karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 اردیبهشت 1402

به روز رسانی

12 اردیبهشت 1403

یادگیری و تسلط بر زبان انگلیسی، در دوران حاضر و با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری، به یکی از نیازهای اساسی هر فرد علاقمند به پیشرفت تبدیل شده است. در این مسیر، افزایش دایره واژگان یکی از اصولی‌ترین قدم‌ها برای بهبود مهارت‌های زبانی محسوب می‌شود. 

به منظور رسیدن به این هدف، کتاب 4000 لغت ضروری در زبان انگلیسی به عنوان یک ابزار موثر و کارآمد شناخته می‌شود که در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی این کتاب بپردازیم و همچنین امکان دانلود آن را فراهم کنیم.

خرید کتاب های 4000 لغت 

پیش از خرید کتاب ۴۰۰۰ لغت ضروری انگلیسی لازم به موارد زیر توجه داشته باشید:

• بررسی سطح: مطمئن شوید که سطح کتاب با سطح زبانی شما منطبق است. اگر کتابی خریداری می‌کنید که برای شما خیلی پیشرفته یا خیلی ساده است، احتمالاً از آن به درستی استفاده نخواهید کرد.

• بررسی محتوا: قبل از خرید، یک نگاه به فهرست مطالب و محتوای کتاب بیندازید تا مطمئن شوید که موضوعات و محتوای آن با نیازها و اهداف شما همخوانی دارد.

• یادگیری روش مطالعه: با آگاهی از بهترین شیوه مطالعه این کتابها میتوانید بهترین بهره گیری را داشته باشید.

دانلود کتاب 4000 essential english words

اگر قصد خرید کتاب به صورت نسخه فیزیکی را ندارید، می توانید برای دانلود رایگان کتاب 4000 واژه با ترجمه فارسی pdf اقدام نمایید. 

دانلود چندین مزیت دارد که در ادامه به آنها اشاره نموده ایم:

قابلیت دسترسی آسان و سریع: کتاب‌های الکترونیکی به سرعت قابل دانلود و دسترسی هستند. شما می‌توانید بلافاصله پس از خرید، کتاب را دانلود کرده و شروع به مطالعه کنید.

زحمت حمل ندارد: کتاب‌های الکترونیکی را می‌توانید در دستگاه‌هایی مانند تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند خود نگهداری کنید و همراه خود ببرید. این به شما امکان می‌دهد در هر زمان و مکانی که می‌خواهید به مطالعه پرداخته و از کتاب استفاده کنید.

پشتیبانی از ویژگی‌های متنی: کتاب‌های الکترونیکی اغلب از ویژگی‌هایی مانند جستجو در متن، علامت‌گذاری، نشانه‌گذاری و یادداشت‌برداری پشتیبانی می‌کنند که این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی اطلاعات را جستجو کنید و یادداشت‌های خود را بر روی متن ایجاد کنید.

صرفه‌جویی در فضا و وزن: با دانلود کتاب‌های الکترونیکی، نیازی به فضای ذخیره فیزیکی برای نگهداری کتاب‌ها نیست. این به شما اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی از کتاب‌ها را بدون اشغال فضای بیشتری در دستگاه‌هایتان نگهداری کنید.

قابلیت انتقال و به‌اشتراک‌گذاری آسان: کتاب‌های الکترونیکی را می‌توانید به سادگی به دیگران ارسال یا به اشتراک بگذارید. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که کتاب‌های خود را با دوستان و همکارانتان به راحتی به اشتراک بگذارید.

صرفه‌جویی در هزینه: دانلود کتاب‌های الکترونیکی معمولاً هزینه کمتری نسبت به خرید نسخه‌های فیزیکی دارد، بنابراین می‌تواند یک گزینه اقتصادی‌تر برای شما باشد، به خصوص اگر شما علاقمند به ذخیره‌سازی فیزیکی نیستید.

معرفی کتاب ۴۰۰۰ لغت + سطح بندی 

در معرفی کتاب ۴۰۰۰ لغت (4000 Essential English Words) گفتیم که این مجموعه کتاب، یک مجموعه آموزشی بسیار معتبر و موثر برای افزایش دایره واژگان زبان انگلیسی است. این مجموعه توسط پائول نیشل تألیف شده است و هدف اصلی آن ارائه و تقویت 4000 لغت اساسی و ضروری در زبان انگلیسی می باید.

