karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 مهر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

اولین انتخاب برای گردش و تفریح در یک کشور خارجی برای گذراندن تعطیلات آخر هفته یا چند روزه نزدیک بودن آن کشور به میهن است، از سرزمین های همسایه ی ایران، امارات موفق شده در چند سال اخیر با هزینه هایی که صرف صنعت توریستی کشورش کرده مسافران را در منطقه ی خاورمیانه به خود جذب کند، البته نباید سهم گردشگری ترکیه را در خاورمیانه فراموش کنیم اما امارات و به خصوص شهر دبی هم توانسته با امکانات رفاهی و آسمان خراش های سر به فلک کشیده اش میزبان تعداد بی شماری از توریستان آسیایی و دیگر نقاط دنیا باشد.

اما قبل از هرچیز باید محل اقامتمان را مشخص کنیم، در دبی کجا می توانیم اقامت کنیم؟ چه هتل یا میهمان سراهایی می توانند توقعات ما را پاسخ گو باشند؟

در انتخاب اقامتگاه فاکتورهای زیادی دخیل هستند؛ کیفیت اتاق ها، امکانات رفاهی اتاق و هتل، امکانات تفریحی، هزینه ها، کیفیت غذا و ... در ابتدا باید مشخص کنیم که از هتل چه انتظاری داریم و کدام موارد بالا برایمان مهم تر است. به همین دلیل کارناوال تصمیم دارد در مطالب سریالی، معرفی #برترین هتل های دبی بپردازد، در این قسمت به معرفی 10 مورد از بهترین هتل های پنج ستاره خواهیم پرداخت و در آینده با هم با چهار ستاره ها، سه ستاره ها و دو ستاره ها و اقامتگاه های ارزان قیمت در این شهر هم آشنا خواهیم شد.

با کارناوال همراه باشید.

برترین هتل های پنج ستاره دبی

1- هتل کمپینسکی | Kempinski Hotel Mall of the Emirates

هتل کمپینسکی از هتل های معروف در سطح جهانی امارات متحده ی عربی است و به جرات می توان گفت از برترین هتل های دبی می باشد. این هتل نزدیک به  پیست اسکی دبی است.

امکانات

از جمله امکانات این هتل می توان به دکوراسیون و معماری زیبا، فضای باز خوب، استخر و آلاچیق به همراه اتاق های ییلاقی، نهار خوری های بزرگ، کیفیت غذای عالی، انواع امکانات تفریحی از جمله سالن بدنسازی، زمین تنیس، باشگاه گلف، کلاس های آموزشی اسکی و ... اشاره کرد.

وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق های متعدد از سوئیت تا خانوادگی هم از دیگر امکانات این هتل می باشد.

هتل کمپینسکی از همه لحاظ آن قدر خوب و مدرن است که هیچ ایرادی نمی توان از آن گرفت و می تواند اقامتی خوش به همراه انواع تفریح و سرگرمی را برای شما فراهم نماید.

هزینه ها

هزینه ی رزو اتاق در این هتل بنابر فصلی که در آن سفر می کنید متفاوت است اما به طور میانگین یک هفته اقامت دو نفر در یک اتاق با احتساب صبحانه 6 میلیون تومان می شود. این هتل از گران قیمت ترین اقامتگاه های دبی محسوب می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئی تر می توانید از این لینک دیدن نمایید.

فواصل

3 کیلومتر تا پارک آبی وایلد وادی

20 دقیقه با اتومبیل تا باشگاه گلف

20 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه بین المللی دبی

آدرس: امارات متحده عرب، دبی، جاده شیخ زاید، هتل کمپینسکی.

.Address: Kempinski Hotel Mall of the Emirates Dubai, Sheikh Zayed Road 120679 Dubai United Arab Emirates

هتل پنج ستاره دبی
هتل پنج ستاره دبی
هتل پنج ستاره دبی

2- هتل شرایتون | Sheraton

هتل شرایتون دبی شهرت جهانی دارد. مکان قرار گیری این هتل بسیار عالی است؛ به بازار امارات متصل و از بازار و ساحل مارینا 10 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد. همچنین انواع و اقسام امکانات و خدمات با بالاترین کیفیت را نزد میهمانان قرار می دهند.

امکانات

از جمله امکانات هتل شرایتون می توان به مترجمان هم زمان مسلط به تمامی زبان ها، فضاسازی عالی و مدرن، اتاق هایی مدرن، تمیز و با تمام امکانات ، انواع سالن های ورزشی، استخر و مراسم و جشن های شاد و مفرح اشاره نمود.

