karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

11 اردیبهشت 1402

به روز رسانی

11 اردیبهشت 1403

اگر برنامه‌ی گردشگری و یا تفریحی دارید و می‌خواهید به یک کشور سفر کنید، کشور ژاپن یک پیشنهاد عالی برای شما است. ژاپن یک کشور شلوغ و پرجمعیت و در عین حال بسیار منظم است که شما حتما تاکنون با فرهنگ این کشور آشنایی مختصری را دارید. از مهمترین جنبه‌هایی که این کشور را بسیار مورد استقبال قرار داده است، در واقع ترکیب فرهنگ سنتی این کشور با صنعت مدرن و پیشرفته‌ای است، که دارد. حتما شنیده اید که می‌گویند کشور ژاپن در سال 2050 است، این صحبت به این قضیه اشاره دارد که علی رغم پیشرفت بسیار زیاد این کشور در چند دهه اخیر در زمینه‌های مختلف، نسبت به کشورهای دیگر، حتی کشورهای اروپایی و کشورهای آمریکایی، فرهنگ غنی خود را حفظ کرده است.

چرا به ژاپن سفر گردشگری و یا تفریحی داشته باشیم؟

1- مهمان نوازی بالای مردم ژاپن: مردم کشور ژاپن سابقه درخشانی در برخوزد با مهمانان خارجی و حتی مهاجران وارد شده به کشورشان را دارند. مردم ژاپن به خونگرمی بسیار مشهور هستند و بارها نیز اتفاق افتاده است که مهمانان خارجی را مهمان خود می‌کنند و خودشان از آن‌ها استقبال می‌کنند. مردم ژاپن علاقه زیادی به سنت و تاریخ خود دارند، شما می‌توانید هم صحبت خوبی با آن‌ها شوید، مخصوصا در مناطقی که به خوبی به زبان انگلیسی تسلط دارند.

2- آشنایی با ابزار پیشرفته در این کشور: شگفتی‌های منحصر به فرد این کشور حتما شما را به وجد می‌آورد. شما می‌توانید پیشرفت را در تک تک کارهای روزانه‌ی افراد این کشور ببینید، در رستوران‌ها؛ که از ربات‌های ویژه و مدرنی به عنوان گارسون استفاده می‌کنند، استفاده از منوهای سیار و نحوه‌ی پیشرفته‌ی پرداخت غذا و همچنین  شما می‌توانید در شهرهای ژاپن، تابلوهای تبلیغاتی ویژه‌ای را ببینید که در بعدهای مختلفی طراحی شده است و جلوه‌های ویژه‌ای را به شهر داده است. پیشرفت را حتی در بسته بندی مواد غذایی نیز به وضوح مشخص است که حداکثر تلاش خود را برای راحتی مصرف کننده انجام داده‌اند و شما حتما با دیدن آن‌ها شگفت زده خواهید شد زیرا شما یک مهارت خیلی بالا را در تلفیق فرهنگ سنتی و فرهنگ مدرن خواهید دید که به خوبی مردم از عهده‌ی آن بر‌آمده اند و این برای افراد خارجی نیز به سادگی ملموس است.

3- هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیار ویژه: شما می‌توانید علاوه بر هتل‌های بسیار باشکوه و سطح بالا و امکانات پیشرفته، از مهمان‌خانه‌های سنتی استفاده کنید . طعم سنتی آن راحس کنید و از تفاوت‌های فرهنگی‌ جالب این کشور لذت ببرید. برای آن دسته افرادی که نمی‌خواهند پول زیادی را برای اقامتگاه خود بپردازند، هتل‌های کپسولی یک پیشنهاد ویژه است. این هتل‌های کپسولی قیمت پایین‌تری دارند و در اطراف ایستگاه‌های قطار شهرهای بزرگ به راحتی در دسترس هستد.

4- قطارهای ژاپن: وجود قطارهای سریع ‌السیر از ویژگی‌های ژاپن است که همه ما با آن آشنایی داریم. سرعت این قطارها فوق‌الهاده است. شما می‌توانید با این قطارهای سریع سفری ویژه را در ژاپن تجربه کنید. اگر شما عاشق سرعت هستید این یک پیشنهاد ویژه برای شماست که می‌توانید هیجان آن را تجربه کنید و از منظره‌ی فوق ‌العاده بیرون آن، لذت ببرید و در یک بازه‌ی زمانی بسیار کوتاه به مقصد خود برسید واز دیدنی‌های بیشتری دیدن کنید.

5- شکوفه‌های زیبای گیلاس: از دیگر شگفتی‌هایی که باعث بیشتر شدن علاقه مندان به کشور ژاپن شده است، همین شکوفه‌های گیلاس است. شکوفه دادن گیلاس؛ که ساکورا نام دارد را  می‌توانید به عنوان یک پدیده‌ی جادویی در نظر بگیرید. شما می‌توانید یک صحنه عاشقانه را با همسر یا کسی که دوستش دارید را، در این محل داشته باشید و از آن خاطره‌های زیبایی بسازید و همچنین می‌توانید برای ثبت خاطره، تصاویر زیبایی را از آن تهیه کنید و ثبت خاطره کنید.

