربه ای متفاوت و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. پس اگر از سرعت و ماشین های لوکس و دریا استقبال می کنید، جت کار دبی را در صدر لیست تفریحات لاکچری دبی قرار دهید. 

هیجان پرواز بر فراز آب با فلای بورد دبی 

از آن جایی که شهر دبی آب و هوای گرمی را دارا می باشد، تفریحات آبی لاکچری و مهیج در این شهر به وفور دیده می شود که یکی از جذاب ترین آن ها فلای بورد می باشد. تصور کنید که در طی 30 دقیقه با قدرت آب بر روی دریا تا ارتفاع 10 متری رفته و قادر به انجام حرکات نمایش در ارتفاع دریا باشید. این تفریح مهیج ایمن بوده و لحظاتی سرشار از هیجان را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شایان به ذکر است که فلای بورد دبی در کنار برج العرب واقع شده است که لذت این تفریح را دو‌ چندان خواهد کرد. 

تجربه ای فراموش نشدنی با تور هلیکوپتر دبی 

قطعا با خواندن این مطلب تا به این جا، متوجه دلیل لقب لوکس ترین مقصد گردشگری به شهر دبی شده اید. در ادامه تفریحات لاکچری دبی، قصد داریم از دیگر تفریحات بی نظیر این شهر که هلیکوپتر دبی می باشد را معرفی کنیم. مسیرهای متفاوت جهت هلیکوپتر سواری در این شهر وجود دارد که یکی از محبوب ترین مسیرهای آن عبور از برج العرب، جزایر نخل، ساحل جمیرا و خط ساحلی می باشد که مسیر و زمان این تفریح به نوع تور انتخابی شما بستگی دارد. 

باید به شما عزیزان مژده دهیم که امکان تهیه تمامی بلیط تفریحات ذکر شده در بالا با تخفیفات فوق العاده از سایت دبی دیسکانت وجود دارد. 

تجربه یک شام متفاوت و لوکس در آسمان 

قطعا صرف یک وعده شام در رستوران دینر این د اسکای، تفریحات لاکچری شما در دبی را تکمیل خواهد کرد. از نام این رستوران نیز متوجه شده اید که چه چیزی انتظارتان را می کشد. پس خود را آماده صرف غذایی لذیذ در ارتفاعات آسمان دبی با نمای فوق العاده آن کرده و لذت سفر خود را دو چندان کنید. شایان به ذکر است که این رستوران در 6 زمان مختلف پذیرای میهمانان می باشد، 3 زمان برای صرف ناهار و 3 زمان برای صرف شام. اگر با خواندن این بخش مشتاق شده اید، یکی از وعده های غذایی خود را در لاکچری ترین رستوران این شهر تجربه کنید، به سایت دبی دیسکانت مراجعه کرده و بلیط این رستوران را مناسب تر از سایر سایت ها تهیه نمایید.

آرامشی از جنس دریا با تور کشتی سوپر یات لوکس دبی 

بی شک تجربه تور کشتی سوپر یات لوکس دبی تکمیل کننده تفریحات  لاکچری شما خواهد بود. اما شاید با خود بپرسید که دلیل محبوبیت و لوکس بودن این تور چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که با کشتی سوپر یات سفری چند ساعته در دل دریا را تجربه خواهید کرد و قادر به کشف بسیاری از نقاط دیدنی شهر دبی خواهید بود. اما اگر تصور کرده اید که تمامی تفریحات این تور به موارد ذکر شده در بالا خلاصه شده است، باید بدانید که در این تور بی نظیر دیجی، شنا و انواع غذاها و ‌نوشیدنی های خوش طعم و عطر در انتظار شما می باشد تا سفری منحصر به فرد و به یاد ماندنی را در دل آب های خلیج فارس تجربه نمایید.

تفریح با ماشین های لاکچری در شهر دبی 

یکی از تفریحات خاص و هیجان انگیز دبی که طرفدارانی پر و پا قرصی دارد، گشت زدن با ماشین های لوکسی نظیر لامبورگینی، بوگاتی، رولز رویس و … می باشد که می توانید آن را در لیست تفریحات لاکچری دبی قرار دهید. البته فراموش نکنید که قوانین و مقررات رانندگی در دبی سخت گیرانه بوده و باید پیش از رنت خودرو از این قوانین مطلع شوید.

تجربه بی نظیر بازی در باشگاه گلف دبی 

همان طور که می دانید، گلف به یکی از بازی های پر طرفدار و لاکچری برای ثروتمندان تمامی جهان تبدیل شده است که شما نیز می توانید در لوکس ترین باشگاه های گلف این شهر در هر ساعتی از شبانه روز به بازی بپردازید و سفر خود را بیش از پیش جذاب کنید. از جذابیت های این باشگاه گلف می توان غذا خوری های متعدد و امکان آموزش این بازی با مربی های مجرب اشاره نمود.

تهیه بلیط تفریحات لاکچری دبی از دبی دیسکانت 

در این مطلب به معرفی تفریحات لاکچری دبی پرداختیم تا ضمن آشنایی با تفریحات دبی، بلیط آن ها را از سایتی معتبر و حرفه ای نظیر سایت دبی دیسکانت تهیه کنید و علاوه بر بالا بردن کیفیت سفر خود به دبی، هزینه های سفر به این شهر را کاهش دهید.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.