karnaval.ir

تینا چینی چیان

انتشار

19 خرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

« سرزمین دیزنی» سرزمین آرزوهاست...

سرزمینی فانتزی که هرکسی می تواند به راحتی ، کودک درونش را در آن رها کند.

این سرزمین از محبوب ترین اماکن تفریحی روزهای تعطیل بسیاری ، حتی افراد مسن می باشد که مجذوب جادوی «تم پارک ها» (Theme Park) می شوند.

تم پارک ها ، پارک های تفریحی با موضوع و سبک خاص می باشند.

اگر شما عاشق استفاده از وسایل تفریحی باشید و یا اگر فقط بخواهید با کاراکتر « دیزنی» محبوب و موردعلاقه تان ملاقات کنید ، این سرزمین رؤیایی چنان خود را در مغزها و قلب های شما جا می کند که شک نخواهید داشت در این سرزمین ، همه چیز و هر چیز امکان پذیر است…

همانطور که خود «دیزنی» یک بار گفت: «سرزمین دیزنی» ، شادترین مکان برروی کرۀ زمین است.

اما معمولا فراموش می کنیم که اگر همه چیز و هرچیز ممکن باشد ، آن وقت است که چیزها ، طعم خوش خود را از دست داده و به آن اندازه ای که باید ، مطبوع و دلپسند نخواهند بود.

همراه کارناوال بیایید ، سفری متفاوت به سرزمین دیزنی خواهی داشت. می خواهیم از تاریکی ها ، از مرگ ها و خون های دیزنی برایتان بگوییم.

بخش تاریک و مرموز سرزمین دیزنی

قدم به دنیای تاریک و مرموز دیزنی بگذارید

سرزمین #دیزنی با تمام زیبایی ها و جذابیت هایش ، بخش تاریک و مرموزی هم دارد که شاید هر کسی از آن اطلاع نداشته باشد؛ که البته مری بدیهی است چرا که مسئولان تمام تلاش خود را کرده اند تا ین اخبار به بیرون درز نکند. اما در قرن 21 نمی توان از انتشار اخبار جلوگیری کرد.

هرچند به مدت طولانی ، «The House of Mouse» گرفتار شایعات و افسانه های محلی در مورد بعضی از اتفاقات در تم پارکها شده بود، ولی موارد مطرح شده، چیزی فراتر از یک شایعه نبودند.

داستانهای دیگر مطرح شده در این باب که بهرحال چیزی ورای یک دانۀ حقیقت در خود داشتند ، بیشتر در ارتباط  با موضوعاتی بودند که قدرت ها و رده های بالا ، جهت جلوگیری از هرگونه بحث پیرامون این جریانات و همچنین برای برخورد با این قبیل موضوعات منفی و نگران کننده ، به مدت طولانی در ارتباط با آنها وارد مذاکره شدند تا بلکه بتوانند بررویشان سرپوش بگذارند.

صدالبته که صحبت های مصرانه و تلاش در جهت سرپوش گذاشتن برروی این موارد ، تنها باعث تقویت شایعات در مورد اتفاقات مرموز و مشکوک درون دروازۀ پارک ها شده بود که معمولا در کنار سایر اتهامات ، مجموع فسادها و انحرافات در بخشی از مسئولین رده بالای «سرزمین دیزنی» مطرح می شد.

 ولی با تمام این صحبت ها ، آنچه که اهمیت دارد ، این است که اگر واقعا چنین جریانات فاسدی در پارک های دیزنی اتفاق می افتد ، جامعه باید در مورد آنها بشنود ، حتی اگر فقط برای امنیت افراد مطرح شود.

خوشبختانه نتوانستند برروی همه چیزسرپوش بگذارند و در نهایت مشخص شد که بعضی ازین افسانه های محلی و شایعات غیرمنتظره در اطراف « سرزمین دیزنی»، مطالبی بر پایه ی حقیقت بودند.

تعدادی ازین حوادث و وقایع در رسانه های خبری گزارش شدند و با ورود به اینترنت ، مشخصا متوقف کردن چنین داستانهایی تقریبا غیرممکن بود... حتی برای تیم های قانونی و روابط عمومی بسیار ماهری که برای « سرزمین دیزنی» کار می کردند.

