نقش کودکان و شخصیت‌های کارتونی در سفرهای خانوادگی

نقش کودکان و شخصیت‌های کارتونی در سفرهای خانوادگی

اخبار گردشگری
نقش کودکان و شخصیت‌های کارتونی در سفرهای خانوادگی

بررسی نقش کودکان در سفر های خانوادگی 

با توجه به بررسی های انجام شده ی محققان در مورد این موضوع که #کودکان و کلا بچه ها چه تفکر و ذهنیتی نسبت به سفر و تعطیلات دارند ، به پاسخ های بسیار جالبی رسیده اند که نشان دهنده ی تحولات بسیار گسترده ای نسبت به یک نسل قبل خود دارد .

طی آخرین تحقیقات و بررسی ها ی صورت گرفته توسط شرکت Holiday Gems ( این شرکت در مورد سلایق و جذب شدن کودکان در زمینه گذران تعطیلات و سفر فعالیت می کند ) انجام شد ۷۴% از بچه ها بجای این که به سطل ، بیل ، و بازی های این چنینی علاقه مند باشند ، به تبلت ، گوشی موبایل و لوازم الکترونیکی خود در #چمدان مسافری خانواده می اندیشند .

 بر اساس بررسی های صورت گرفته نیمی از کودکان #آمریکایی که در پرسشنامه ها شرکت کرده بودند سفر در داخل کشور خودشان را به سفر  به خارج از کشور ترجیح می دهند ، در ادامه این تحقیق شهر #فلوریدا ی آمریکا به عنوان رویایی ترین مقصد کودکان  مشخص شد. در مورد انتخاب عوامل موثر کودکان شخصیت های کارتونی به ویژه باب اسفنجی بسیار تاثیر گذار بوده ، همچنین نشان دهنده ی این موضوع بود که کودکان هنگام انتخاب وسایل برای سفر لوازم #الکترونیکی برایشان از اهمیت بیشتری بر خوردار است تا عروسک ها ، بیل ، ماشین و اسباب بازی هایی از این قبیل که در گذشته برای کودکان در ساخت خانه های شنی آن ها از اهمیت زیادی برخوردار بود . این بررسی ها همچنین بیانگر این موضوع بود که آمریکا و اسپانیا محبوب ترین مکان ها برای کودکان است سه چهارم جواب ها به این دو کشور بر می گردد .

«کریس بلک ول» مدیر فروش شرکت Holiday Gems می‌گوید:

هدف ازاین بررسی‌ها درک این بود که بدانیم مقصد رویایی و هدف‌های اصلی خانواده ها درسفربا کودکان خود با تمرکز بر نگرش و تاثیر انتخاب کودکان دراین زمینه کجاست. می‌دانیم که خانواده‌ها تمام ایام سال به سختی کار می‌کنند تا مدتی را نیز درکنار اعضای هم درتعطیلات بگذرانند و خاطرات فراموش نشدنی از اوقات فراغت و تعطیلات خود خلق کنند.

او نظرش را این گونه می گوید که شاید این که اولین انتخاب کودکان لوازم الکتریکی شان است چندان جای تعجب نداشته باشد اما این که کودک ها به خانواده شان اصرار می کنند که برای صبحانه بستنی بخورند و یا از مراکز تفریحی بزرگسالان دیدن کنند چیز عجیبی است .

سفر های خانواده ها با الویت نیاز هایی که خودشان دارند (نیاز های خانوادگی ) ۱۲,۵ % درصد از بازار اصلی ۱,۰۷ تریلیارد دلاری گردشگری را شامل می شود .

به گزارش خبرگزاری رویترز ارزش جهانی و مالی گردشگری خانواده در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۴۰ میلیارد دلار برآورد شده است. این ارقام به بیش از ۱۸۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۱۸ افزایش می یابد که با نرخ رشد ۴٫۷۹ درصد سالانه تا سال ۲۰۲۰ همراه است.

نقش کودکان و شخصیت‌های کارتونی در سفرهای خانوادگی
نقش کودکان و شخصیت‌های کارتونی در سفرهای خانوادگی

#اخبار روزگردشگری را در کارناوال دنبال کنید …..

نقش کودکان و شخصیت‌های کارتونی در سفرهای خانوادگی
4.64 10

 دیدگاه ها

تا کنون دیدگاهی برای این نوشته منتشر نشده است.

    پاسخ دهید

    موارد مشخص شده با * الزامی هستند.

    This is search results
    در حال بارگذاری ...