6- چشمه‌های آب گرم: اگر جزوه آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به چشمه‌های آب گرم دارید و در از فرصتی برای استفاده از آن، استفاده می‌کنید، ژاپن یک گزینه عالی برای تجربه متفاوت در آن است. چشمه‌های آب گرم ژاپن که تحت عنوان اونسون نیز شناخته می‌شوند دارای چشم اندازهای فوق‌العاده‌ای هستند که با آن می‌توانید خستگی خود را به طور کامل فراموش کنید و از طبیعت لذت ببرید و لبریز از آرامش شوید. از این مکان برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود. بعد از استفاده از اونسون‌ها می‌توانید در مهمانسراهای آنجا اقامت کنید و از غذاهای لذیذ و سنتی آنجا استفاده کنید و یک تجربه‌ی جدید را بسازید.

7- مناظر منحصر به فرد و طبیعت بکر: دولت ژاپن برای حفظ منابع باستانی و فرهنگ اصیل خود خدمات زیادی را ارائه داده است که علاوه بر حفظ آن در میان مردم خود کشور، برای مردمان کشورهای دیگر نیز جذاب باشد و آن‌ها را به آن علاقه مند کند. در ژاپن محل‌های مشهوری وجود دارد که هر ساله مردم زیادی را به خود جذب می‌کند. کاخ امپراطوری توکیو از مشهورترین بناهای تاریخی است، که قدم زدن در محوطه مجاز است. این بنا به قرن 17 م برمی‌گردد. منطقه باستانی شهر توکیو از جمله مناطق محبوب است که با قدم زدن در آن به خوبی می‌توانید حس زندگی کردن در چند سده‌ی گذشته را تجربه کنید. پارک نارا از دیگر مناطق زیبای توکیو است و یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که به دیدن گوزن‌ها علاقه دارند، زیرا شما می‌توانید آن‌ها را در فاصله کمی ببینید. پربازدیدترین جزیره‌ی ژاپن در سال 2023 برای جزیره‌ی ایشیگاکی ژاپن بوده است. جزیره‌ی یاکوشیما نیز از بهترین مناطقی است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند؛ شما در این جا می‌توانید یک طبیعت گردی کامل را داشته باشید.

8- مکان‌های باستانی: همه‌ی افرادی که به ژاپن سفر می‌کنند از این مکان‌های باستانی حتما دیدن می‌کنند که از مشهور ترین آن‌ها می‌توان به نارا اشاره کرد که یک شهر تاریخی است و شما می‌توانید با بازدید از آن جا به طور مستقیم با فرهنگ غنی این کشور آشنا شوید. همچنین شما می‌توانید از وسایل تاریخی و محلی این کشور نیز دیدن کنید و برای کسانی که دوستشان دارید هدیه ببرید زیرا وسایل سنتی ژاپنی همانند وسایل مدرنی که امروزه وجود دارند، بسیار زیبا هستند.

9- غذاهای بسیار خوشمزه‌ی ژاپنی: اگر اخبار و شبکه‌های اجتمایی را دنبال کرده باشید، بی شک تعریف و تمجید افراد مختلف را از انواع غذاهای ژاپنی شنیده اید. در بین انواع غذاهای معروف ژاپنی، می‌توان به انواع نودول‌ها، رامن، سوشی، سوکیاکی، تمپورا و... اشاره کرد.

ویزای توریستی یا گردشگری

به کمک ویزای توریستی ژاپن می‌توانید در مدت زمان محدودی که مشخص شد، شما می‌توانید از آن کشور بازدید کنید. این ویزا مخصوص افرادی است که قصد طولانی ماندن در یک کشور را ندارند پس یک پیشنهاد مناسب است. برای دریافت این ویزا، افراد یکسری از مدارک مانند گذرنامه‌ای به اعتبار 3 تا 6ماه، ارائه مدارک دال بر سکونت یا اشتغال، یا مدرک بازنشستگی، که نشان دهنده‌ی بازگشت فرد به کشور است، تمکن مالی و گردش حساب، ارائه‌ی بلیط و بیمه مسافرتی به همراه رزرو هتل ، نیاز است که باید ارائه شود. از سری نکات مهم که باید به آن توجه کرد، متفاوت بودن شرایط توریستی مخصوص هر کشور است که باید قبل از سفر به خوبی بررسی شود که از آن‌ها می‌توان به مدت زمان‌های متفاوت اقامت اشاره کرد.

اخذ ویزای توریستی ژاپن با ویزافوری

سایت ویزای فوری یکی از با اعتبارترین و قابل اعتمادترین سایت‌های فعال در حوزه‌ی گردشگری است که مشاوره‌های لازم برای سفر را به طور کامل برای شما ارائه می‌دهد و با توجه به شرایط شما و شرایط محل مقصد، تمام جوانب را می‌سنجد. شما با کمک این مرکز، می‌توانید تمام قوانین را با دقت بررسی کنید و شرایط خود را بسنجید و همچنین شما می‌توانید با کمک کارشناسان ویزای فوری، بعد از مشاوره‌ی تلفنی، مشاوره‌ی حضوری داشته باشید و با تهیه‌ی مدارک ذکر شده، یک سفر راحت را داشته باشید و از آن لذت ببرید.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.