 در این زمینه، صدها داستان وجود دارد... داستانهایی در مورد افرادی که در این مجموعه مورد آزار و اذیت قرار گرفته و یا مرده اند.

بعضی ازین مرگ ها خیلی بعید و دور از ذهن نبودند... چرا که وقتی پارک ها مملو از سواری ها و ماشین آلاتی هستند که به آسانی می توانند درلحظه ، درست عمل نکنند ، هیچ چیز بعید نخواهد بود... درست مانند هر پارک تفریحی دیگری در دنیا آنه م با داشتن راه آهن های مرتفع و پیچ و خم دار تفریگاه های کودکان.

همچنین مورد تعدادی از افراد که به دلیل مشکلات جسمی به وجود آمده بعد از استفاده از این سواری های لرزنده، جان خود را از دست داده اند، بسیار شبیه به مواردی است که در هر پارک تفریحی دیگری رخ می دهد.

 هرچند که به نظر می رسد « سرزمین دیزنی » از موضع خاصی در اذهان مردم برخوردار است ، ولی به همان نسبت این موضع ، اهمیت خود را از دست می دهد وقتی افرادی که عاشق غیبت کردن هستند ، با موضوع مرگ وحشتناک فردی دراین «شادترین نقطۀ کرۀ زمین» روبرو می شوند.

این قبیل داستان ها که از دوست دوستمان به گوش ما رسیده است، حتی می تواند بیشتر از یک آتش سریع و پرزور، گسترده شود... و البته خانمان برانداز!

با هم برخی حوادث ناگوار ، مرگ ها و خودکشی های به وقوع پیوسته در دیزنی را مرور خواهیم کرد تا نقب از چهره ی این سرزمین رنگارنگ برداریم .

بخش تاریک و مرموز سرزمین دیزنی

لیست مردگان دیزنی

البته که همه ی  آن داستان ها واقعا شایعه نیستند. حتی بعضی از بیشتر آنها کاملا حقیقت دارند.

به عنوان مثال ، در جون 1973 و به فاصله ی  ده سال در جون 1983 ، تعدادی از نوجوانان که به قصد تفریح ، پا به این سرزمین رویایی گذاشته بودند ، در قسمت تفریحی «River of the America» جان خود را از دست دادند؛ هر دوی این حوادث به دلیل نقض قوانین رخ داد ...

1 ) در اولین حادثه ، یک نوجوان ۱۷ ساله و برادرش که پس از بسته شدن پارک ، به طور مخفیانه در آنجا مانده بودند ، وقتی که سعی داشتند از عرض رودخانه عبور کنند ، غرق شدند.

2 ) ده سال بعد ، پسر نوجوان دیگری که برای تفریح ، با دزدیدن یک قایق لاستیکی اضطراری سعی بر این داشت که نوعی از لذت مخفیانه را تجربه کند ، در آب رودخانه واژگون و غرق شد.

3 )  یک سال بعد… در سال ۱۹۸۴، «دالی یانگ» در حال تفریح در قسمت « Matterhorn Bobsleds » بود ، زمانی که ناگهان کمربند صندلی اش باز شد. «یانگ» برروی خط آهن زیرین سرنگون شده و پس از برخورد به یکی از ماشین های بازی در حال حرکت ، قبل ازینکه سواری بتواند متوقف شود، در امتداد ریل خط آهن کشیده شده و جان خود را از دست داد.

حتی بعد از گذشت این همه سال، هنوز هم تنها چیزی که فکر را درگیر خودش می کند، این است که چرا کمربند باز شد؟!… آیا واقعا باز شد یا خود وی به درستی آن را نبسته بود؟!

4 ) در سال ۲۰۰۷، نوجوانی که مشغول بازی در قسمت « Rock & Roller Coaster » سرزمین دیزنی #پاریس بود ، در اثر ایست قلبی ناشی از استرس ، جان خود را از دست داد.

با توقف سواری، دوست وی متوجه شد که او بی هوش است. پزشکان پارک به سرعت خود را به محل رساندند و با آمبولانس تماس گرفتند ولی متاسفانه خیلی دیر شده بود!

5 ) گروه کارمندان این سرزمین و بازیگران شخصیت های کارتونی آن نیز از خطرهای پارک ها مصون نیستند. به عنوان مثال در سال ۱۹۷۴ ، یکی از این کارمندان به نام « دابی استون » درحالی که بین یکی از دیوارهای چرخشی و دیوار ثابت تئاتر « America Sings » قرار گرفته بود ، له شده و جان خود را از دست داد.

