karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

20 آبان 1401

به روز رسانی

07 آذر 1402

خدمات cip فرودگاه

اگر شما هم به دنبال دریافت خدمات اختصاصی و راحت در فرودگاه هستید و می‌خواهید همانند سلبریتی‌ها و سایر افراد مشهور کارهایتان بدون دغدغه توسط پرسنل فرودگاهی انجام شود، می‌توانید از خدمات CIP فرودگاه استفاده کنید. این خدمات از جانب شرکت‌های مخصوص از همان لحظه ورود به فرودگاه ارائه خواهد شد تا بدون نگرانی بتوانید قهوه‌ای بنوشید و با دوستان و اعضای خانواده خود خداحافظی کنید یا در صورت وارد شدن به مقصد جدید بدون استرس از خدمات مختلف مانند ترانسفر فرودگاهی لذت ببرید.

آشنایی با خدمات CIP

CIP کلمه اختصاری گرفته شده از عبارت Commercially Important Person است که به معنای شخصیت مهم تجاری است که در فرودگاه به عنوان بخشی که ارائه‌دهنده خدمات به مسافران است، شناخته می‌شود. این خدمات باتوجه‌به نیاز افراد به‌منظور رفاه حال مسافران توسط شرکت‌های مختلف اجرا می‌شود.

 فرودگاه بین‌المللی امام خمینی یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین جایگاه‌های CIP را به خود اختصاص داده است که خدمات را باکیفیت بالا در اختیار مسافران قرار می‌دهد. مسافران در هر دو حالت ورود یا خروج از فرودگاه می‌توانند در صورت تمایل از این خدمات تشریفاتی از قبل رزرو شده استفاده کرده و مدت زمانی قبل یا بعد از پرواز خود را بدون نگرانی در محیطی آرام سپری کنند.

شرکت تاو آویژه پارس از جمله ارائه‌دهندگان خدمات CIP در فرودگاه‌های مطرح ایران از جمله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است که خدمات خاصی از قبیل موارد زیر را در اختیار مسافران قرار می‌دهد:

 • دریافت کارت پرواز

 • تحویل گرفتن چمدان‌ها

 • ترانسفر تشریفاتی از فرودگاه به محل اقامت با خودروهای لوکس

 • استفاده از اتاق بازرسی اختصاصی مسافران CIP

 • انجام تمامی امور مرتبط با گذرنامه

 • تشریفات و پذیرایی

 • سالن‌های پذیرایی و مجلل

 • انجام تمامی امور مرتبط با حیوانات خانگی مسافران

 • پارکینگ‌های اختصاصی

 • سوئیت‌های مجهز به منظور استراحت‌های طولانی مدت در فرودگاه

خدمات CIP به چه کسانی ارائه می‌شود؟

 شاید این سؤال هم در ذهن شما تداعی شود که چه کسانی می‌توانند از خدمات CIP فرودگاهی مانند امام خمینی استفاده کنند؟ شاید فکر کنید که تنها افراد سرشناس، سرمایه‌گذاران برجسته، شرکت‌ها و مؤسسات تجاری بزرگ و... می‌توانند از CIP فرودگاهی خدمات بگیرند. این کاملاً اشتباه است. هر فردی که بتواند هزینه‌های مرتبط با خدمات ارائه شده توسط این بخش فرودگاهی را پرداخت کند، می‌تواند از طریق شرکت‌های معتبر خدمات CIP را رزرو کرده و به‌محض ورود به فرودگاه در هر دو صورت مسافر ورودی یا خروجی از ایران از این امکانات استفاده کند.

در واقع افرادی که زمان زیادی از زندگی خود را در سفر به سر می‌برند و می‌خواهند به گونه‌ای در زمان خود صرفه‌جویی کنند می‌توانند با دریافت خدمات CIP بدون نگرانی از کارهای قبل از پرواز، در آرامش استراحت کرده و به کارهای مهم‌تر خود بپردازند.

گروه‌های مختلفی از افراد می‌توانند خدمات CIP را دریافت کنند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر از متقاضیان همیشگی این خدمات به حساب می‌آیند.

 • مدیران شرکت‌های تجاری بزرگ خصوصی و دولتی

 • افراد سرشناس و مشهور

 • افراد دارای معلولیت

 • سالمندان

 • مسافران غیر ایرانی

 • ورزشکاران و تیم‌های ورزشی

 نحوه ارائه خدمات CIP به مسافران خروجی

 در صورتی که شما به عنوان کسی هستید که می‌خواهید ایران را به مقصد دیگری ترک کنید، تیم تشریفات و خدمات CIP شرکت تاو آویژه پارس به مدیریت آقای مجید باقری با استقبال از درب اصلی فرودگاه، خدمات خود را آغاز می‌کنند. می‌توانید با خیال آسوده گذرنامه و بار خود را به آن‌ها بسپارید و به سالن تشریفات فرودگاه امام خمینی بروید.

 با استفاده از این با خیال آسوده در فضایی دلنشین استراحت کنید تا تمامی امور مربوط به فرودگاه از جمله تحویل بار، دریافت کارت پرواز و... انجام شده و با اعلام زمان پرواز از گیت‌های اختصاصی تیم CIP خارج شده و با خودروهای لوکس تا پای پلکان هواپیما بدرقه شوید.