وای فای رایگان، پارکینگ، اتاق های سوئیت، دو نفره، خانوادگی، هانی مون و ... تنها گوشه ای از امکانات این هتل است. برای کشب اطلاعات جزئی تر در رابطه با هتل شرایطون می توانید از این لینک دیدن کنید.

هزینه ها 

این هتل از گران قیمت ترین هتل های دبی می باشد یک هفته اقامت دو نفر این هتل 3 میلیون و 497 هزار تومان هزینه به همراه خواهد داشت.

فواصل

1 کیلومتر تا باشگاه گلف دبی

1 کیلومتر تا پارک آبی وایلد وادی

10 دقیقه تا ساحل و دبی مارینا

26 کیلومتری فرودگاه بین المللی دبی

آدرس: امارات، دبی، جاده شیخ زاید، البرشا.

.Address: Sheikh Zayed Road , Al Barsha, Al Barsha, Dubai, United Arab Emirates

برترین هتل های پنج ستاره دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی

3- هتل The H 

این هتل از زیبا و تمیز ترین هتل های دبی است، موقعیت مناسب، خدمات عالی، دکوراسیون و مناظر چشم نواز از نکاتی هستند که میهمانان اغلب این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند.

می توانید اتاق های سوئیت یک تخته، دو تخته و خانوادگی را در این هتل رزرو نمایید و از امکانات آن بهره مند شوید.

امکانات

انواع استخر های سر بسته و رو باز، سالن های ورزشی، غذاخوری، خوراکی های خوشمزه تنها گوشه ای از امکانات این هتل می باشد.

هزینه ها

این هتل از هتل های گران قیمت دبی محسوب شده و اقامت یک هفتگی دو نفر به همراه یک کودک در این مکان حدودا 5 میلیون و 397 هزار تومان هزینه خواهد داشت.

فواصل

15 دقیقه با اتومبیل تا بازار مدینه ی جمیرا

15 دقیقه با اتومبیل تا مرکز خرید امارات

10 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی

آدرس: امارات، دبی، مرکز تجاری دبی، جاده شیخ زاید.

.Address: Trade Centre Roundabout, Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates

هتل های دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی

4- هتل کنراد دبی | Conrad Dubai

دکوراسیون و مبلمان زیبا و مدرن در این هتل به همراه مناظر پانورامای چشم نواز از خلیج فارس، جاده ی شیخ زاید و استخر های رو باز، کنراد را در فهرست برترین اقامتگاه های دبی قرار داده است.

امکانات 

تمامی اتاق های این مکان دارای وای فای، تلویزیون، حمام با دوش بارانی، آی پد و صدها امکانات رفاهی دیگر هستند.

هتل کنراد دبی طیف گسترده ای از غذاهای بین المللی را در اختیار میهمانانش قرار می دهد که همه با بهترین کیفیت و از تازه ترین مواد غذایی تهیه شده اند.

هزینه ها

این هتل از گران قیمت ترین هتل های دبی است، البته باید در نظر داشته باشید که فصلی که در آن سفر می کنید و این که از چه زمانی پیش از اقامت اتاق رزرو کرده باشید هزینه ی شما متفاوت است اما اگر یک هفته پیش از اقامت اقدام به رزور اتاق نمایید برای دو نفر و یک کودک و اقامت یک هفته ای باید 7 میلیون و 600 هزار تومان در نظر بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

فواصل

هم جوار مرکز تجارت جهانی 

20 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه بین المللی

آدرس: امارات، دبی، مرکز تجاری دبی، جاده شیخ زاید.

.Address: Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates

برترین هتل های پنج ستاره دبی
هتل پنج ستاره دبی

5- هتل استیگنبرگر | Steigenberger

این اقامتگاه از فرودگاه دبی تنها 11 کیلومتر فاصله دارد، از نظر موقعیت قرار گیری هم تقریبا در وسط شهر قرار دارد و اگر در آن اقامت کنید به راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید و تفریحی دبی دسترسی خواهید داشت.

امکانات

یکی از بهترین و لوکس ترین انتخاب های شما برای اقامت در دبی هتل استیگنبرگر می باشد. از امکانات این هتل می توان به مبلمان زیبا و راحت، آرایشگاه، فضای زیبا، مترجمان هم زمان و ... اشاره نمود.

هزینه ها

این هتل از اقامتگاه های گران شهر دبی می باشد، اقامت دو نفر در یک اتاق یک نفره به میزان یک هفته در این هتل حدودا 4 میلیون و 559 هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت، برای کسب اطلاعات دقیق و بیشتر دربارهی هتل پنج ستاره ی استیگنبرگر می توانید از این لینک بازدید نمایید.