برخی حوادث دیزنی که در روزناه ها خبرساز شد...

مرگ های رخ داده در دیزنی
مرگ های رخ داده در دیزنی

آسیب ها و صدمات دیزنی

هر چند هرحادثه ای منجر به مرگ نمی شود ، ولی گاهی بعضی از افراد آسیب دیده در سرزمین دیزنی به نوعی آن را از نزدیک تجربه کرده اند.

چه افرادی که به قصد تفریح در این سرزمین رویایی وقت می گذرانند و چه کسانی که جهت امرار معاش ، این مکان را تحمل می کردند. بهرحال برای هردو گروه ، قطعا تجربه ای مخوف و ترسناک به شمار می آید!

 برخی حوادثی که در دیزنی رخ داد و باعث شد عده ای صدمه ببینند ، عبارت اند از :

1 ) در سال 1983 ، جوان 18 ساله ای از قسمت « Space Mountain » به پائین پرتاب و فلج شد .

2 ) در سپتامبر ۲۰۰۰ ، پسربچه ی 4 ساله ای از قسمت بازی « Roger Rabbit’s Car Toon Spin » به پائین افتاده و پس از اینکه به زیر یکی از ماشین های در حال حرکت کشیده شد ، آسیب های داخلی بسیار جدی ، ایست قلبی و آسیب مغزی برای او به وجود آمد.

گرچه زنده ماند… ولی تاخیر به وجود آمده بین زمان وقوع حادثه و زمان رسیدن پرسنل فوریت های پزشکی برای کودک به قدری زیاد بود که باعث شد وی فقط ۹ سال دیگر و با سختی ناشی از نتایج تلخی که آن سواری شوم برایش باقی گذاشته بود ، زندگی کند. او در سن ۱۳ سالگی درگذشت.

این اتفاق، منجر به بازبینی و بازنگری امور، توسط «دیزنی» شده و سیاست و خط و مشی آنها را تغییر داد.

3 )  قسمت « California Adventure » نیز تاکنون محل وقوع چندین حادثه بوده است. همانند وقتی که « California Screamin » به خوبی عمل نکرده و باعث برخورد یکی از قطارها به پشت قطار دیگر شد. نتیجه ی  تصادف این بود که ۱۵ نفر از کسانی که برای تفریح به این قطار سوار بودند ، روانۀ بیمارستان شدند.

بخش  « Space Mountain »
بخش تاریک و مرموز سرزمین دیزنی

کارمندان و کارکنان هم اثیر تاریکی های دیزنی اند ...

کارمندان این سرزمین ، اغلب از رفتار بی رحمانه ی  کسانی که برای تفریح به این مکان میآیند و همچنین رؤسا و اعضای ارشد این مجموعه با بازیگران ، صحبت می کنند.

شکایت رایج آنها در مورد کمبود آب و همچنین اعمال قوانین سختگیرانه بر بازیگران شخصیت های کارتونی است که با پوشیدن لباس های بسته و سخت ، کاراکترهای مختلف را به تصویر می کشند.لازم است بدانید که سکته ی  گرمایی به طور مکرر بین این بازیگران رخ می دهد و این مورد نیز به دلیل پوشیدن لباس های خاص ، گرما و کمبود آب است.

همچنین آنها از آزار و اذیت جنسی و شکل های دیگری از تجاوز می گویند که از طرف کسانی که به قصد تفریح به این سرزمین آمده بودند و همچنین مدیرانشان نسبت به آنها رخ داده است.

برخی از اتفاقات پیش آمده برای کارکنان و کارمندان دیزنی عبارت اند از :

1 )  به عنوان مثال ، یک زن در سال ۱۹۷۶، دیزنی  را تحت تعقیب قانونی قرار داد. وی ادعا کرد که بازیگری در نقش یکی از سه خوک کوچولوی « It’s a Small World »، او را مورد آزار جنسی قرار داده تا آنجا که به وی دست درازی کرده است.

