karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

09 آذر 1395

به روز رسانی

20 فروردین 1402

بهترین و لذیذ ترین غذاهای ترکیه

بهترین و لذیذ ترین غذاهای ترکیه

کوفته

مانتی

پیده

دلمه

ماهی

صدف

امام

غذای اصیل ترکی

پوره بادمجان

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

10 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سيده زهرا

سلام ممنون از اطلاعاتتون من اسکندر کباب اچ دی تو جواهیر رو خوردم و اصلا و ابدا دوست نداشتم. نه بوی خوبی داشت نه مزه جالبی? البته غذا خیلی سلیقه ایه و نمیشه بر اساس نظر دیگران انتخاب کرد، هرکس خودش باید تجربه کنه. هرچند من در کل اصلا غذاهای ترکیه رو دوست ندارم

انتشار:13 اردیبهشت 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ناشناس

باسلام بسیار جالب وخوب بود ممنون از برنامه شما

انتشار:01 اسفند 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مریم

سلام دوستان. قبل از سفارش هر غذایی  کمی تامل کنید و ببینید اون غذا چقدر مشتری داره!  
اشتباه بزرگ من رفتن به جاهای خلوت برای آرامش و نبودن در صف بود. اسکندر کباب وحشتناکترین غذا در ترکیه  بود. من فلفل خور هستم ولی این غذا به قدری تند بود که کلا سیستم گوارش منو بهم ریخت و البته در مرکز خرید جواهر و لوکس  بود ولی  تقریبا مشتری نداشت. 

انتشار:08 بهمن 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.