karnaval.ir

رضا قره غریبی

انتشار

30 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امروز به یکی از بزرگترین و قدیمی ترین کشورهای جهان در بخش شرقی قاره آسیا سفر کرده ایم. کشوری که از سلاطین تاریخی قاره آسیا به شمار می رود.

جمهوری خلق چین به پایتختی شهر پکن، جزو 5 کشور بزرگ جهان و با 1.35 میلیارد نفر جمعیت، پرجمعیت ترین کشور دنیا به حساب می آید. جمهوری خلق چین کشوری تک حزبی است و توسط حزب کمونیست چین اداره می شود و هم اکنون یک ابر قدرت در زمینه های سیاسی، اقتصادی و نظامی می باشد.

چین حتی با داشتن جمعیت بالا همواره سعی کرده تا  مدیریت درست و مناسبی برای این تعداد از افراد را داشته باشد برای مثال سیاست تک فرزندی از اواخر سال 1979 در کشور آغاز شد و هر زوج می توانست تنها صاحب یک فرزند شود. البته این سیاست تا سال 2015 ادامه داشت و پس از آن با تصویب قانون جدید، اکنون هر زوج چینی می تواند صاحب 2 فرزند شود. اجرای موفق این سیاست باعث کنترل جمعیت چین شد و به صورت تخمینی از به دنیا آمدن 400 میلیون کودک جلوگیری کرد! البته این قانون در مدت اجرا استثنائاتی نیز داشت.

سفر امروزمان به چین نیز مرتبط با جمعیت بالای این کشور است و قصد داریم شما را با شلوغی و سبک زندگی چینی ها  با تصاویر فوق العاده جالبی که طی 16 سال تهیه شده اند، آشنا کنیم.

با کارناوال همراه شوید.

 

1) درب یک مجتمع برای فروش بر روی مردم در استان ژجیانگ گشوده می شود.

شلوغی در چین

2) نمایی از لباس های شسته شده در یک ساختمان!

شلوغی چین

3) بیش از 1700 دانش آموز دبیرستانی در این تصویر مشغول دادن آزمون خود هستند!

جمعیت چین

4) ایستگاه راه آهن شانگهای

جمعیت چین

5) جشنواره فانوس در باغ یویوان

جمعیت چین

6) تاکسی های منتظر در فرودگاه بین المللی پکن

جمعیت چین

7) دوچرخه تان را پیدا کنید!!!

جمعیت چین

8) استراحت در سالن ورزش دانشگاه ووهان

جمعیت چین

9) نمایشگاه کار در چونگ کینگ

نمایشگاه چین

10) سواحل استان لیائونینگ

سواحل چین

11) جشن سال نو چینی

سال نو چینی

12) ایستگاه قطار!

ایستگاه قطار چین

13) دانشجویان در صف نمایشگاه کار

نمایشگاه چین

14) یک روز بارانی

جمعیت چین

15) جنشواره آب استان یوننان

جمعیت چین

16) رودخانه ای در استان ژجیانگ 

رودخانه چین

17) خرید در شب های چین

نمایشگاه چین

سخن آخر

این تصاویر عجیب و جالب را چگونه ارزیابی می کنید؟

دوست داشتید در کشور چین زندگی کنید؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

12 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

كوروش كسرايي

يعني از اون عكسي كه دانش آموزا داشتن امتحان ميدادن متنفرم. يعني ميخوام فقط يه طوري اون عكس رو آتيش بزنم ولي حيف كه توي دنياي مجازي عكس ها آتيش نميگيرن فقط ديلت ميشن. اون عكس منو ياد كارخانه توليد دانش آموز خوب ميندازه. به شدت متنفرم. ادمين پاكش كن! (اگه ميشه) ولي در كل عكس ها خوب و زيبا بودند. چين واقعا كشوريه كه نظم داره. مثلا همين عكس به همين دليل هم هست كه چين تقريبا يا واقعا يه ابر قدرته.

انتشار:07 آذر 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مهسا

واقعا بد .عکسا رو نگاه میکردم احساس خفگی بهم دست داد چه برسه به اینکه برم اونجا اصلا دوست ندارم حتی تصورش کنم

انتشار:11 مهر 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ارش

واقعا زندگی اونجا یک کابوس وحشتناکه.خدا اون روزو نیاره.تمام وقت شبانه روزتو باید توصف باشی.آدم یاد فیلمهای آخر الزمانی می افته.

انتشار:11 مهر 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.