دیزنی این ادعا را با ارائه ی  یکی از لباس های خاصی که به تن این سه بازیگر بود ، رد کرد. این لباس ، دست های کوتاه و غیرقابل استفاده ای داشت و همین ویژگی ، امکان دست درازی به کسی را برای بازیگران به هنگام ایفای نقششان ، غیرممکن می ساخت.

2 ) در سال ۱۹۷۸ نیز حادثه ای بین بازیگر « Winnie the Pooh » و دختری کوچک ، به دادگاه کشیده شد. والدین این دختربچه ادعا کردند که بازیگر نقش «خرس دوست داشتنی» به دختر آنها سیلی زده است.

بازیگر متهم ، مدعی بود که این دختر مرتبا او را از روی لباس وی می کشیده و سرانجام ، طی یکی از چرخش های انجام شده توسط بازیگر به اطراف ، تصادفا به کودک ضربه خورده است.

او برای اثبات ادعای خود ، با لباس بازیگری مورد بحث در دادگاه حاضر شده و موفق شد هیئت منصفه را متقاعد کند که دست های وی برروی این لباس به او اجازه ی  این را نمی دهند که به کودکی با ارتفاع قربانی ، سیلی بزند.

3 ) همچنین در فوریه ی  ۲۰۱۲، موقعیت وارونه شد وقتی که یکی از کارمندان این سرزمین در نزدیکی « Tower of Terror » با مرد ۵۳ ساله ای مواجه شد. مرد مسن که به شدت مشروبات الکلی مصرف کرده بود ، به وی حمله کرده و او را مجبور به استفاده از اسپری فلفل نمود. ولی با این حال ، مرد مست همچنان به زد و خورد ادامه می داد و بقیه ی  افراد ناظر این صحنه ، سعی در آرام کردن وی داشتند. سرانجام با دخالت ماموران پلیس ، این ماجرا در اداره پلیس به پایان رسید.

کارمندان و کارکنان هم اثیر تاریکی های دیزنی اند ...
کارمندان و کارکنان هم اثیر تاریکی های دیزنی اند ...

کسانی که دیزنی را برای پایان دادن به عمرشان انتخاب کردند | خودکشی ها

متاسفانه بعضی از افراد به قصد شکایت ، تعقیب قانونی و تنها به دلیل دریافت خسارت و درشرایطی نیز ، دشمنی به علل مختلف با  دیزنی  به خود آسیب می زنند. مثلا با بیرون پریدن از وسائل نقلیه ی در حال حرکت ، به خود لطمه وارد کرده و یا با رفتارهای خطرناک دیگری خودشان را درگیر و گرفتار می کنند.

برخی از این رویدادها عبارت اند از :

1 ) یکی از این موقعیت ها در سال 1994 به وجود آمد. زمانی که مردی از واگن سرباز « Skyway » در حدود 20 فوتی خود را به پایین پرت کرد. در سال 1996 و درست قبل از برگزاری محاکمه ، فرد قربانی پذیرفت که عمدا از واگن سرباز به بیرون پریده است.

موارد دیگری نیز وجود دارد که هرکدام از آنها دلایل خاصی برای مبادرت به آسیب زدن به خود یا دیگران داشته اند.

2 ) به عنوان مثال ، در سپتامبر ۱۹۹۴ پیرمرد ۷۴ ساله ای به قصد خودکشی ، از بالکن طبقه ی  نهم هتل دیزنی ، خود را به پائین پرت کرد.

3 ) در سال ۱۹۹۶، پسر جوان ۲۳ ساله ای به دلیل پرت شدن و یا پریدن از یکی از طبقات این هتل ، جان خود را از دست داد. هرگز مشخص نشد که آیا وی قصد خودکشی داشته و یا به طور اتفاقی به پائین پرت شده است.

4 ) در سال ۱۹۹۸، یکی از کارمندان سرزمین دیزنی ، درست از همان طبقه به پائین پرید ولی برخلاف پسر جوان ، زنده ماند.

5 ) ده سال بعد ، در سال ۲۰۰۸ ، مرد ۴۸ ساله ای از طبقه ی  چهاردهم این هتل به پایین پرید و به زندگی خود خاتمه داد.

6 ) در سال ۲۰۱۰ نیز فرد دیگری با پرت کردن خود از ساختمان پارکینگ « Mickey & Friends » ، خودکشی کرد.