فواصل

1.1 کیلومتر تا خلیج تجاری

1.1 کیلومتر تا برج خلیفه

1 کیلومتر تا آبنمای معروف دبی

11.3 کیلومتر تا نزدیک ترین فرودگاه

آدرس: امارات، دبی، مرکز شهر، خیابان البراج.

.Address: Al Abraj Street (beside Blue Bay Tower), Downtown Dubai, Dubai, United Arab Emirates

هتل استیگنبرگر
هتل استیگنبرگر

6- رافلز | Raffles Dubai

این هتل هم در سطح جهانی شهره است. معماری و طراحی خاص و زیبای آن از خصوصیات منحصر به فردش است. معماری نمای خارجی هتل برگرفته از اهرام مصر می باشد. از این هتل تا ساحل 15 دقیق پیاده روی لازم است، رافلز استخر های زیبایی در فضای باز و با آب گرم و سرد دارد که بر خیره کننده بودن شکل ظاهری این هتل افزوده است.

امکانات

از امکانات این هتل می توان به تزئینات لوکس استفاده شده در اتاق ها، بالکن های بزرگ و اختصاصی، مجهز بودن اتاق ها یه سیستم های دیجیتال اشاره نمود، فای فای رایگان، سرویس نوشیدنی و پارکینگ تنها گوشه ای از خدماتی است که این هتل ارائه می دهد، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی رافلز می توانید از این لینک دیدن نمایید.

هزینه

از نظر هزینه هم این هتل از جمله اقامتگاه های گران قیمت دبی محسوب می شود اقامت دو نفر در یک اتاق به مدت یک هفته حدودا 4 میلیون و 700 هزار تومان می شود.

فواصل

15 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه بین المللی

15 دقیقه تا ساحل

آدرس: امارات، دبی، بازار وفی، جاده شیخ رشید.

 .Address: Sheikh Rashid Road, Wafi Mall, Bur Dubai, Dubai, United Arab Emirates

برترین هتل های پنج ستاره دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی

7- هتل پارک حیاط دبی | Park Hyatt Dubai

افرادی که به دلیل تفریح و خوش گذرانی دبی را انتخاب کرده اند، هتل حیاط حتما رضایت آن ها را جلب می کند. محوطه ی سرسبز و پر از نخل های سر به فلک کشیده، همچنین استخر های 30 متری از بارز ترین خصوصیات این هتل است.

امکانات

این هتل از دسترسی خوبی برخوردار می باشد، همانطور که از نام این اقامتگاه بر می آید این هتل حیاطی بزرگ و چشم نواز دارد که سرتاسر آن را با آلاچیق و صندلی های راحتی تزیین کرده اند، انواع تفریحات از جمله قایق رانی، دبی، گلف و ... هم در این هتل در جریان می باشد.

هزینه

این هتل هم از گران قیمت ترین هتل های دبی محسوب می شود اما با در نظر گرفتن هزینه ای که پرداخت می کنید خدمات بسیار خوبی دریافت می نمایید، اقامت دو نفر و یک کودک به مدت یک هفته در این هتل حدودا 9 میلیون تومان می شود اما این هتل تخفیف های خوبی به مناسبت های مختلف برای میهمانان می گذارد که می توانید با دیدن این لینک از تخفیف ها و دیگر امکانات هتل پارک هایت دبی با خبر شوید.

فواصل

15 دقیقه رانندگی با اتومبیل تا دبی مال

15 دقیقه با اتومبیل تا برج خلیفه

30 دقیقه رانندگی تا مارینا

حدودا 2 کیلومتر تا فرودگاه 

 آدرس: امارات، دبی، باشگاه گلف دبی.

.Address: Dubai Golf Creek And Yacht Club, Dubai, United Arab Emirates

بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی
بهترین هتل های دبی

8- هتل آپارتمان گروسونور | Grosvenor House Hotel and Apartments

این هتل آپارتمان از برترین هتل های دبی می باشد، از این اقامتگاه تا ساحل 7 دقیقه پیاده راه است و همین امر سبب برتری آن به هتل های دیگر شده است.

امکانات

این هتل انواع اتاق های سوئیت تا خانوادگی را دارا می باشد و اتاق هایی با امکانات کامل از جمله تاویزیون، حمام با سنگ مرمر، تخت هایی راحت و با پارچه های گران قیمت و ...

اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ و استخر تنها گوشه ای از امکانات این هتل آپارتمان می باشد.