نحوه ارائه خدمات CIP به مسافران ورودی

دریافت خدمات CIP هنگام ورود به فرودگاه امام خمینی در صورتی که آن را رزرو کرده باشید توسط تیم تشریفات منتخبتان از پای پلکان هواپیما انجام می‌شود. استقبال از مسافر و همراهان و انتقال از زمان ورود به سالن تشریفات CIP فرودگاه از اولین اقدامات است.

در مدت زمان اقامت مسافران در فرودگاه، پرسنل تیم CIP تمامی امور فرودگاهی مانند تحویل بار را انجام خواهند داد. در این مدت زمان شما می‌توانید بدون نگرانی از انجام امور از امکانات بخش CIP بهره‌مند شوید. پس از دریافت چمدان‌ها توسط تیم CIP تا درب خروجی و سپس سوار شدن به ماشین‌های لوکس می‌توانید به محل اقامت خود رفته و از سفر خود لذت ببرید.

نحوه رزرو خدمات CIP

با استفاده از دنیای مجازی و به صورت آنلاین می‌توانید در هر زمان و مکان، خدمات CIP را رزرو کرده تا هنگام ورود به فرودگاه امام خمینی چه به عنوان مسافر ورودی یا مسافر خروجی بتوانید از تمامی امکانات بهره‌مند شوید. ازآنجایی‌که هنگام ورود به فرودگاه با محدودیت زمانی مواجه هستید بهتر از مدت زمان ۳ ساعت قبل از پرواز یا بعد از فرود هواپیما را به منظور دریافت خدمات CIP منظور کنید.

دقت داشته باشید در بسیاری موارد استفاده از خدمات تشریفاتی و جایگاه‌های CIP فرودگاه امام خمینی ممکن است از چندین روز قبل رزرو شده باشد. از این رو می‌توانید با کمک یک شرکت معتبر ارائه‌دهنده خدمات فرودگاهی، از یک هفته قبل از پرواز، خدمات CIP را رزرو کنید. برای این کار لازم است تمامی مشخصات پرواز خود از جمله شماره پرواز، تاریخ پرواز، ساعت پرواز، نام ایرلاین را برای پروازهای خروجی و ساعت ورود هواپیما را برای پروازهای ورودی به همراه مشخصات شناسایی مسافر وارد کنید.

سفری خوش با شرکت تاو آویژه پارس

مؤسسه معتبر تاو آویژه پارس ارائه‌دهنده تمامی خدمات CIP فرودگاهی از جمله فرودگاه بین‌المللی با مدیریت قوی آقای مجید باقری از جمله شرکت‌هایی است که می‌توانید جهت دریافت خدمات CIP به محض ورود به فرودگاه آن را انتخاب کرده و با خیال آسوده تمامی امور را به پرسنل بسپارید.

آقای حامد احتسابی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس در کنار مدیریت کامل و بدون نقص آقای مجید باقری افتخار این را دارند که توانسته‌اند طی سالیان متمادی خدمات و امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار دهند. برخی از این افتخارات عبارت‌اند از:

آقای مجید باقری

 • مدیریت اداری شرکت فراجم طی سال‌های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴

 • بهره بردارامانت بار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در سال‌های ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۶

 • مدیر اجرایی هتل ترانزیت و جایگاه تشریفات اختصاصی CIP در سال‌های ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۵

 • راه‌اندازی و بهره‌برداری از رستوران دانشگاه صنعتی شریف در سال‌های ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۷

 • مدیر عامل شرکت تاو آویژه پارس از سال ۱۳۹۶ تاکنون

 • مدیر جایگاه تشریفات CIP از سال ۱۴۰۱ تاکنون

آقای حامد احتسابی

 • مدیریت صرافی شرکت فراجم طی سال‌های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴

 • بهره بردارامانت بار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در سال‌های ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۶

 • مدیر اجرایی هتل ترانزیت و جایگاه تشریفات اختصاصی CIP در سال‌های ۱۳۹۱ الی ۱۳۹۵

 • راه‌اندازی و بهره‌برداری از رستوران دانشگاه صنعتی شریف در سال‌های ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۷

 • رئیس هیئت مدیره شرکت تاو آویژه پارس از سال ۱۳۹۶ تاکنون

 • رئیس هیئت مدیره جایگاه تشریفات CIP از سال ۱۴۰۱ تاکنون

کلام آخر

خدمات CIP به عنوان بهره‌مندی افراد مختلف از خدمات سالن‌ها و بخش‌های تشریفاتی فرودگاهی از جمله فرودگاه بین‌المللی امام خمینی توسط کارگزاری‌های رسمی به مسافران داخلی و خارجی ارائه می‌شود. شرکت تاو آویژه پارس از جمله مؤسسه‌های معتبر ارائه‌دهنده خدمات رزرو و خرید CIP فرودگاهی است که شرایطی را برای مسافرین فراهم می‌کند تا آن‌ها لحظاتی را با خیال آسوده در فرودگاه سپری کنند.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.