خودکشی های دیزنی

وقتی خشونت در شادترین نقطه کره زمین به اوج می رسد | درگیری ها

همیشه هستند افرادی که بعضی مواقع در برابر یکدیگر به خشونت متوسل می شوند.

و اما وقتی جریانی به خشونت کشیده شود ، حتی « شادترین مکان بر روی کره ی زمین » هم می تواند به محل قتل تبدیل شود.

 برخی از حوادث این چنینی عبارت اند از :

1 ) در سال 1981 ، در سرزمین دیزنی و طی یک نزاع با چاقو ، نوجوانی به طور مهلک چاقو خورده و جان خود را از دست داد.

2 ) در سال 1978 ، نوجوان 15 ساله ای در پارکینگ این سرزمین چندین گلوله خورد. ماجرا با یک مجادله ی ساده بین اعضای دو گروه از رقبا شروع شد ، خیلی زود به خشونت کشید و در آخر به مرگ ختم شد.

3 ) در سال 2012 نیز ، پیکر مرد جوانی نزدیکی ساختمان پارکینگ « Mickey & Friends » در حالی پیدا شد که مرده بود. هرچند می توان این طور تصور کرد که این یک مورد خودکشی بوده است ، ولی ازآنجایی که هیچ شاهدی گزارشی حاکی از پریدن خود فرد به قصد خودکشی ارسال نکرده ، این طور به نظر می رسد که وی به زور پرتاب شده و به قتل رسیده است.

4 ) همچنین در سال 2013 ، دو انفجار کوچک در سطل آشغال فضای « Toontown » صورت گرفت که سبب تخلیه ی سریع پارک توسط ماموران گردید.

پس از انجام تحقیقات ، دلیل انفجارها ، بطری های پرشده با یخ خشک عنوان شد و خیلی زود جوان 22 ساله ای اعتراف کرد که آن دو بمب را وی منفجر کرده است.

او به دلیل ارتکاب جرم و تخطی از قانون بابت در اختیار داشتن وسایل مخرب و ویرانگر ، محکوم شد.

بخش تاریک و مرموز سرزمین دیزنی

افسانه های دیزنی | پخش خاکستر مردگان

آخرین داستان وحشتناک سرزمین دیزنی ، مربوط به افسانه هایی است درمورد پخش کردن خاکستر مردگان ، توسط اقوامشان در این پارک ها.

در بیشتر موارد گفته شده است که انجام این عمل ، آخرین تقاضای افرادی چون عاشقان دیزنی ، کسانی که در آنجا کار می کرده اند و همچنین مردگان عادی ، قبل از مرگشان و یا قید شده در وصیت نامه شان بوده است.

 بین تمام این افسانه ها ، تنها یک واقعه ی ثبت شده در این رابطه وجود دارد در مورد یک خانواده که به احتمال قوی ، خاکستر عزیز از دست رفته شان را در  دیزنی  پخش کرده اند.

داستان از این قرار است که ...

اقوام مرحوم به کارمندان پارک نزدیک شده و درخواست یک یادبود خصوصی برای کسی که دوستش می داشتند و دیگر در بینشان نیست را در « Haunted Mansion » داده اند.

با درخواست آنها موافقت شد ولی با شروع این مراسم، کارمندان پارک به نظرشان رسید که این خانواده ، ورای مراسم یادبود رفته اند. سپس با کمی کنجکاوی ، شاهد پخش کردن پودری در اطراف عمارت بوده اند که توسط اقوام مرحوم انجام می شده ، کارمندان این طور فکر می کنند که این پودر ، خاکستر جسد بوده است.

همچنین بعضی دیگر گزارش کرده اند که مردم ، جنس پودر مانندی را بر روی سایر مسیرها از جمله «  Pirates of the Caribbean »  پخش کرده اند و همچنین شایع شد که این اتفاق ، به کرات رخ می دهد ، به طوری که کارمندان بخش نگهداری و تعمیر پارک ، در حال حاضر از تجهیزات جاروبرقی مخصوصی در این رابطه استفاده میکنند. هم چنین کارمندان پارک باید تمرینات لازم در مورد نحوه ی  برخورد با چنین موقعیت هایی را بالاجبار فرا گیرند.

بخش تاریک و مرموز سرزمین دیزنی

 اما سرزمین دیزنی همچنان پربازدید است ...