این مجموعه به طور کلی شامل 6 جلد می‌باشد، هر کدام از این جلدها به سطوح مختلفی از زبان انگلیسی اختصاص داده شده است. 

در زیر، هر یک از این سطوح به‌طور خلاصه معرفی می‌شوند:

سطح اول 

این جلد برای زبان آموزان مبتدی مناسب است. لغات این سطح برای فهم موضوعات ساده و ابتدایی بکار می‌روند.

سطح دوم

این جلد نیز برای زبان آموزان مبتدی مناسب است اما با پیشرفتی کمی نسبت به سطح اول. از لغات این سطح نیز برای فهم موضوعات ساده و ابتدایی بهره می‌برند، اما با تنوعی بیشتر.

سطح سوم 

 در این سطح، سطح دشواری بیشتر می‌شود و لغات پیشرفته‌تری در آن آموخته می‌شوند. این سطح برای زبان آموزانی مناسب است که در حال پیشرفت هستند و قصد دارند دایره واژگان خود را گسترش دهند.

سطح چهارم

این جلد برای زبان آموزانی مناسب است که می‌خواهند دایره واژگان خود را به سطوح پیشرفته‌تری ارتقا دهند.

لغات این سطح به موضوعات پیچیده‌تری مرتبط هستند.

سطح پنجم 

این جلد برای زبان آموزانی مناسب است که در حال تسلط به زبان انگلیسی هستند و به دنبال افزایش دایره واژگان خود هستند.

لغات این سطح برای موضوعات پیچیده‌تر و گسترده‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سطح ششم 

این جلد برای زبان آموزان پیشرفته‌تر و متخصصان زبان مناسب است.

لغات این سطح برای موضوعات پیچیده و تخصصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هر یک از این جلدها دارای فصول مختلفی هستند که هر فصل شامل لغات جدید، مثال‌ها، توضیحات و تمرین‌هایی برای تثبیت واژگان است. این مجموعه به عنوان یکی از منابع بسیار موثر برای افزایش دایره واژگان و بهبود مهارت‌های زبانی زبان‌آموزان در سراسر جهان شناخته شده است.

ساختار کتاب های 4000 واژه

ساختار کلی کتاب‌های 4000 Essential English Words  به صورت زیر است:

1. بخش اول : Word List

در این بخش، برای هر درس، بیست لغت همراه با تصویر و مثال آورده می‌شود. این بخش برای حفظ و یادگیری لغات جدید استفاده می‌شود.

2. بخش دوم: Exercises

این بخش شامل تمرینات متنوعی است که برای تثبیت واژگان و تمرکز بر کاربرد آن‌ها در جملات مختلف طراحی شده است. این تمرینات شامل جای خالی کامل کردن، وصل کردن، حل جدول و غیره می‌باشد.

3. بخش سوم: Reading 

در این بخش، یک متن قرار داده می‌شود که شامل کاربرد واژگان آموخته شده در بخش اول است. این بخش برای مشاهده کاربرد لغات در جملات و متون مختلف است.

4. بخش چهارم: Reading Comprehension 

این بخش شامل تمریناتی است که به منظور تقویت مهارت خواندن و درک مطلب طراحی شده‌اند. این تمرینات مرتبط با متن قرار داده شده در بخش قبلی هستند.

5. بخش پنجم: Word Test 

در این بخش، تمریناتی قرار داده می‌شود که به شما کمک می‌کند میزان آموخته‌های خود را ارزیابی کنید. این تمرینات معمولاً شامل سوالات چهار گزینه‌ای می‌باشند.

6. بخش ششم: Answer Key

در انتهای کتاب، پاسخ‌های تمرینات چهارگزینه‌ای و دیگر تمرینات به طور کامل آورده شده است تا شما بتوانید پاسخ‌های خود را با آن‌ها مقایسه کنید و اشکالات خود را تصحیح کنید.

این ساختار برای تمامی جلدهای مجموعه  4000 Essential English Words  رعایت شده و باعث می‌شود که زبان آموزان به صورت یکپارچه و منظم از محتوا استفاده کنند و به بهترین شکل از آموزش و تمرین لغات بهره‌مند شوند.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.