هزینه

این هتل آپارتمان از گران قیمت ترین هتل آپارتمان های دبی است، یک هفته اقامت دو نفره در این هتل آپارتمان حدودا 5 میلیون و 300 هزار تومان هزینه دارد، برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این هتل می توانید از این لینک دیدن نمایید.

فواصل

5 دقیقه با ماشین تا باشگاه گلف

20 دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین المللی

7 دقیقه تا ساحل

آدرس: امارات، دبی، زمین گلف، هتل آپارتمان گروسونور.

.Address: Dubai Golf Creek And Yacht Club, Dubai, United Arab Emirates

برترین هتل های پنج ستاره دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی

9- هتل اینترنشنال ترمینال | Dubai International Hotel

موقعیت این اقامتگاه بسیار عالی است؛ 14 رستوران و کافه ی گوناگون در اطراف هتل ترمینال وجود دارند، با اقامت در این هتل می توانید اقامتی خوش در دبی را تجربه کنید.

امکانات

از امکانات رفاهی این هتل می توانیم به سونا، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام، شنا در استخر سرپوشیده و ... نام ببریم، همچنین می توانید از اتاق های راحت و شیک و با امکاناتش مانند تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سالن نشیمن جدا استفاده نمایید.

این هتل به صورت 24 ساعته پذیرای میهمانان می باشد و دارای وای فای رایگان و پارکینگ هم هست.

هزینه

هزینه ی یک شب اقامت در این هتل برای دو نفر در یک اتاق 3 میلیون و 500 هزار تومان می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئی تر درباره ی این هتل می توانید از این لینک دیدن کنید.

فواصل

14 کیلومتری برج خلیفه

8 کیلومتری پارک تفریحی adventureland theme park 

در فاصله 1 دقیقه ای از ایستگاه مترو

آدرس: امارات، دبی، هتل بین المللی ترمینال.

.Address: Dubai International Terminal Hotel

برترین هتل های پنج ستاره دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی

10- هتل فیرمونت دبی| Fairmont Dubai

این هتل در قلب دبی قرار دارد و با 10 دقیقه ماشین یا مترو سواری می توانید به بازار دبی برسید، همین بر محبوبیت این هتل افزوده است، فریمونت بیشتر به دلیل استخر و سالن های متعددش معروف شده است، 13 سالن غذاخوری که در این اقامتگاه ساخته شده از ویژگش های شاخصش می باشد.

امکانات

حتی فریمونت روی بامش هم استخر دارد که میهمانان می توانن با شنا در آن اوقات خوشی را سپری کنند، از امکانات دیگر این هتل می توان به انواع حمام، استخر، غذاو خوراکی، کتابخانه، کلوب های شبانه، سالن های ورزشی و ... اشاره نمود.

هزینه

این هتل از جمله هتل های گران قیمت دبی است و هزینه ی یک شب اقامت دو نفر به همراه فرزند در آن به مدت یک هفته حدودا 6 میلیون و 500 هزار تومان می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر مانند روزهایی که این هتل اتاق خالی دارد و نوع اتاق ها و امکانات دیگرش می توانید از این لینک دیدن نمایید.

فواصل

برای رسیدن به مرکز تجارت جهانی باید تنها از یک پل عبور کنید

20 دقیقه با ماشین تا مرکز خرید امارات

10 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی 

آدرس: امارات، دبی، مرکز تجاری دبیف هتل فیرمونت.

.Address: Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates

برترین هتل های پنج ستاره دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی
برترین هتل های پنج ستاره دبی

سخن آخر

آیا تا به حال به دبی سفر کرده اید؟

به نظر شما هتل های 5 ستاره ی این شهر با در نظر گرفتن هزینه ی پرداختی خدمات خوبی ارائه می دهند؟

منتظر دیدگاه های خوب شما عزیزان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

باسلام هتل 5 ستاره سويس هتل الغرير سابق يكي از بهترين هتلها با امكانات عاليست من بالغ بر بيسب دفعه در اين هتل سكونت داشتم اتاقها و سويتهاي خوبي دارد امتحانش خالي از لطف نيست بهتون پيشنهاد ميكنم اگر دوست داريد بريد دبي به اين هتل بريد بالاي مركز خريد الغريره

انتشار:01 شهریور 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

پانیذ فرمانی

قیمت این هتل ها نفری چقدره ؟

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

به زودی هزینه های به روز و دقیق اعلام می شود.

با سپاس از همراهی شما

12 فروردین 1398

انتشار:10 فروردین 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سلام من جعفر ی

سفره به دوبی  مدتی یک هفته 

انتشار:20 شهریور 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.