جالب است که با وجود تمام این داستان های درد و خونریزی و مرگ ، هنوز هم  از سراسر دنیا در سرزمین دیزنی  جمع می شوند.

 شاید منصفانه نباشد که این پارک ها به هنگام وقوع هرکدام از حوادث مطرح شده ، خیلی بیشتر از سهم عادلانه شان از توجه را از مردم دریافت می کنند. ولی وقتی «شادترین مکان برروی کره ی زمین» گرفتار چنین وقایعی می شود ، این مقدار توجه ، کاملا منطقی است.

در واقع این حقیقت که « سرزمین دیزنی » مکانی است که در آن آسیب های فجیع و غم انگیز ، قتل های سخت و شدید ، خودکشی ها و سایر حوادث اتفاق می افتند ، فقط ما را بیشتر نسبت به این سرزمین ، شنیدن در مورد آن و همچنین دیدن از نزدیک این مکان علاقمند می کنند. علاقمند به اینکه واقعا ماجرای پشت این صحنه ی رنگارنگ چیست؟!

 و در تمام این موارد مرگ و خشونت و ... به نظر می رسد که صرفا بواسطه ی  همین ویژگی «شادترین مکان برروی کره ی زمین» است که « دیزنی» سعی بر این دارد که با بهترین چهره ، چهره ای بی گناه ، معصوم و راست گو که هرگز خلافی در آن اتفاق نیفتاده و خود نیز مرتکب خلافی نمی شود ، به راه خود ادامه دهد.

 و این واقعیتی انکار نشدنی است...

ما توسط « سرزمین دیزنی» افسون ، مجذوب و شیفته شده ایم. هم بخاطر اینکه تصویر لذت بخش آن به ما امکان خیالپردازی می دهد و برای جادویی که قول آن را داده است ، آماده مان می کند  و هم حقیقتا به این دلیل که خود واقفیم چنین جادویی هرگز نمی تواند واقعا وجود داشته باشد و همین مسئله باعث علاقمندی به کشف قسمتی از این سرزمین برایمان می شود که با چشم ، قابل رؤیت نیست.

قسمت مخوف و دردناک آن...

قسمت تاریک و مرموزی که بسیار بیشتر برای آدمی لذت بخش است.

disney karnaval.ir3 (2)

سخن کارناوال

نظر شما چیست ؟ آیا با خواندن و دانستن این اطلاعت تصورتان از دیزنی تغییر کرد یا هنوز این جا همان سرزمین رنگارنگ و زیبای کودکانه است بدون هیچ قسمت تاریکی  ....

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

آیا این مطلب مفید بود؟

26 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

واقعا این دیزنی لند چه جای خطرناکیه کسی چه میدونه این یارو میکی موس هم گول ظاهرش رو نخورید

انتشار:29 اسفند 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سلام واقعا راست میگن هیچ وقت گول ظاهر این والت دیزنی رو نخورید حتا حتا میکی موس اون معلوم نیست چیه هرچی هست زنده است اگر به دیرنی لند رفتید هیچ وقت بچه های خودتون رو رها نکنید😨

انتشار:29 اسفند 1402

آیا این دیدگاه مفید بود؟

با احترام، دیشب دیزنی لند بودم،کودکی در آن مکان گم شدو چند ساعتی والدین و پلیس را زیر نظر داشتم ،بچه پیدا نشد،هم وطنان عزیز اگر به این‌پارک سفر می کنید از کودکان خود غافل نشوید و از بازی های فانتزی لند و دزدان دریایی کارائیب استفاده نکنید،فرزندانتان را به صف بازی‌ ها به تنها نفرستید.با تشکر

درست میگی من خودم هم یک روز غروب بود با همکارم به انجا رفتم برای تحقیق ساعت 5 غروب بود که کم کم داشت هوا تاریک می شد که یک دفه دیدم یه چیز خیلی خیلی ترسناک نامرئی داره یه چیزی رو روی دیوار حکاحی میکنه من و همکارم رفتم جلو دیدیم که نوشته بود من میخوام خودم را بکشم سریع من و دوستم فرار کردیم

29 اسفند 1402

باریکلا تو که به دیزنی لند رفتی کودک گمشد پیدا نشد من از اینترنت دارم نگاه میکنم چه جای مرگباریه

29 اسفند 1402

انتشار:10 شهریور 1401

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.